![]() |
|
||||
|
||||
![]() ge_wel_dig!
|
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Luchtpomper!
Die bus gaat strax als de brandweer. |
|
|||
|
|||
![]() vraagje:
Krijg je in de toekomst geen last van de puntjes achterop het 'dek' daar waar je de strips heb gelegd? de auto is daar mooi afgerond en er steekt een puntje uit. Of ga je dit nog wegslijpen? ![]() Snappie |
|
||||
|
||||
![]() dat was mij idd ook opgevallen. Buiten het esthetische aspect zou een APK man er ook nog wel eens moeilijk over kunnen doen misschien?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Over dat puntje vallen straks de schotten en worden dus niet afgerond... Apk puntje weet ik niet, ik denk dat een gemiddelde APK keurder die straks deze bus moet gaan keuren straks eerst naar andere zaken gaat kijken dan dit. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ah ok, geen scherpe hoekjes dus..
|
||||
|
||||
![]() Superdik project!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Met hele langzame stapjes kom ik steeds verder...
Vandaag stond in het teken van uitlaatpakkingen monteren, radiateurslangen monteren en het leukste (not!!!) en meest tijdrovende karwei: bekabeling. Eerst maar eens de uitlaatpakkingen er tussen gefriemeld, nu zit de uitlaat vast en gaat voorlopig ook niet meer los! ![]() ![]() Omdat ik geen zin heb om nog 40 meter kabel opnieuw te gaan maken, heb ik besloten om de standaard Subaru kabelboom te gebruiken. Dit heeft tot gevolg dat de originele accuplaats komt te vervallen. ![]() ![]() Kabels, kabels en kabels... ![]() ![]() ![]() Ik ga het gedeelte waar de computer en zekeringkast nu zitten nog waterdicht maken, eerst maar eens kijken of ik leven in de motor kan krijgen. Zoals gezegd, de originele accuplaats komt te vervallen. De accu verhuist naar de cabine en komt onder de passagiersbank te staan. Ik ga een gelaccu plaatsen, het schijnt dat je met zo'n accu rare fratsen kan uithalen, lekken doen ze niet. Ik heb daarvoor ff een nieuwe accubak in elkaar gelast, welke ik weer vastlast op de vloer onder de bank. ![]()
|
|||
|
|||
![]() goed bezig.
blijf het project op de voet volgen ![]()
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lang verwacht en toch gekomen!!!!
De Transporterhaus spindels (thanx Rob!) waardoor de bus nog eens 9 cm extra kan zakken aan de voorzijde! Een paar plaatjes en wellicht vrijdagavond onder de bus, kan niet wachten om deze te gaan monteren! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zitten ze er al onder?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helaas niet, ik heb pas vrijdagavond tijd! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Cool, ik ben erg benieuwd hoe die gaat uitzien met de dropped spindels.
Maak maar veel foto's en deel je ervaringen met betrekking tot het monteren van de spindels, dan kan ik van jouw ervaringen en tips gebruik maken voor mijn eigen bus. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo moeilijk is het niet, maar ik zal wel een kleine handleiding in dit topic voor je posten! Geen probleem! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks, dat waardeer ik! Al kan ik me voorstellen dat het inderdaad niet zo heel moeilijk is. Maar ik heb het nog nooit gedaan, vandaar.
Wat heb jij allemaal ingeruild toen je deze set kocht? Of heb je hem zonder inruil gekocht? Prijs met inruil is namelijk erg interessant zie ik op de website. Stuk goedkoper als waar je ze hier voor kunt krijgen in ieder geval.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Na lang wikken en wegen over de velgen heb ik maar besloten om een combinatie van sportieve 17" en oldskool te nemen.... Het worden 17" Porsche Fuchsen
![]() Staat toch ook wel erg leuk onder een bay
|
|||
|
|||
![]() als je de garage in was gedoken ipv achter de pc hadden ze er al onder gezeten
![]() Gaat vet worden op de fuchsen
|
||||
|
||||
![]() Super dik zeg.....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote: