![]() |
|
||||
|
||||
![]() het zit 'm in details, dat heeft Jarno goed door... mooi en handig zo'n broertje
![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() netjes gedaan hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja toch,al valt het niet echt op denk ik op de grill. Vond het wel een leuk detail net als de windvanger van het open-dakje in kleur te maken.. Krijg wel commentaar op de embleem kleur achter.. ![]() Mja,origineel hè.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat er maar weinig te doen is met de sneeuw maar een paar pic's van de Fire&Ice
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha,leuke picka's
![]() Hier ligt(nog)niet zoveel,maar komt vannacht misschien nog. Er ligt een klein laagje over de Golf nu.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lekker doen wat jij leuk vind ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sinds kort eindelijk de audio in de auto.
![]() Het viel niet mee,ik had een ernstig ploffende sub en een oorverdovende piep over de speakers. Dat is allemaal opgelost ![]() Het audio apparatuur betreft: Nieuwe radio Pioneer DEH-5200SD: ![]() Hoedenplank speakers Pioneer 6x9 4-weg: ![]() Voorste speakers nog MacAudio zowel in dash als in de portierbakken. Is dat trouwens standaard,speakers in de portierbakken in een Fire&Ice? Versterker Magnat Edition 44 HQ: ![]() En een subje,ook van Magnat: ![]() Dus eindelijk een fijn muziekje onder het toeren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ey, dat is een gaaf F&I GTI'tje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx man,nog een Knoalster zo te zien? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 'Knoalster'?!
![]() ![]() Leuk al die internetfoto's, maar wij willen zien hoe (netjes?) het is ingebouwd... in REAL, duzzzz!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Joaaa, Knoalster. Is nait aans Vento Vice dat hest met die Veentrappers ![]() Ik zal zo gauw mogelijk pic's maken,eerst nog even de kabeltjes netjes wegwerken (kabelgootje etc) ![]() Ondertussen druk met instellen van geluid en zorgen voor goed ontvangst met nieuwe binnenantenne. Al kom ik daar niet echt uit. Is geloof ik elektronisch versterkt. Er zitten 3 kabels aan,1 dikke voor antenne ingang met een dunne zwarte en bij de antenne zelf (boven aan de voorruit plakantenne) hangt een korte zwarte met koperen oogje. ![]() Ik denk dus 1 voeding en 1 aarde. Sluit ik de voeding aan op assesoire van audio tulpkabel,stoort ie als een gek.. ![]() Haal ik em los is het goed.. Maar nog niet optimaal. ![]() Krieg d'r kopzere van. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() -oogje is idd aarde (goed contact laten maken met de carroserie)
-de voeding kan je het beste schakelen via je contact (als het goed is heb je een constante + en een geschakelde + naar je radio; de laatste moet je gewoon hebben) > van zo'n binnen- plakantenne moet je niet te veel verwachten, trouwens...
|
|||
|
|||
![]() auto word er wel beter op vind ik ,die jetta gril was geen gezicht
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke,thnx. ![]() Geschakelde + dus voor de voeding. Ik snap ook niet dat ze dat kabeltje zwart maken maar oké.. + en - is toch gewoon rood en zwart. Bedankt voor de uitleg. Ik zal eens kijken wat de constante en geschakelde plus is. Ik weet 't wat betreft verwachtingen. Maar zo'n 538 en Q moet ik wel kunnen ontvangen toch? |
|
||||
|
||||
![]() Nog even aan het hobby'en geweest maar mocht niet baten. De aarde bovenin heeft wel veel invloed maar dat verdwijnt zo gauw ik de kabel los laat.
![]() Hierbij nog ff wat pic's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() (daar heb ik nog een f*cking eind voor moeten rijden... ![]() Quote:
...hou het maar op alleen SKY-radio...; ik hoop dat je daarvan houdt? ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 04-01-2011 at 15:51. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ben het niet vaak met je eens René,maar nu WEL,idd zonde om gaten te zegen in een originele hoedeplank.... ![]() Daarentegen heb jij volgens mij gaten lopen te zagen in de hoedenplank-dragers om die (lelijke) kooi er in te krijgen René of niet...? kan het niet zo goed zien op de foto's.,maar ik zeg dr uit die kooi Jarno ![]() Verder goed bezig,mooie originele GTI Fire&Ice Jarno,houden zo ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoezo heb je je bestuurdersstoel ingepakt dan? :P
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Nee, dus... Jarno heeft de beklede, ongeschonden hoedeplankdragers er netjes bij gekregen, zoals het hoort! (check in mijn signature bij het topic de close-up foto's maar ![]() Je kan zeggen wat je wilt, maar alles wat ik ooit veranderd heb, kon er zo weer uit/ vanaf..., maar laat die kooi lekker zitten, Jarno!