![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit!
hoe is de pasvorm van die achterhoeken? gr.sander |
|
||||
|
||||
![]() De pasvorm is super!
'T is een zgn Gerson paneel, net als de buitendorpel. Beter plaatwerk is er niet te koop. 'T is ook niet van dat flubberige blik maar echt een stevig stuk plaatwerk. De dorpel is bv. een behoorlijk groot stuk plaat en toch is het van zichzelf al keurig strak. |
|
|||
|
|||
![]() oke, dan ga ik die ook maar bestellen, want die troep die je overal kunt kopen past voor geen meter.
|
|
||||
|
||||
![]() Doet me goed weer wat updates te zien Erwin!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
foto's? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() laadvloertje klaar!!
Achteraf voor de snelheid mischien beter in z'n geheel kunnen vervangen... Toen ik aan de vloer begon waren de vervangingsdelen niet echt geweldig en flink prijzig! Ach.. lekker belangrijk! Vloer is weer roestvrij en dicht!! ![]() Goeie penetratie....heerlijk ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er super uit! wou dat ik al zover was ..
heb plaatwerk binnen van Evam ( binnen/buitendorpel, rechter buiten hoek/accuplaat) hoe heten die stukken die in de dorpel lopen dwarsbalkjes ? en de draagbalkjes achter het voorwiel ? Dan kan ik het goede bestellen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er netjes uit, als ik dit zie dan krijg ik ook zin om aan de bus te beginnen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks! De dwarsbalkjes zijn I-profielen en omegaprofielen (ook wel "hoedjes" genoemd) Direct achter de wielkast voor zit zo'n omegaprofiel. |
|
||||
|
||||
![]() Onderste stuk van de instap is gerepareerd
Leek in eerste instantie nog aardig maar het metaal was flink geroest en behoorlijk dun. Ook kom ik gelijk de onderkant van het balkje er achter vervangen. Plaatjes Originele plaatwerk. Brande er steeds doorheen als ik het probeerde te herstellen. Zo dun..... reparatie plaatje: Ouwe d'r uit Nieuw er in! Meer op www.volksfahrer.nl! |
|
|||
|
|||
![]() ziet er netjes uit, klaar voor budel?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is wel de bedoeling! (alleen zeg ik nog niet welk jaar ![]() Qua werk is 't geen probleem maar de poen ontbreekt 't ff... Ik heb nog even gedacht om de ragtop te verkopen maar ik krijg het niet over m'n hart om dat te doen! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha!! ![]() Quote:
oh, dan kan ik je gerust stellen, gaat best goed hoor , met een bus kun je je geld wel kwijt.. geld van m'n ragtop is ook al bijna op! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() shei uit .....
Moest m'n rennsports dr voor verkopen..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() waar heb je die vervangende stukjes langsdragers gekocht als ik vragen mag ? en hoe lang zijn ze ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedoel je de vloer-langsdragers?
Bij classicvwresto.nl. Ze lopen van dorpel tot dorpel. Ik heb alleen enkele uiteinden vervangen en ze zijn niet 100% gelijk van profiel als de originele. Eenmaal ingelast en afgewerkt zie je daar niet zo veel meer van. |
|
||||
|
||||
![]() bedoelde eigenlijk die 3 stukken die in de dorpels doorlopen waar de buitenste dorpel tegenaankomt staat op de foto je kijk er zo tegenaan(lopen vertikaal door de bus)
|
|
||||
|
||||
![]() O die, die heb ik zelf gemaakt.
Eentje had ik ook bij het zelfde adres vandaan maar de passing was zo knudde dat ik ze zelf heb vervaardigd. |
|
||||
|
||||
![]() En weer een ding om van het to-do-lijstje af te halen!!
![]() Het zijraam wat er ooit was ingezaagd is dichtgelast. Omdat ik het zelf wel een heel lastig stukje laswerk vond heb ik het maar laten uitvoeren door een prof. ![]() ![]() Zit er superstrak in! |
|
|||
|
|||
![]() dat ziet er zeker goed uit !!!!
gr. Martijn