![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mercedes of Saab logo? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mercedes . . . ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarom 7 gaten boren voor de trekhaak? Ik heb nog geen smalle bumper Ralley gezien
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Smalle bumpers passen er ook echt niet op . . . de 6 overige gaten ga ik voor iets anders gebruiken 5 zijn al een must ![]() |
|
||||
|
||||
![]() originele achterlichten in de kleur van de auto maken.
dan van die ronde led achterlichten van een stadsbus erin ![]()
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=ReBo]Dagboek annex project annex lol . . . .
- Heel veel aluminium . . . [QUOTE] Waarom wikkel je je ralleye niet volledig in aluminiumfolie? Dan heb je een beetje de Bugatti Veyron Chrome Edition look ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een ideeën hier in dit topic zeg!!!
Zo verzonnen allemaal of echt over nagedacht?? geweldig om te lezen. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk project, zat net ook nog met een paar idee en te spelen!
wat dacht je van de achter lichten weghalen, dicht maken met stale plaatjes en van die ronde aanhanger lampjes erop van 6cm doorsnee, de lak in een regenboog zoals vroegah op de hippy busjes, dan de blaaskant van de g lader naar binnen en voila je hebt een haardroger!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Straks een aantal maanden verder ( nooit foto`s laten zien) staat er een geheel origineel gerestaureerde rallye voor de deur.
1001 members met een hartverzakking hier in tussen tijd , en de eigenaar van deze topic pijn in zijn pens van het lachen al die tijd. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() without pictures...it didn't happen.
|
|
|||
|
|||
![]() wat een topic...
|
|
||||
|
||||
![]() Nou, heb me eens even de tijd genomen om het hele topic door te lezen.
Ok, het is een Rallye.. In goede staat duur, maar deze hoogstwaarschijnlijk even duur als mijn Golfje. Dus, who cares?! Wat je moet doen, is hem Rallye waardig maken! Namelijk: verhogen, jammer dat een bodylift niet gaat, dat had eigenlijk ook gemoeten. Dan een paar All-Terrains erop, eens flink door de modder gaan wroeten, en dan fatsoenlijke blanke lak eroverheen doen. En dan nog een setje spatlappen erop. Maar in ieder geval, dat je hele zijkant, en het liefst ook nog het dak, vol zit met modder. Dan heb je een echte Rallye.
|
|||
|
|||
![]() de auto gewoon gebruiken volgend jaar met de zwarte cros
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ben er ook bang voor,remco is er een ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() uit elkaar voor onderdelen, net zo als de rest
|
|||
|
|||
![]() wat is het geworden?
ben wel benieuwd :-) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het is nog steeds in een "work-in-progress" fase . . . Met een week of 3 hoop ik weer wat normalere weken van 40 a 50 uur te draaien en dan kunnen we eindelijk eens de zaag in de Rallye zetten ![]() Tot die tijd suddert het even . . . |