![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dorien.. reutel reutel..
Is er niet ooit eens een foto verschenen, met Dorien bij die golf? Als t die Dorien is die ik denk dat t is.. tja.. Dan kreeg zij d'r zin wel ![]() --edit-- Precies ![]() Nou wil ik niet veel zeggen, maar hier zeg ik geen NEE tegen ![]()
Last edited by sjampoo : 20-02-2006 at 13:08. |
|
||||
|
||||
![]() Lady Dorien, nĂș al de méést besproken vrouw van dit forum!!!
Hahahahahaha ![]() ![]() Er verschijnen nu al helemaal verknipte foto's van jou en je auto....alleen de auto zien we niet meer ![]() Jeetje Erdem en Dorien, straks wordt het nog moeilijk om er achter te komen waar meer interesse naar is, de auto of Dorien...... ![]() Last edited by GolfIII : 20-02-2006 at 13:24. |
|
||||
|
||||
![]() Auto? Welke auto? Ik zie alleen maar heupen!
|
|
||||
|
||||
![]() woehahahahaha wat een mannetjes zijn jullie, en dorien en ik maar bouwen aan de golf.......vanavond plaats ik de nieuwe foto's
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaaaa Tom, ik weet al wat jij vindt..... Maar ik heb de orginele achterlichten er vandaag in gedaan, in elk geval voorlopig.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
toch wel met sticker he ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beterrrrr, ben nu écht benieuwd. Hopelijk schiet dat raam ff op en dan kan ik 'm snel bij jullie langsbrengen en de Golf bekoekeloeren. Ik zie jullie snel. Groetjes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier de foto''s van vandaag.
de werkzaamheden: Hemeltje afgeplakt, zit er netjes in Deurrubbers geplakt Raammechanismes erin Chrome randjes in de deuren Einddemper geplaatst Wisser met interval geplaatst Ruitenwissermotor geplaatst Koplampen erin Achterlichten erin Kentekenverlichting erin Deursloten erin Deuren erin Motorkap erop Deuren vanbinnen dik in de ML gezet, liep er aan alle kanten weer uit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Morgen geen updates/foto's omdat ik dan stage moet lopen bij VW, maar komt goed uit want moet nog het e.a bestellen, woensdag verder bouwen en de doelstelling is de golf donderdag mee naar huis nemen, issie waarschijnlijk nog niet af maar wel bijna ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vette shit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad: Zo ziet ie er gewoon goed uit!
![]() Wie was er nou voor welke lampen? Boeiend: deze horen d'r gewoon in.
|
|
||||
|
||||
![]() wat mis ik m`n oude golfje nu ik die van jullie zo zie
![]()
|
|||
|
|||
![]() mooi is ie weer zeg! :| zeker deze achterlichten houden ook!
|
|
||||
|
||||
![]() k had dit topic nog niet eens gezien, maar t wordt netjes zo.
k ga me tegen de volgende winter ook eens een mooie flinke dikke boom uitzoeken... maak jij dr dan zoiets van ? k ga me eerste auto idd ook wel missen nu ik jullie MK1 zo zie. k blijf t volgen hier, en btw, k heb net effe met classic ge-PBeed over de pompjes, want me maat heeft ze nog niet binnen, maar laat je automatisch wat weten als ze dr zijn. succes met de MK1, en iig geen donkere achterlichten drin zetten. achterlichten MOETEN rood hebben. rood-wit rood-zwart rood-rood rood-wit-oranje maar iig ROOD! sorry dorien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() We vinden dit voorlopig erg goed staan dus blijven deze er mooi in
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee Zwarte duivel, mooi vrouwtje heb je daar :O!! Daar had ik idd ook zoveel werk voor gedaan ![]() ![]() Past wel bij elkaar, schitterende Golf met een mooie dame erin ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben ook zeer blij met mn vriendin
![]() ![]() Het volgende is vandaag gedaan C stijl bekleding geplakt Hoedenplankdragers gemonteerd Zonnekleppen gemonteerd Centrale deurvergrendeling erin Rubbers van de deuren erin, en de ramen Chrome klinken erin(was wel passen/meten/buigen) Ruitenwissersmotor erin Motorkapslot gemonteerd Zijramen erin (mbv bandenvet, werkt ideaal!!) Was het wel weer, geen foto's want dat wilde Dorien niet.............morgen is de golf waarschijnlijk voor 95% af en komen de pics!
|
||||
|
||||
![]() pffff...dat spuitbeurtje heeft hem zeker goed gedaan! Hij is echt mooi ben benieuwd naar het eind resultaat. welke velgjes kwamen eronder?
|
|
|||
|
|||
![]() ahhh
we kunnen niet w88 op de pics ![]() Maar je hebt heb erg netjes aangepakt hoor!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoezo niet? Zat ze onder de smeer? of had ze een bad hairday? ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb hem vandaag mogen aanschouwen in een slecht verlichte garage en hij is echt zooooo mooi
![]() Ik zeg VR6 op straat en deze in de garage!