![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, de velgen zijn evt wel te koop, de verlaging niet. Zie het ook net staan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik bedoel dat er een subtiel verschilletje is tussen een verlaagde Jetta 1.3 en een compleet wederopgebouwde en gespoten Amerikaanse Jetta met 1.8T blok. Dat je dat in de prijs terug ziet is logisch. Dat de verkoper dit bedrag er niet voor gaat krijgen, of in ieder geval er niet voor hoort te krijgen, is duidelijk. Maar een Jetta 1.3 plus goedkope schroefset plus velgen is niet gelijk aan 2.000 of 3.000 euro.
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig Chris
![]() ![]() Maar dit blijft een eindeloze discussie. Tegenwoordig denkt iedereen dat ze met een simpele auto goud kunnen verdienen. Paar centen erbij en je hebt idd een wat uniekere in origineel staat verkerende g60 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vraag, aanbod...
als iemand het ervoor wil betalen, klaar toch? en denk om uwen hartslag
|
||||
|
||||
![]() Ik wil misha's jetta wel kopen zonder velgen en schroefset voor onder de 500 E.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker met dit weer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Psh, hartslag is retro... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jetta's zijn zo uniek !
![]() ![]() Hier een net exemplaar met een 1.6 erin: http://link.marktplaats.nl/262624998 Een op het oog oonverprutste: http://link.marktplaats.nl/265839279 Zeer nette staat: http://link.marktplaats.nl/265982345 Die laatste 2 zou je veel winst op kunnen maken want ze zijn zo zeldzaam en uniek, schroefsetje halen voor weinig, paar wielen opknappen en voor 3000E de deur uit "schoppen" Nog zo'n unieke ![]() http://link.marktplaats.nl/263597088 Het blijft een 13 in een dozijn auto. Ik zou ook graag 7500 tot 8000 Euro voor mijn WOB GTI 16V ITB willen krijgen maar dat gaat echt niemand betalen. Ondanks de beperkte oplage van 11500 stuks is het nog steeds een 13 in een dozijn golf.
|
||||
|
||||
![]() ![]() En point taken, Chris, uiteraard zit daar wel enig prijs-verschil in, maar ook de prijs van die 1.8T is zwaar overtrokken. En ja, dit is ook een eindeloze discussie. Maar het kan ook wel eens prettig zijn om je hart te luchten, toch? Gewoon meningen uitwisselen, daar is het toch een forum voor? Want ik zie hier nu eigenlijk niemand die zich echt druk maakt of zo. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat heb jij nu al met al ongeveer in die motor van je gestoken? Zag dat je weer meer wilde, en nu een groter blok ging proberen... ga je dan ook voor grotere itb's?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Genoeg ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn auto is niet eens een 13 in een dozijn auto en nog krijg ik er niks voor terug.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het is een leuke Jetta, dat zal ik niet ontkennen, maar 2000 is echt te duur...
Ik heb mijn Jetta mk2 1.8 incl schroefset en velgen voor 500 euro gekocht, dát zijn nog eens nette prijzen. Zoals gezegd is een [nette] mk2 echt niet zeldzaam, Marktplaats stikt ervan, en die vragen dus ook echt niet duizenden euro's. Vraag me af waar je dat bedrag vandaan haalt... [standaard] onderhoud moet je sowieso niet rekenen en wat je er zelf in steekt krijg je er nooit voor terug... Als er nu dikke driedelige BBS'en onder zaten was het een heel ander verhaal, maar een paar nette eendelige Zenders zijn echt niet hetzelfde waard hoor. Dan blijft er een nette verlaging en een poetsbeurt over... en dan ben je dus wel gewoon te duur. Als laatste vraag ik me af waarom je nooit de bestuurderskant op de foto zet.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom je dan wel uit met je mengsel op hogere toeren? Mij werd al aangeraden minimaal voor de 45-ers te gaan met een 1.8 of opgebord naar 1.9 blok, juist om die reden...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het gaat me d'r niet om mijn hart te luchten. Ik vind nog wel zat normaal geprijsde auto's en onderdelen, en als ze er niet meteen zijn wacht ik gewoon effe wat langer. Dat maakt voor mij ook deel uit van de hobby, om spullen te zoeken die verkocht worden tegen een prijs die ik zelf in gedachte heb, en geen cent meer. ![]() Waar 't mij om gaat is duidelijk te maken dat het allemaal zo duur niet hoeft te zijn. En bij hoe meer mensen hierdoor de ogen open gaan, hoe sneller die absurde prijzen door het merendeel ook als te hoog worden ervaren, en hoe eerder die prijzen zullen dalen. En dan kan ik weer lekker meer kopen en opslaan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat hij de stoel bedoeld aan de bestuurderskant?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar heb ik ook al een foto van gezien, die's kapot namelijk, viel me al op. ![]() Foto was overigens wel van de bijrijderskant genomen. Details... gaten zijn retro.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Ja wel leuk en aardig Chris..maar als je ook maar een klein beetje eisen stelt vallen er 9 van de 10 af.
Nou laten we zeggen dat er dan 2 overblijven, daar ga je dan kijken en dat valt dan gruwelijk tegen. Als er in de advertentie al dingen staan zoals 'technisch goede staat' of 'verder redelijk netjes'.. Dan weet ik al genoeg, ik heb er intussen genoeg bekeken.. voor Stijn hebben we een auto of 12 bekeken. Als de verkopende partij al twijfelachtig is over de staat kan je ervanuit gaan dat hij van alle kanten 'in elkaar zit'. Ik heb niet overal uitgebreid gekeken overigens, maar 't gros heeft kilometerstanden van 230xxx of 250xxx + .. dat is een discussiepuntje maar ik heb gevoelsmatig liever een auto die onder de 2 ton zit.