Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 22-11-2010, 12:29
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by Yellowbug
kijk eens naar deze adverteerster. heeft goede recensies heb ik begrepen.
carla Geleen

Thanks voor de tip ! Denk dat ik het zooitje daar ook maar heen ga brengen, aan de reacties te zien.
Reply With Quote
Old 22-11-2010, 14:21
Audilimburg's Avatar
Audilimburg Audilimburg is offline
Postwhore

Carla is inderdaad goed (hoor ik van diverse mensen die hier iets hebben laten doen). Maar let wel ze doet dit niet zo maar in haar huiskamertje. Ze heeft echt een bedrijfje.
Echter kost een interieurtje van een Golf 1 in stof bekleden 900 tot 1000 Euro afhankelijk van de wensen. Dat is toch een hoop geld.
Old 22-11-2010, 14:36
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Carla is inderdaad goed (hoor ik van diverse mensen die hier iets hebben laten doen). Maar let wel ze doet dit niet zo maar in haar huiskamertje. Ze heeft echt een bedrijfje.
Echter kost een interieurtje van een Golf 1 in stof bekleden 900 tot 1000 Euro afhankelijk van de wensen. Dat is toch een hoop geld.

Is idd een hoop geld. Ik moet zelf eerst even kijken in wat voor staat het interieur is. Daarna ga ik even nacheken wat het zou gaan kosten, in feite hoeft het alleen opnieuw opgevuld te worden denk ik. Dus dat gaat hopenlijk dan wel meevallen
Reply With Quote
Old 22-11-2010, 14:41
Audilimburg's Avatar
Postwhore

Ow, misverstandje. Dacht dat je het interieur helemaal opnieuw wilde laten bekleden, maar opvullen is natuurlijk een heel ander verhaal.
Old 24-11-2010, 09:24
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Quote:
Ow, misverstandje. Dacht dat je het interieur helemaal opnieuw wilde laten bekleden, maar opvullen is natuurlijk een heel ander verhaal.

Nja ik zie wel wat het gaat kosten. Als ik weer in de loods ben maak ik wel even foto's en stuur die op voor te kijken wat het ongeveer gaat kosten. Heb toch nog tijd genoeg

Heeft iemand trouwens tips voor het schoonmaken van het blok ? We hebben al veel schoon proberen te maken met dasty. Maar hoe doen de meeste het ? Met dasty en een borsteltje ? Ik wil het blok namelijk spuiten, zodat het weer als nieuw uit gaat zien
Reply With Quote
Old 24-11-2010, 10:21
Audilimburg's Avatar
Postwhore

Ik heb het met Dasty een een borsteltje gedaan en op sommige plekken met een staalborstel. Vervolgens ook het onderblok weer zwart gespoten met hittebestendige lak.
Old 28-11-2010, 20:14
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Quote:
Ik heb het met Dasty een een borsteltje gedaan en op sommige plekken met een staalborstel. Vervolgens ook het onderblok weer zwart gespoten met hittebestendige lak.

Gewoon met een afwasborstel ofzo ? Heb nog wat dasty in de loods staan meen ik, dus ga het binnenkort eens proberen. Bedankt voor de tip !

Oja, moet trouwens eens gaan kijken voor een andere kabelboom, want één van de stekkers was beetje helemaal zwart. Ik denk dat daardoor ook de toerenteller tot 10000 toeren bij 120 ging
Reply With Quote
Old 16-12-2010, 22:44
knedel16vweber's Avatar
knedel16vweber knedel16vweber is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to knedel16vweber

iedere dag als ik in de loods ben vraagt je golf; wanneer komt thijs me weer verder afmaken, frank?
waarop ik maar moet antwoorden: ik weet het niet maar als ik um zie zal ik ut um vragen...

---=WEBER INSIDE=---

http://nightshift.hipstreet.nl/

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
Reply With Quote
Old 16-12-2010, 23:04
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Hoe staat het met de spuitcabine Frank? Hoorde van Corrado-Thijs dat het al aardig opschiet met 't hoekje.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 17-12-2010, 09:27
ErikvanBilsen's Avatar
ErikvanBilsen ErikvanBilsen is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Quote:
Originally Posted by knedel16vweber
iedere dag als ik in de loods ben vraagt je golf; wanneer komt thijs me weer verder afmaken, frank?
waarop ik maar moet antwoorden: ik weet het niet maar als ik um zie zal ik ut um vragen...

