![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Roze ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoezo kleur
Project lightweight kan toch geen kleur krijgen wordt je zwaar van |
|
|||
|
|||
![]() Dan wel anaal roze met ingang sticker op zijn kont geplakt..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Knikkerbusje Roze erover heen weegt niks ![]() Ben benieuwd ,we blijven wel vol verwachting je topic in de gaten houden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmm mattigs om te passen ![]() "Grondlak lightweight racing" staat ook al niet mis kwa kleur ![]()
|
|||
|
|||
![]() Kwam dit setje deuren tegen in Duitsland, weet niet of je al licht gewicht deuren hebt maar deze zien er wel aardig uit.
http://www.motorsportmarkt.de/show/...-vw-golf-1.html |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
Die mattigs heb je niet veel meer aan zijn krom en rondom de hoeken van de randen af ![]() ![]() Quote:
Thanks voor de tip ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @:Frank heb jij wat maten voor me van je achterbrug, met name de verstevigingen.
En waarmee heb je dat gelast? Mijn oude diesel rijd weer en ben aan het upgraden. Heb nog een set Intrax liggen die naar hun geboorte grond gaan voor revisie. Jan |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker wat wil je precies weten? Het is gewoon Mig gelast. Stuur me anders even een PM met wat je precies wil weten dan kijk ik morgen even voor je ![]() |
|
|||
|
|||
![]() @mtdi, jan evt kan en wil ik dat ook wel voor je maken, maar past dat wel met je reservewielkuip? Die us hier verwijderd toch? Ik ga binnenkort ook zon achteras maken kan er dus voor t zelfde gelijk 2 maken.
Nu weer ontopic blijft een geweldig project!
|
|||
|
|||
![]() Hoe is het hier Frank?
Het is al een tijdje stil , geen update`s meer aan de auto? |
|
|||
|
|||
![]() zo jammer, ik hoopte op een update bij het zien van de titel in de new posts lijst
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat de kleur
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja t schiet niet echt op Frank
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Klopt ![]() ![]() bodem vervangen/ombouw andere motor etc. etc. Die gaat echter met een paar dagen weer het water in dus dan hebben we weer meer tijd! Bovendien wacht ik al 13 weken op onderdelen die ik besteld heb.. ![]() al met al, binnenkort weer updates! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ach Frank, de jeugd is wat ongeduldig.......
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jeugd? Hmm. Ik ben niet zo jong meer. Maar bedankt voor het compliment |
|
||||
|
||||
![]() Update! (eindelijk
![]() ![]() Ik heb een aantal meters uitlaatbuis, bochten en dempers e.d. gehaald om eens een mooie uitlaat te fabriceren. De complete uitlaatlijn is in 2,5" (63mm) uitgevoerd. Het Supersprint spruitstuk eindigde in een 55mm buis, dus deze heb ik ook aangepast zodat deze nu ook in een 63mm buis eindigt. Hier heb ik nu even geen foto van, die zal ik van de week wel even plaatsen. Verder heb ik nieuwe ophangbeugels aan de carrosserie gemaakt. De uitlaat is nu alleen nog gehecht, en zal nog netjes afgewerkt en tig afgelast worden. Ik moet zeggen, voor de eerste keer dat ik een uitlaat maak ben ik zeer tevreden! Ik heb tevens nog een stang tussen de draagarmen voor gemaakt zoals je op onderstaande foto ziet, ik heb deze expres niet op de draagarmbouten gezet omdat je die er aan de bijrijderszijde amper uitkrijgt als de motor er in zit, plus nu zit de stang minder in de weg voor de olieaftapplug. ![]() ![]() ![]() ![]() Eindstuk zit nog los want die wil ik later nog bepalen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie update!
![]() goed om te zien dat er hier weer iets gebeurd
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor mooie update
![]()