![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jep, 13 inches er weer onder
![]() Dan is het echt een dikke kar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaaf Oane, zeker met de 13-ers eronder!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ah toe? Je hebt het belooft ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oane! Zeg me aub dat ze er intussen onderzitten!
![]() Ben erg benieuwd om hem eerdaags in het echt te komen bewonderen! Neem hem mee naar Dub05! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() de telefoon velgen zitten er alweer onder.
staat tien keer beter, ben ik nu zelf ook achter volgende week donderdag weer voor de keuring. auto was afgekeurd, motorsteun demper lek handremkabel moet alleen de demper nog even lassen. morgen foto's van de velgen, jettafront en kofferbakbekleding
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ghe ghe ghe, me like! ![]()
|
|||
|
|||
![]() vandaag de auto helemaal afgemaakt.
en de ats'en er weer onder -motorsteun -einddemper + middendemper -handremkabel en nu maandag voor de keuring ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb nog wel compleet rode achter lichten voor je
mag je wel ruilen tegen de half zwarte kost niks lijkt mischien net ff beter ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja is goed, houd je ze voor me vast kom ik ze volgende week even ophalen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
prima oane ze liggen klaar ![]() haha stichting,, maak oane zijn auto mooiste van nederland`` in low budget tuning ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha dank je, auto vandaag weer voor de keuring geweest weer afgekeurt. nu wiellager wat de geest gegeven heeft. dus vanmiddag gelijk de twee voorste lagers maar vervangen. woensdag er weer voor, zit me wel mee.
|
||||
|
||||
![]() Balen Oane! Te hopen dat het woensdag dan eindelijk goed voor elkaar is! Kun je eindelijk nekpijn gaan bezorgen!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() de rode achter lichten zijn onder weg naar dronrijp
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() de rode achterlichten zitten erop. opgehaald bij Alberto.
vindt het zelf super staan. en natuurlijk de blauwe platen. maar daar heb ik niet lang van kunnen genieten. ze zaten er net 2 uren erop. reed naar huis, in 1 keer een zwarte astra voor me. bordje omhoog. STOP POLITIE. toen wist ik het al. de blauwe platen. even leuk gebabbeld met meneer agent en 50 euro armer. maar ik was een keurige rijder. had me al een tijdje gevolgd. dus dit was weer eens een wijze les. voor ieder die het maar weten wil. dus nu weer de gele platen erop. staat voor geen meter. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sneu geld Oane! Maar deze achterlichten staan wel beter dan de vorige!
|
||||
|
||||
![]() vind het echt super geworden
![]() |
|
|||
|
|||
![]() stel niks nutten pfffffffff niks beters te doen ...hier kan ik toch zo ...
![]() ![]() ![]() maar staat mooi de lampies wel ff plastic zwart spuiten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee man, dan wordt het net zo'n Motip setje! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vind de oude achterlichten mooier om eerlijk te zijn
![]() ![]() Veel plezier met het rijden in je goedgekeurde golf! ![]()