![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
LOL, zie nu ook dat je mijn opmerking opmeerdere manieren kan opvatten. Ik had namelijk niet gezien dat SW ook daadwerkelijk een Pasadena had. Persoonlijk heb ik de pasadena alleen nog maar in drie kleuren gezien: Rood, grijs en deze blauwe. Net karretje! ennuh post eens een pic van die velgen?
|
||||
|
||||
![]() vooruit dan maar....
het zijn bbs 7j geworden... randen gepolijst hart opnieuw zilver gespoten nieuwe chromen boutjes nieuwe banden het duurt nog wel ff want ze moeten nog gespoten/gepolijst etc worden... maar zo word het.. en dan met chromen boutjes erin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Perfect
![]() en nee ik ben niet BBS GEIL ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee nee, jij niet.... ![]() @ Siep Wokkel: Nice nice :biggrin: :biggrin: succes verder!!! btw, gouden boutjes zijn ook wel stoer, lekker FOUT :p eens wat anders dan chrome ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() alsjeblieft geen golden bolties..........pleassssssssssse
|
||||
|
||||
![]() nee komt geen goud in hoor
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() bbs 2delig gaat niet door.. word nu waarschijnlijk 3delig 7.5j
en verder stop ik met het project... de onderdelen bewaar ik.. en maak de hele auto stnd... en dan verkoop ik hem, en koop welleens een g60 ofzo.. of een motor... jullie zien me wel weer eens
|
||||
|
||||
![]() dit is echt super vaag.....stopt een hele berg knaken in zijn bak en doeiiiiiiii, verkoopt ie um.
|
|
||||
|
||||
![]() bewaar de onderdelen wel.... dus kan alles eventueel later op een andere golf zetten...
|
||||
|
||||
![]() toch zonde, was net een leuk bakkie zo!