![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik ga voor deze vind ze echt super!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En mn eigen natuurlijk
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de dikste wielen die ik ken.
![]() iemand moest 'm plaatsen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
komt zeker door de serververhuizing dat ik ze hier zie Jeroen ? Maarre. . . mag ik ze lenen? |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ben nog steeds heel erg blij met me gotti's. vind ze super staan onder de golf en heb ze nog niet onder een andere golf gezien das vrij apart! ![]() gr gary |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Dit setje wat binnenkort in mijn bezit zal zijn ![]() ![]() Damn, droom er al van sinds ik VW rij om deze Ats'jes eronder te hebben! Moeten alleen een setje nieuwe rubbers omheen komen, mooie platte Toyo Proxes T1-R of Pirelli P5000 ![]() (Welke maat kan ik dan het beste nemen voor het mooiste resultaat??)
Old VeeDub's don't leak oil, they just mark their territory ![]() Ik rem voor bumperklevers! Member of the 1.3i (S)crew ![]() Mijn andere hobby: http://www.karperwereld.nl/ Last edited by BasJansen : 14-02-2006 at 22:57. |
|
||||
|
||||
![]() is dit dik genoeg voor een vw????????????
![]() |
|
||||
|
||||
![]() eeehh, ik zou ze voor geen goud onder mijn gebakkie planten
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eerder groot ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ooit voor onder het cabrioproject....
echte sprintstars.. ![]()
T2A uitgelopen winterproject en 64'er cabrio herbouw in de wachtstand.. 68er Ponton erbij in de verzameling ![]() http://www.vwwestland.nl Last edited by vwwastelands : 18-02-2006 at 10:08. |
|
||||
|
||||
![]() liggen te wachten in de schuur tot het wat beter weer wordt... eind maart.
in Bunnik ![]() [IMG] ![]() [/IMG] ja het hart moet ook nog ff gecleand worden. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn helaas niet mijn velgen (was dat maar zo ![]() Die van mij zien er nu zo uit.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iedereen komt meteen weer met BBS of ATS of Audi of Porsche aanzetten.
Doe mij deze maar: de Carline CM6: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() als iedereen die nou mooi vind
|
||||
|
||||
![]() Ja ok, over smaak valt niet te twisten. Maar ik zie ze overal zo vaak dat ik er eigenlijk niet veel meer aan vind.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben ik blij dat ik Le Mans heb die je weinig ziet
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook leuk...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Jeroentjuh : 18-02-2006 at 12:44. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik hen toch ook een setje van deze gehad, in steek 5x100 8j rondom die heb ik hier via het forum nog verkocht |
|
||||
|
||||
![]() ![]() 14'' 8 en 9J Ik ga zo zo ophalen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies !! ![]() ![]() iig de lichste (4,8 kilo) velgen die Porsche ooit voor de 914/6 en 911R gemaakt heeft. De 5,5x15 ET42 Magnesium 'Gasburner', onderdeelnr E 901 361 017 00 (trust me, kheb al geinformeerd, maar bij Porsche zijn ze niet meer nieuw leverbaar, en repro komt er bij mij niet in/ onder ![]()