Haha, ik zal hem straks een bellen dat hij die beugel begin volgende week kan komen halen, zodat hij de kit weg kan halen en gaan lassen. Dan moet hij wel komen
Reply With Quote
Old 17-12-2010, 19:19
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by knedel16vweber

Haha, ja ik mis hem toch wel hoor Helaas heb ik het nog steeds heel erg druk met school / werk enz. Als het goed is moet dat binnen een paar weken veranderen. Binnenkort zul je me zeker weer zien
Reply With Quote
Old 17-12-2010, 19:19
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by breadfan83

Hoe staat het met de spuitcabine Frank? Hoorde van Corrado-Thijs dat het al aardig opschiet met 't hoekje.

Wat ik de vorige keer heb gezien is dat de spuitcabine echt flink is opgeschoten. Wordt tijd dat ik alle andere beuners in de loods eens ga leren kennen
Reply With Quote
Old 17-12-2010, 19:23
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by ErikvanBilsen
Haha, ik zal hem straks een bellen dat hij die beugel begin volgende week kan komen halen, zodat hij de kit weg kan halen en gaan lassen. Dan moet hij wel komen

Jaa, uiteindelijk is het ons toch gelukt om een werkende telefoonverbinding te krijgen, verstond er niks van straks

Even een status. Heb straks met Erik gebeld en hij zou deze week nog zijn laswerk kunnen afronden, zodat die de beugel niet meer nodig heeft. Ik wil dan ook samen met hem volgende week direct beginnen om alle kit te verwijderen, en dan mijn pa snel aan het lassen zetten. Als mijn pa aan het lassen is was ik van plan om gelijk het blok aan te pakken. Dat wil zeggen het schoonmaken en spuiten, zodat het allemaal weer vers uit gaat zien. Zodra het laswerk afgerond is, was ik van de plan de delen die niet strak gemaakt hoeven te worden zelf te gaan schuren. Hier moet ik tzt nog even wat informatie over binnenhalen.
Reply With Quote
Old 19-12-2010, 19:53
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Nou na net flink wat geblibberd hebben met de golf 2 heb ik even met Erik gebeld. Morgen willen we eigenlijk de beugel naar Duitsland brengen en de auto erin hangen. Enige probleem is dat we maar met 2 man zijn, dus de auto niet met z'n 2en erin kunnen hangen. Even kijken hoe we dat gaan doen..
Reply With Quote
Old 20-12-2010, 19:49
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Nou, vandaag was het dan zover. Vanmorgen naar Erik gereden, waar we eerst eens zijn auto moesten openbreken die was helemaal dichtgevroren :P Daarna nog de beugel aangepast zodat deze precies op het aanhangertje past. Tenslotte de auto ingeladen alsof we 2 weken op beun vakantie gingen. Eenmaal in de Loods aangekomen maar begonnen met het zoeken naar het interieur wat ik nog niet had gezien. Dit zag er dan zo uit:

Helaas zag de bestuurdersstoel er niet meer zo goed uit, deze heeft een scheur. De rest ziet er nog erg goed uit. Natuurlijk moet het wel even opnieuw gevuld en gestikt worden. Daarna nog even gebabbeld met Frank zijn vrouw en maar begonnen met de auto in de beugel te hangen. Aan creativiteit ontbrak het ook vandaag niet meer en na veel een paar pogingen toch de auto nog in de beugel kunnen krijgen:

Tenslotte hadden we ons zelf nog even helemaal nat gemaakt met benzine omdat we de benzine tank er nog uit gehaald hadden.
Reply With Quote
Old 20-12-2010, 19:55
ErikvanBilsen's Avatar
ErikvanBilsen ErikvanBilsen is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Zeker laag is uit de mode
Reply With Quote
Old 20-12-2010, 19:59
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Eindelijk komt er wat schot in de zaak, mooi zo!

Dat spit staat toch wel stevig hè, niet dat ie dalijk bovenop de mijne ligt

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 20-12-2010, 20:05
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by ErikvanBilsen
Zeker laag is uit de mode

Neeee, je moet je aanpassen naar de situatie. Met dit weer is laagrijden helemaal kut
Reply With Quote
Old 20-12-2010, 20:06
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Eindelijk komt er wat schot in de zaak, mooi zo!

Dat spit staat toch wel stevig hè, niet dat ie dalijk bovenop de mijne ligt

Ding staat wel stevig, hij zal hooguit een koprol maken
Reply With Quote
Old 21-12-2010, 15:20
Thijs.'s Avatar
Thijs. Thijs. is offline
VW Addict

Mannen, vandaag weer aan de golf gewerkt. We hebben het meest kutte werk aan de auto verricht, namelijk: de kit verwijderen. Gelukkig viel dit ons erg mee en zijn we na 3,5 uurtjes werken zover gekomen:

Erik, nogmaals bedankt voor de hulp!
Reply With Quote
Reply

Posting Rules