![]() |
|
||||
|
||||
![]() stond er ook 1 in haarlem in ieder geval gespot toen ik bij het 1000e concert was van BLOF
|
|
|||
|
|||
![]() Tjah ik ben dan de gene die eigenaar is van de rallye met het beruchte jetta front.
![]() Maar omdat spellen niet mijn sterkste kant is wordt ik kennelijk meteen uitgekafferd voor een mp prutser. Aangezien die gene mij niet kent en mij dan kan beoordelen dan heb jij vast een paranormale gave........ ![]() Ik heb deze rallye (gezien de staat en de ontbrekende onderdelen, front, interieur en nog wat kleine andere dingen) voor een prikkie kunnen kopen. Dit was voor mij belangrijk omdat ik geen zin had om te klussen aan een auto die je voor 8 ruggen moet kopen en dan gaat opknappen en dan heeft het vaak ook nog 2 ton of meer gelopen. Ik heb heel veel gedult in het zoeken naar de onderdelen. Ik begin ook niet eerder voordat ik alle delen bijelkaar heb. En geloof me hoe zeldzaam het onderdeel ook is, ik zal het vinden. Wel heb ik inmiddels het front verwijderd en weg geknikkerd en heb ik de kleine roestdelen in de dorpels aangepakt. De zoektocht naar een edition one interieur met elec. verstelling (was een luxe optie op de rallye) welke ik dan ga bekleden met nieuwe orginele stof is begonnen. Het front is ook niet zo'n probleem aangezien ik bij de plaatselijke dealer een goede korting krijg en ik dus redelijk voordelig een nieuw front kan kopen. tot zo ver mijn verhaal. M.vr.gr. Jelle Last edited by borisgti : 14-11-2006 at 19:36. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En zoiezo een groene, want die heeft hij van mij gekocht. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vind dat hier nogal negatief over iemand gepraat wordt zonder die persoon te kennen of überhaupt te weten wie t is...
beetje denegrerend vind je niet??? iedereen maakt spellingsfouten... om m dan meteen te veroordelen vind ik nie echt kunnen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mag ik? Please? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kerel dorpje verder heeft paar weken terug een Rallye gekocht...
Een matzwarte maar zit toch een glans op..... erg vaag gezicht... bekende rallye voor iemand??? Weet wel dat ie in goede handen is gekomen, die kerel is bezig een 16vG60 op te bouwen om er in te hangen
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een rode?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee je mag niet, BorisGTI is niet DE Jelle! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook al is de opmerking van Stijn misschien niet helemaal netjes, ik weet dat hij spreekt uit ervaring. Al is het alleen maar omdat ie me heeft gehulpen aan de speurtocht naar mijn Rallye. Een belangrijke reden dat veel Rallye's in beroerde staat zijn, is dat er teveel prutsers met te weinig budget aan hebben lopen rommelen. Vervolgens worden ze dan weer op MP gezet met een advertentie vol spelfouten en onwaarheden. Als jij wel tot de groep mensen behoord die met liefde en kennis een Rallye opnieuw wil opbouwen, ben je denk ik op dit forum in goede handen en is Stijn vast niet te beroerd om z'n kennis te delen. Mijn tip: Wat je nieuw kunt kopen bij de dealer zou ik doen, zeker als je flinke korting krijgt. Op Marktplaats en E-Bay zijn de aangeboden artikelen wat mij betreft vaak te duur voor de kwaliteit die ze bieden. Succes!
|
||||
|
||||
![]() leuke Rallyegolf inventarisatie
|
|
|||
|
|||
![]() tjah misschien reageerde ik ook wat vel maar goed ik weet wat ik koop en dit was een goede betaalbare basis voor een project. Ik kan wel een auto kopen voor 8 ruggen en dan moet je vervolgens daar veel geld in steken voordat ie eindelijk naar mijn zin is.
het is ook niet de enige vw die hier voor de deur staat (totaal nu 4). zo hebben wij bv een mk4 1.8 20vt Oettinger voor de deur. is ook leuk speelgoed maar het is niet bijzonder. van buiten lijkt het een normale golf maar tjah als je het gas intrapt......................... mag ook wel met 240pk ![]() maar om weer terug te komen op de rallye voor het restauren van de auto is money not the issue. ik heb een budget in me hoofd waar ik net zo goed een nieuwe r32 van kan kopen. maar dat kan mij niks schelen. zo heb ik voor het spuiten alleen al 7 ruggen uitgetrokken. ik hoop ook dat ie van de zomer al gespoten kan worden. Inmiddels ben ik de auto aan het strippen en het is absoluut geen miskoop. ik ben wel al een aantal rare dingen tegen gekomen maar dat mag de pret niet drukken. zo is er bv voor het monteren van de antenne het gat vergroot, je zou denken een rond gat maar nee een scheef vierkant gat. geen gezicht en vol roest. O heb meteen een vraagje, had een rallye orgineel net als een g60 of een gti een mat zwarte band rond het achterraam?? Last edited by borisgti : 24-11-2006 at 21:52. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stond die laatst niet op marktplaats ? Was ook wat half matzwart met A8 velgen en lelijke achterlichten. |
|
||||
|
||||
![]() Bingo, dat is hem....
matzwart met A8 velgen
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Die stond toch eerst te koop voor €8000 en later was de prijs verlaagd naar...€6000.
|
|
||||
|
||||
![]() er staat er nu 5 in een keer te koop
hier de link waaronder een vwmotorsport rallye g60 groep n van hans weijs geweest http://auto.marktplaats.nl/volkswag...2WxOzQ%3D#photo |
|
||||
|
||||
![]() Ken de eigenaar, Charles Bakker. Heb ik mijn rode '74er van gekocht
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hallo Rallye liefhebbers,
Graag wil ik jullie allemaal voorstellen aan mijn Rallyegolf en inderdaad het is ook een grijs kenteken. Hij is op dit moment geschorst (geen tijd meer) echter ik heb 'm al sinds oktober 1993 ! ! ! ! Mijn kenteken is VX-29-GF, chassisnummer weet ik zo niet, moet ik ff voor gaan kijken. Ik was nummer 3 met een rallyegolf in Nederland. Hans Weys was de eerste (ook een grijs kenteken) en heb zijn kentekenpapieren nog geleend om door de RDW keuring te komen. Daarnaast heb ik ook ervoor gezorgd dat de volgende grijskenteken rallyegolf in Nederland ingevoerd werd nml VX-34 -SL. Het grijskenteken was toen "in" omdat je op dat moment geen BPM hoefde te betalen wat snel 20.000 NLG scheelde omdat de nieuwwaarde omgerekend ongeveer 90.000 NLG bedroeg. Het is een originele ebony zwarte met een recent gereviseerde en originele G-lader. Het enige wat niet origineel is zijn de velgen, uitlaat en voorvering. Ik heb ruim 9 jaar met veel plezier in deze auto gereden en kan mij nog herinneren dat ik de eerste was bij het GTI treffen in Baarlo 1995. Mocht je nog meer info willen hebben, laat het me weten. Groeten, Elvis |
|
||||
|
||||
![]() zo dan beter laat dan nooit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fotooooosssss ![]()
|
||||
|
||||
![]() Allebei de VX kentekens zijn nog beschikbaar op www.rdw.nl, diegene van jou zonder keruing en die andere met keuring!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |