![]() |
|
|||
|
|||
![]() hmmm motorcarbs erop? waar kan ik daar meer info over vinden dan?
en een inlaatspruitstuk plus carbs voor mijn 1600tje wat moet dat nog kosten incl. afstelling? (uit nieuwsgierigheid, qua centen zit het er nog niet in denk ik) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het woordje mits overheen gelezen ?? :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Welke merk/type moet ik dan aan denken voor die motorfiets-carbs?
aangezien de meeste toch geen 45 zullen zijn? |
|
||||
|
||||
![]() 2l zou ik een set nemen van een 1100 fiets
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() keihin is net zo goed
|
||||
|
||||
![]() nee geen 45 maar ik zie op die site van mikuni wel een stel 48 mm staan...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 40mm is voor 2l groot zat
|
||||
|
||||
![]() he serge weet jij of er al eens iemand is geweest die een vr6 op carburateurs heeft gebouwd? lijkt me ook wel eens geinig om te zien/horen of is daar voor op de cilinderkop te weinig plek om een goed spruitstuk te maken?
|
|
||||
|
||||
![]() heb het nog niet gezien ,maar er zijn inlaten voor webers voor te verkrijgen
|
||||
|
||||
![]() zou het best eens willen proberen alleen jammer dat het zon duur geintje is...en je moet er een bijpassende auto bij hebben vind ik maar das wat anders.
|
|
||||
|
||||
![]() Ron Huizer had TB's op zijn VR6
|
|
||||
|
||||
![]() nog steeds toch?
|
||||
|
||||
![]() nee hij heeft de vr6 niet meer
hij rijd nu in een caddy blok heeft ie volgens mij nog wel |
|
||||
|
||||
![]() type 2 VR6 van Ron is verkocht , er zit nu een R32 motor in.
De VR6 Motor gaat in een type 1. |
|
||||
|
||||
![]() zoiets dacht ik al
wist het alleen niet meer zeker auto is toch gekocht door vriend van iemand bij automat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zou je er trouwens vermogen mee winnen als je een vr6 op webers zet of zou het juist vermogen kosten?
|
|
||||
|
||||
![]() @ Serge, In de ene post zeg je dat je voor een 16V 45-ers moet hebben en in de andere dat 40-ers genoeg zijn :-). Voor een 2ltr 16 klepper die ik in de toekomst wil laten tunen met andere nokkenassen, wat kopwerk en wat gebalanceer. Wat is daar de beste setup voor?
gr. Pim |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ligt aan de setup van de motor ,laat je de motor origineel dan zijn 40ers groot genoeg voor een 1.8 16v met 36er venturi,ga je de kop bewerken en nokkers platsen dan moet je 45ers nemen met 38er venturi . op jouw 2l 16v motor zou ik 45er webers nemen met 40er venturi
|
||||
|
||||
![]() |