![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo lang?!?
lol |
|
||||
|
||||
![]() DAT KAN SNELLERRRRRRRRRRRRRRRR!
'Sorry, ik kan niet sneller!' ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aandonderen met die pics!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Und fertig!! Dat wil zeggen, nog een paar kleine dingetjes en nog APK, maar dat zal wel goed komen. En geef nooit rondhangend personeel een stift, dat komt niet goed ![]() ![]() Duidelijk! ![]() ![]() ![]() ![]() Zelfs mijn auto is niet veilig voor Lennart ![]() ![]() ![]() ![]() Dub'05, maar dan anders. ![]() ![]() Kruiskoplampen en vette raamband ![]() ![]() Auto verankering. Laat de storm maar komen! ![]() ![]() Ahhh, staat DCI daar voor ![]() En last but not least, de crew van vandaag. Zonder hen was het nooit gelukt!! Mijn eeuwige dank! ![]() V.l.n.r: Gerben, Benji, Lennart, Berend, Oane, Arnaud. ![]()
|
||||
|
||||
![]() HAHA wat een dag!
![]() "Pet auw jong" |
|
||||
|
||||
![]() Muhaha, ja was weer een prachtdag!
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Skitterend! Ja, pet auw jong! Hartstikke mooi dat de hinnesop en broodjes voor ons klaar stonden! Bedank je ouders even hartelijk van onze kant
![]()
|
||||
|
||||
![]() S-rohr en tevens bladblazer
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt goed Benji ![]() Bladblaas actiefoto's! ![]() ![]() ![]() ![]() Front staat hem toch wel goed ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja zeker even doen But! Voortreffelijk! ![]() Ideaal zo'n bladblazer, alleen gaf But wat te weinig gas! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Met die dikke VR1.6
![]()
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 20-01-2007 at 19:08. |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, toffe bak geworden
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Van 's ochtends 9 tot middags 4 uur non-stop krom gelegen zowat. Heb er pijn in de maag van
![]() En dankjewel! Heb niet eens alle fratsen en details op de foto. Kom je maar eens in het echt bewonderen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Superrrrr!
Ziet er geweldig uit! Wat een humor daar, zeg! Maffe Friezen.... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
And proud of it! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee memmebatser!! Was idd gezellig
![]() Toch jammer van die -edit- achterop de klep!! Was moeders er toch niet zo blij mee?? ![]()
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 21-01-2007 at 12:42. |
|
||||
|
||||
![]() Nee, heit en mem vonden het niet zo mooi
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() was erg gezellig, heb me best vermaakt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met de merkstift ja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beetje laat
![]() ![]() Nieuwe winterbanden: Nankangs, 195-60/15 om 7J Ronals. Verlaging is 70/60 ongeveer. Voor de reis [5 maand Denemarken]: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toen ging het mis. Syncromesh ringen ernaast. Bak stuk, af laten slepen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En nu staat hij inmiddels alweer in Damwoude, terwijl ik hier zit ![]() Thanks voor de fotootjes Gerben!! 8) ![]() ![]()
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 22-02-2007 at 23:04. |