![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt waanzinnig uit, zeg! Super!
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() petje af stein, seht sehr gut aus ja!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, die velgen gaan ook super staan.
|
||||
|
||||
![]() Prachtig Stijn!!!
|
||||
|
||||
![]() Thanks allemaal!
Zoals jullie dus zien is de body terug van de spuiter. Ik ben zelf ontzettend tevreden over de kleur (die Marinda overigens uitgezocht heeft), en het spuitwerk is erg netjes! Gisteren dus even flink doorgewerkt met hulp van pa, ernst en sander (bedrading erin, stuurkolom, kachelslang aansluitingen) en de body op het chassis geplaats. Tot daartoe alles goed, maar nu toch een enorme tegenslag: ik heb de kachelkanalen + onderzijden allemaal origineel VW gekocht en dat past perfect, behalve de onderzijde van het linker kanaal: niet leverbaar, dus immitatie geleverd. Nou dat is dus drama...de gaten komen totaal niet overheen, scheelt meer dan 2cm. de onderzijde van de linker dorpel moet er dus weer helemaal vanaf! ![]() Braziliaans plaatwerk zuigt dus ![]() Ach ja, dagje extra werk dus helaas. Maar het mag de pret niet drukken, ik ben enorm tevreden over het resultaat tot nu toe en vind dat de kleur en de wielen enorm goed smoelen. Meer pics: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je slobgaten in je bodemplaten uitfrezen. Wiebrand
|
||||
|
||||
![]() De gaten in de onderzijde kokerbalk zitten zelfs naast de bodemplaat. Geen optie dus!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Holy mama....
![]() Misschien, hoe heete die dingen ook al weer, van die holle moeren die je er net als popnagels in kunt brengen... Ik ben ook niet van zulke oplossingen, maar tis zund om daluk schroeiplekken in je lak te hebben. Wiebrand
|
||||
|
||||
![]() @Racelook: Kan ze wel ja, 'taara moeren' ofzoiets,.. Kan wel, maar niet ju-van-het, vooral niet in gelakt plaatwerk. Voor in het grovere, dikker plaatwerk prima, maar in auto plaatwerk draait t mij net iets te vaak mee.
|
|
||||
|
||||
![]() Zou kunnen, maar dan zie je de 'missers' nogsteeds zitten naast de bodemplaat..geen porem als je het mij vraagt.
Eigenlijk is er maar een manier: gewoon uit elkaar en opnieuw. Wordt vervolgd....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Damn! Da's balen. Maar dat moet je toch gezien hebben, als dat links en erechts zo verschillend is??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, het is ook deels mijn eigen schuld. Je hebt onderdelen nieuw in de hand, ga je er vanuit dat het klopt, toch? Maar dat gaat dus niet op voor Braziliaans immi spul...niet te vertrouwen.
|
||||
|
||||
![]() ik vind het ook niks, alle immitatie spul is slecht. succes stijn!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar ben ik het niet mee eens, maar dat is een andere "discussie" die ik hier niet ga voeren. Ziet er top uit Stijn !!
|
||||
|
||||
![]() Vandaag me even goed kwaad gemaakt op de slecht passende 'BraZaH' kokerbalk onderkant
![]() Die is nu dus exit. Nieuwe onderkant op de bodem vastgebout, daar body overheen gezet, boel vastgeklemt met griptangen, losgeschroefd en afgelast. Passing verzekerd, geen halve maatregelen meer! ![]() Alles weer gespoten, body terug erop en eindelijk kan ik weer verder met opbouwen. Veel klein priegelwerk nu, maar dozen vol nieuw rubber etc maakt wel leuk werk! Keep you posted... BrAzAH KwaLi PartZ is exit: ![]() Nieuwe onderzijde, nu perfect passend: ![]() Alles weer opnieuw in de lak: ![]() Onderkant weer netjes, klaar voor (her)montage: ![]() En weer in elkaar, maar nu voor goed! (hoop ik??) ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Toppie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ah gelukkig verder gekomen. Hoop voor je dat tie niet weer uit elkaar hoeft! Succes met het afbouwen.
|
|
||||
|
||||
![]() @stijn, ik sta er perplex van je doen en kunnen. wat je al niet kan bereiken in zon korte periode. je vriendin gaat er toch niet mee in de winter rijden
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat een mooi project, mocht ik ooit nog een auto laten overspuiten ga ik deze kleur proberen!!
![]() |