![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo alle isolatie is van de moterkap af. Het mooie ongeschonden paars wat eronderuit kwam was meer dan ik verwachte. Misschien toch even rondkijken voor nieuwe isolatie onder de kap want de regen druppels verdampen wel erg hard nu
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kan toch gelijk de plaatjes 'linken', Ruben?
![]() Zeker een erg mooie, zeldzaam-witte Corrado in originele staat! ![]() ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Mooie ding! er is aleens een witte corrie bij mij thuis geweest heb ik toen de airco aan verkocht, die was alleen niet meer zo orgineel.
Blijf zelf problemen houden met de brandstof toevoer hij lekt benzine langs het punt waarop de slang zit aangesloten op de injector rail. Zoek dringend een nieuwe slang eens even kijken waar ik die vandaan ga toveren ![]() Klemmetjes heb ik al vervangen en ook de slang een stukje ingekort maar helaas kon ik vanochtend dus weer aan het sleutelen alvorens naar mijn werk te rijden. |
|
||||
|
||||
![]() Bij brezan een nieuwe brandstofslange gehaald en erin gezet en ook de naloopsensor even bij de vw-dealer in Oosterhout opgehaald, dus dat is weer helemaal in orde.
Sindskort achtergekomen dat hij ook over de 240 durft (op de teller dan) en de drukmeter meter eindelijk boven de 1 bar wil. Heerlijk autootje, jammer dat de Staat (overheid) me uitmelkt. Last edited by Pedaalemmer : 11-04-2008 at 17:52. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
240km/h ![]() ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Kijk das ook mooi werk! Respect....
|
||||
|
||||
![]() Gele lichtjes van mahler erin gezet, nog niet in het donker mee gereden ben benieuwd hoeveel licht erover blijft. |
|
|||
|
|||
![]() Ah, ze zijn gelukkig netjes aangekomen zie ik! Je weet maar nooit wat die lui er onderweg mee uitvoeren.
Ben benieuwd wat je ervan vind, voor de looks is het sowieso top
|
||||
|
||||
![]() Hopelijk ook nog wat licht, want uit die corrado koplampen komt al haast niks.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Anders wat relais plaatsen, zeker de moeite!
|
||||
|
||||
![]() Altijd goed die gele koplampen....
Moet je bij een Corrado de hele unit loshalen om een lamp te wisselen??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja super bedankt, ik zal binnekort een plaatje schieten in het donker, ben erug benieuwd. Quote:
In de polder is het meteen groot licht aan ![]() Quote:
Even aankijken wat het word maar zodra ik weer ff tijd heb gaat dat zeker gebeuren. Quote:
Ja, achter de lamp is er echt te weinig ruimte. |
|
||||
|
||||
![]() ...mijn Corrado is zelf knalgeel, maar gele lampen vind IK maar nix...; vind ik meer iets voor Franse wagens!
|
||||
|
||||
![]() In de polder gereden in het donker, lichtbeeld is aanzienlijk beter. Het gele licht geeft meer zicht en is heel herkenbaar in het donker ik zie beter wat nmijn eigen auto verlicht. voorlopig blijft het mooi zitten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb er zelf ook over nagedacht, maar omdat ik heldere achterlichten heb (rood-witte) vond ik het totaal plaatje nix, tpen maar gekozen voor xenon.
Staan netjes hoor!
|
||||
|
||||
![]() paar maanden geleden had ik een setje achterlichten bijgekocht en deze rood gespoten en deze heb ik gisteravond maar eens gemonteerd. Nu glimmen de lampen mooi mee met de lak.
|
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() Zeker ziet dat er netjes uit, mooi gedaan hoor!!
Ga je nog een keertje andere wielen monteren of blijf je rijden op staal? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben zeer zeker opzoek maar nog niet iets tegengekomen wat ik eronder wil.. |