![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb op dit moment de allereerste Album van Deep Purple in mijn cd speler
Shades of Purple, ik geloof dat het uit 1968 af komt. Dus oooooouuuuuuddddd!
|
||||
|
||||
![]() Mijn aircooled daar valt nog lang niet mee te cruisen, maar in de Fox wel
![]() Ik zeg (niet in volgorde van coolheid maar om er toch een nummering aan te geven): 1. Tool 2. A perfect Circle 3. Red Hot Chili Peppers 4. Suicidal Tendencies 5. Korn 6. Incubus ( ![]() 7. Disturbed 8. etc.etc. |
|
||||
|
||||
![]() XFM, SlamFm, 538
|
||||
|
||||
![]() Quote:
YOU ROCK !!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() vorige week:
Tool - Aenima Tool - Lateralus Maar deze week heb ik alweer boards of canada, pendulum en vele anderen gedraaid.
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Brain Setzer!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het was toch Seltzer of vergis ik me nu? |
|
||||
|
||||
![]() Wel veel mensen die naar "stevige" muziek luisteren hier.
Ben me even aan het orienteren naar een MP3-radio voor in m'n daily, zodat ik al m'n Pink Floyd / Depeche Mode / New Order en nog veeeeeeeeeeeel meer van dat soort klassieker erin kan knallen !!!!!! Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() zitten wel luitjes tussen met goed smaak hier! Mijn smaak is behoorlijk breed... Momenteel ligt er een stapeltje in met:
- Jack Johnson - In between dreams - John Lennon - Imagine - Beasty Boys - Licensed to ill - Beach Boys - Te very best of - Bleus Brothers - Best of - Faitless - Forever - Kaiser Chiefs - Employement - Mark Knopfler - Sailing to Philidelphia - Nirvana - Nevermind Dit rijtje wisselt overigens geregeld, dus het is niet zo dat dit allemaal mijn favorieten zijn ofzo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeker een goed album.. mooiste nummer vind ik toch, (ik meen nummer 10 ) Blinded by the lights En vermelden wat ik allemaal in m`n vw`tje draai ga ik jullie niet aan doen, dat is me een waslijst van hier tot aan afghanistan... heb standaard een map van 208 cd`s in de wagen liggen. allemaal origineel ook nog, (ook een tik van mij, moet alles ori hebben) ![]() Last edited by Dubweiser : 07-07-2006 at 16:30. |
|
||||
|
||||
![]() Hed Kandi, Bloomingdale, jaren 90 spul (scooter etc)
anders slamFM of XFM.
|
||||
|
||||
![]() Van reggae tot DnB (als ik een radio heb gevonden)
![]() Maar absoluut géén hardcore!! |
|
||||
|
||||
![]() Back by Dope demand van King Bee (origineel van Herbie Hancock) ;D
Grtzzz
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Golf MK1 Cabrio 1.6 1989 vanaf 1999 in m'n bezit Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum |
|
||||
|
||||
![]() momenteel heb ik het nieuwe album van TOOL "10,000 Days" in de Gleuf 2 ligge
![]()
|
||||
|
||||
![]() Momenteel heb ik in de auto:
- Those legendary shack shakers; ![]() - Stray cats; ![]() - Het beste van Drukwerk; gewoon ontspannen en meelallen. - Beasty Boys (hello Nasty). beetje oudeschool |
|
||||
|
||||
![]() 1 - Corry & de Rekels
![]() 2 - Vader Abraham ![]() 3 - Henk Wijngaard ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jammer dat ze uit elkaar zijn maar deze blijft meesterlijk en zeker met dit weer..
weezer - island in the sun |
|
||||
|
||||
![]() Food For Woofers
![]()
|
||||
|
||||
![]() een doormijzelf samengestelde (gebrande) verzamelaar van AC/DC met allemaal nummers uit de Bon Scott (R.I.P.) periode
![]() |