![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mee eens, ATS CUP staat altijd wel overal bij. Hoe breed zijn deze eik? 7.5j? 8? |
|
||||
|
||||
![]() 13 inch staal met 155-80-13, dat is pas vet
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de mijn Zenders nog steeds erg mooi, waren voor mij ultiem geweest wanneer deze daadwerkelijk meerdelig waren. Nothelle's zou ik nog wel eens willen hebben.
![]()
|
||||
|
||||
![]() bij deze velgen doet het er ook niet toe wat voor kleur de auto heeft vind ik ze staan altijd goed op een mkII,
gr pieter |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb al redelijk wat sets versleten onder mijn mk2's .. en heb momenteel nog 3 sets liggen .. dus dat zijn wat mij betreft de ultieme velgen:
gedeelde 1ste plaats (kan gewoon niet kiezen): BBS RS003 & Compomotive TH2 16" en dan nog een set BBS RS 764 .. |
|
||||
|
||||
![]() M-line's staan soms best goed!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er staat daar een spelfoutje, moet zijn: TH Mono ![]() ![]()
#9 Lupo 1.9TDI |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik dacht het niet .. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() een hoop leuke combos in dit topic,
dikke wagens met mooie velgen. ultieme velg? wagner touring velgen, naar mijn mening de mooiste hoepels onder een mk2 ![]() ![]() Jammer dat ze net te breed waren achter, anders had ik er toen ik de golf nog had veel mee gereden ![]() ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() FACK, echt dikke wielen gevonden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je bedoeld fake ?
|
|
|||
|
|||
![]() Die 2e zie je al meteen dat het nooit 3 of 2 delig kan zijn.
allereerst zit er geen rand achter waar de bouten doorheen kunnen en zie waar dat ventiel zit! ik van het een beetje teveel van het ''hangkipanki'' gehalte...
|
||||
|
||||
![]() toch vind ik die onderste wel wat hebben en een beetje 'oldschool' aandoen!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor 7J met 165 45 en achter 9J met 195 45 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha dat is mijn oude jetta! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd erg mooi wiel ik heb de 13inch variant in de schuur hangen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Om mijn mening wat kracht bij te zetten .. ![]() BBS RS ??? (geen 001, waren origineel 6,5 breed) op mijn vorige mk2 ![]() BBS RS 003 op mijn huidige mk2 Compomotive TH2 16" op mijn huidige mk2 Last edited by 64_be : 27-01-2010 at 19:31. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jaja ben er druk mee bezig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg breed staal
![]() 14" 8J en 9J Velgen lagen er alleen ff onder om te passen. Komen onder de GTI daarom deze jeep look ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de Schmidt TH-line 14 inch wel dik, toevallig heb ik die zelf
![]() En die Corvette's zijn ook erg vet trouwens! ![]() ![]() |