![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er allemaal erg goed uit onder het kapje peter!
gelukkig zijn alle problemen opgelost nu ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Zeker John begon al bijna aan me zelf te twijfelen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi dat het weer opschiet!
De remmen, daar sta ik ook nog voor. super dat het gelukt is. Wat een mooie foto's toch altijd ![]() Is het nu die kleur die goed uitspringt, of een deftige camera. Of beide ?
|
||||
|
||||
![]() ![]() Auto is mooier dan de camera ,maar ik heb al jaren de zelfde Nikon D40x niet kapot te krijgen. Ieder geval waar voor me geld dat moet bij de MK1 nog blijken ![]()
|
||||
|
||||
![]() tijd voor nieuw projekt ,,
moet ik effe wat brenge peter .hahahhah
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd na het eindresultaat, met de bbs'jes
Welke kleur worden ze nou peter?
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bij een eg past niet, die heeft verbrandingsruimte in de zuiger zitten ipv kop. Ook heeft deze in het onderblok nog een olieretour minder, jr zou dan Noh een gat moeten dichtlassen. Kan dus wel maar dan moet je audi 80gt zuigers monteren dit zijn vlakke zuigers.
|
||||
|
||||
![]() Prachtig project !! Mooi stukje techniek ook.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kortom: dan kan ik er beter direct een ander blok erin lepelen. ![]() |
|
|||||
|
|||||
![]() Quote:
Als je dan ook nog een zak geld mee neem kan dit altijd ![]() Quote:
Nou gewoon RAL 9022 Parelmoer lichtgrijs of nou toch RAL9023 Parelmoer donkergrijs ,RAL 7048 Parelmoer muisgrijs zou ook nog kunnen. Of toch gewoon 9001 Crèmewit ![]() Waarschijnlijk beslis ik gewoon als ik daar voor de deur staat. Ga eerst eens kijken of ik deze lakken ook voor de spuit kan krijgen voor die plastic doppen ![]() Quote:
Thanx Little Red Rooster ![]() Quote:
Daar heb je een punt maar ja een uitdaging is ook leuk ![]() Ik blijf met deze MK1 aanpassen en nog maar eens aanpassen ga er al aardig aan wennen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() als je de kleurcode weet, kan je toch elke kleur spuitbus krijgen, of desnoods laten maken? of zie ik dat verkeerd?
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() De RAL parelmoer kleuren weet ik zo net even een belletje doen.
En dan is het de vraag of het gecoat kan worden in die kleur ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Over die ralkleuren spuiten zal ik me geen zorgen maken. Zeker als je een nr/code/kleur hebt. En miss is de kleur wel een tint anders door dat je kapjes van plastic zijn. Maar dat ie jij niet hoor...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd daar ben ik me ook van bewust dat is het nadeel van
coaten ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi projectje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Plaatjes kijken is ook het leukst
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd maar 2 uur plaatjes kijken zonder dat er een knappe Dame aan te pas komt is voor mij te veel moeite :m ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha helemaal top :P
|
||||
|
||||
![]() Op deze mooie winter dag
![]() ![]() Bi-Xenon doet het nu ook lampje vervangen kosten me weer een fortuin ![]() ![]() Rechter wielkasten voor en achter voor de 2 de keer in de bitumen undercoating gezet. Kwam ook tot de ontdekking dat de ontluchting slang aansluiting van de oud model vulpijp aansluiting iets anders zit dan het 1981 model niet GTI ![]() Had ik natuurlijk al veel eerder kunnen zien maar nooit bij na gedacht. Heb nu een 90Gr bochtje nodig benzine bestendig ![]() Kabelboompje van de ontsteking en oliedruk sensor en olie temperatuur sensor netjes gemaakt. Moet nu alleen nog achter de koplampen alles netjes maken maar er moet nog gesoldeerd worden om dit klaar te krijgen. En de buurman was er niet dus dan is het mooi shit dat je geen box met stroom heb ![]() En dan het ruitenwisser vloeistofslangetje geen idee meer hoe dit eerst zat. Heb het nu zo gedaan als op foto ![]() Had ondertussen wel begrepen dat de Golf2 een klemmetje heeft op de scharnier punt van de motorkap ipv een tyrap. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En deze heb ik nu ook maar mee naar huis genomen om weer netjes te maken. ![]()