![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Melly:
Geen idee, heb niet eens een idee hoe dat fly-by-wire precies werkt ![]() ![]() Het gaat ook om de geluidsmeting he... zonder dempers maakt ie iets meer geluid dan met lijkt me zo, ik weet alleen niet precies wat een standaard 1.6 carb uit 1983 aan db's mag maken ![]() @ Gijs: Dankje, ja gelukkig wel! Ben het beu dat ik er niet in kan rijden, dus ik hoop dat ie snel weer loopt! Jullie mogen gerust allemaal komen kijken hoor, maar inderdaad wel ff meehelpen ![]() ![]() Ik denk dat als ie af is dat er niemand anders meer mee mag rijden ![]() @ Audissimo: Hej Joeri, lang niet meer gezien man!! Hoe is ie? Ja super leuk project, ik ben zelf ook echt benieuwd wat het gaat worden ![]() Die site had ik jaren geleden in m'n favorieten voor als het ooit nog eens zou gebeuren dat ik er zelf aan zou beginnen, maar ondertussen was ik em alweer kwijt! Bedankt voor de link ![]() @ Green VW Weber: Zo lang? ![]() ![]() ![]() Ik snap het niet zo goed dat mensen dat risico willen lopen, maarja goed dat is op volks al zo vaak aangehaald ![]() ![]() ![]() maar er is WEER een update, ik heb via mijn lieftallige baas een loods met elektriciteit ter beschikking gekregen tot ongeveer Januari dus ik moet wel een beetje voortmaken met het bouwen! Maar bij deze wil ik mijn baas alvast bedanken voor de ruimte (die overigens maar 1km van m'n huis is ![]() Volgende week krijg ik hopelijk de sleutel en dan ga ik beginnen met strippen!! Last edited by Kevin20v : 18-10-2007 at 14:40. |
|
||||
|
||||
![]() gefiliciteerd met de ruimte
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes, Maar wat heb je precies gekocht? Alleen het blok? versnellingsbak? bedrading?
|
|
||||
|
||||
![]() @ Green VW Weber: Dat hoop ik ook ja, scheelt dat als het blok, bak, aandrijfassen erin hangen dat ie dan weer naar huis kan dus ik heb nog wel ff tijd
![]() @ Pedaalemmer: Blok, met alle bedrading, downpipe, kat, uitlaatdelen, pedalen, klokkenset, sleutels etc. Bak ga ik van een G60 gebruiken! Die heb ik ook al ![]() Dus in feite ligt zo'n beetje alles voor de inbouw er al buiten de remmen, rembekrachtiger benzinetank -pomp, en intercooler... |
|
|||
|
|||
![]() Nice, ruimte! dan mag je opschieten... Fix er wel ff verwarming in
![]() Btw, je wil toch niet dat het ding meer herrie gaat maken? Ik zou hem juist stil willen hebben... Goed gedempt, zodat je een mooie rustige, diepe brul hebt! |
|
||||
|
||||
![]() dus dat word baksteunen maken
|
||||
|
||||
![]() @ Melly: Ja precies dat zeg ik toch? Gamma
![]() @ Richard: Ik heb ze al gekocht ![]() Die ik nu gekocht heb worden al tijden gebruikt door half duitsland, dus dat zit wel goed ![]() en daar heb ik natuurlijk ook plaatjes van voor de fotogeilers onder ons: mk1 20vt motorsteun: ![]() ![]() 02a baksteunen: ![]() ![]() ![]() en ze zijn al netjes verzinkt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes.. uitsparing voor de schakel erin... plus haakje oor de kabel..
|
||||
|
||||
![]() Dat dacht ik
![]() ![]() Ik zal alleen een mk2 16v distririem en spanrol moeten gebruiken om deze steun op het blok te laten passen! |
|
||||
|
||||
![]() Dit gaat dus sneller afzijn dan je zelf geplanned had. Mooi mooi.
Als je nou een beetje opschiet kan ik die laatste paar dagen je loods gebruiken. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey kev!!
Echt super dat het toch doorgaat, even over dat fly by wire gasmechaniek, als je ff naar henk belt (hs parts) en je vraagt hem of hij je voor een schapelijke prijs eens audi s2 gasklephuis met bijhorende kabel kan leveren kun je het zo omzetten en zit je dus ookniet met je fly by wire systeem. Anyhow ik heb volgende week vakantie als je hulp nodig hebt pm of mail me ff voor mn nummer dan help ik je een avondje mee. Toch sucses als je vragen ofzo hebt bellen he! Spreek je snel wil graag eens een runde mit fahren als die loopt. Gr arjan |
|
||||
|
||||
![]() @ Breadfan: LOL
@ mk1owner: Dankje man! Krijg ik dan geen problemen met m'n motormanagement? Ik wil op standaard motormanagement blijven rijden, weet niet of er aan die fly-by-wire een sensor gekoppeld zit? Ik hoop dat ik volgende week al de sleutel heb van de loods! maar ik laat nog wel iets weten! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Uhhuh!
|
|
|||
|
|||
![]() hmm voor zover ik weet zit er alleen een gasklepsensor in en die is over te zetten. Storingen verwacht ik dus niet aangezien je lucht enz weer word gestuurd door de luchtmassa meter. Anyhow suc6 en ik hoor van je gr arjan
|
|
||||
|
||||
![]() hmm ik zal me er eens in verdiepen!
![]() Vandaag lekker in het zonnetje het interieur uit de cabrio gehaald, dus het project is dan officieel begonnen? ![]() ![]() Zou toch zonde zijn als het interieurtje tijdens de werkzaamheden zou beschadigen... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Werd ook eens tijd...
![]() Zo past de Golf dalijk ook beter bij je naam. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Oh ja het interieur is echt te gaaf! Wat mis ik dat zeg! Die had ik er zelf al uit moeten trekken toen
![]() Goed bezig dus! |
|
||||
|
||||
![]() @ Breadfan: Ja inderdaad, nu wordt het kevin20v(t)
![]() @ Mellyville: Ja het interieur is echt helemaal super!! Ben blij dat ik dat erbij gekocht heb! Vandaag heb ik de cab binnengezet, en heb ik een begin gemaakt met het strippen van de wagen! Zo stond ie dan eindelijk na al die tijd lekker binnen: ![]() Iets hoger op de pootjes gezet: ![]() Gelukkig geen roest te bekennen onder de voorste spatborden: ![]() ![]() Het eindresultaat voor vandaag: ![]() Komende week zal ik weinig tijd hebben maar ik hoop zsm deze zooi eruit te halen! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie plek Kevin! Ik kom zsm ff langs!!!
Btw, op de uitgebreide foto repro kon je ook al onder de spatborden kijken, die auto was en is gelukkig nog steeds gewoon helemaal hard joh! Pfoe, echt een mooie werkplek!!! |
|
|||
|
|||
![]() Wat is dat voor merk schroefsetje en hoe rijdt het?
|