![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op dit moment heb ik alle shims verkocht / gereserveerd staan. Als er meer mensen geïnteresseerd zijn kan ik weer een partij laten komen!
gr
|
|||
|
|||
![]() Ik wil een setje!
Dus laat maar komen! En als ze er weer zijn reserveer dan een setje voor mij! |
|
|||
|
|||
![]() Ik wil ook wel een setje😃
Als ze er weer zijn hoor ik het graag. |
|
|||
|
|||
![]() Me too
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag eindelijk gemonteerd,
Ik heb 1.5 negatieve camber aangehouden. Ik had twijfels of dit niet te extreem zou zijn. Maar gelukkig is dit precies zoals ik het wou hebben ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik hoor het wel als er weer setjes zijn
Heb ook interesse
|
|||
|
|||
![]() je hebt er een gebruikst aanwijzing bij? want hoe krijg je de sporing ooit weer goed bij een verlaagde auto?
|
|
|||
|
|||
![]() sporing kan je zowiezo niet stellen aan de achterkant bij een golf 2 e.d waar deze shims voor zijn bedoeld
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee maar wat denk je dat er gebeurd als je de shims er tussen plaats bij een verlaagde auto? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
meer camber ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Je verdraaid de shims mee met de stand van je achteras!
Deze shims hebben geen vaste gaten zeg maar... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar hoe weet jij nou de stand van de achteras? Staat er in de gebruiks aanwijzing Hoeveel de auto verlaagd is? De stand van de wielen komt op de mm precies, en vind het gewoon wat vreemd dat je die plaatsjes zonder enige uitlijning er tussen zet.. |
|
||||
|
||||
![]() dit is toch niet serieus bedoeld neem ik aan?tuurlijk klopt de uitlijning niet meer,die ben je immers aan het verkloten,door meer camber dan normaal in te bouwen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja tuurlijk is dat serieus, als je de auto verlaagd verdraaid de achteras, doe je daar die camberplaatsjes tussen veranderd de sporing toch ook omdat de achteras niet meer recht onder de auto staat... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja,en wat wil je daar nou precies aan doen dan?feit blijft dat de uitlijning niet meer klopt,en idd dat is na verlaging al zo.
|
|||
|
|||
![]() en laat je met deze shims nou ook net de sporing kunnen aanpassen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tuurlijk,maar koopt men ze daarvoor?nee. net zoals positief camber,het kan,maar niemand doet het.sowieso,wat is de zin van sporing als je wiel zo /---\ staat?
|
|||
|
|||
![]() Neem aan dat je negatief camber zet voor een weggedrag? Of doet iedreen dat voor de looks?
Maar is er iemand uberhaut wel en na dat hij die shims gemonteerd heeft naar de uitlijner geweest? Ben wel benieuwd naar de stand van de achter wielen... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb bij mijn eigen auto[audi 80 '85]tussen de onderste 2 bouten van de astappen een rvs-ring zitten van 1,5mm,puur omdat ik dan niet meer aanloop in de kassen.de uitlijning lijkt helemaal nergens op,maar goed als je dat allemaal perfect voor elkaar wil hebben moet je op originele hoogte blijven rijden.
|
|||
|
|||
![]() Ben ik het niet met je eens, elke circuit auto is toch verlaagd. En die zullen dat vast wel goed afstellen..
|