![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo vandaag eindelijk de wielen eronder kunnen zetten. Heb nieuwe bouten moeten halen aangezien mijn huidige net te lang en ook nog eens conisch waren.
Met het monteren van de andere wielen merkte ik dat er speling op de spoorstangen/kogels zit. Binnenkort maar eens nieuwe bestellen dus. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wow netjes man!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx, ik vind het zelf ook goed genoeg voor een winterset. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg netjes uit.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
danku, ikzelf ben ook erg tevreden. Enige wat er nog ontbreekt is een mooi setje airride zodat die wat lager gezet kan worden. Maar dit overweeg ik van de zomer pas als ik besluit de auto voor langere tijd te blijven rijden. |
|
||||
|
||||
![]() Gister bezig geweest de spoorstang te vervangen aan de bestuurderskant. Dit stelde vrij weinig voor moet ik zeggen. Het is veel makkelijker dan ik had verwacht. Vooral omdat ik wel eens gelezen heb dat het stuurhuis uitgebouwd moet worden omdat je er anders niet bij kunt komen.
![]() Enige wat me gelijk opviel is dat er een lekkage was. En ja hoor de servoslang is rot. Dus word ook die weer vervangen. En zoals op de onderstaande foto te zien is zijn de rubbers van de stabilisator stang ook al behoorlijk versleten. Dit geldt ook voor de draagarm rubbers. Dus word ook een setje powerflex bestellen, ben benieuwd hoe dat rijdt. ![]() Binnenkort ook de andere spoorstang vervangen aangezien die ook al speling had op beide kogels. Maar het is tot nu toe al een hele verbetering, geen rammel meer bij wegdek oneffenheden en stuurt ook weer een heel stuk strakker. Straks als alles vervangen is laat ik hem een keer uitlijnen en dan kan die er weer voor een tijdje tegenaan. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de gekke servoleiding vervangen van de mk4. De oude lekte niet dramatisch hard maar nu blijft alles tenmiste weer droog. Mag ook wel voor die €230,- die de leiding gekost heeft excl. olie.
![]() Old vs New: ![]() |
|
|||
|
|||
![]() als je alleen de slang ipv het hele spul vervangt ben je voor een paar tientjes klaar.
staan hele dagen lui bij mij op mn werk met dat soort leidingen en prijzen van dealers die torenhoog zijn. oude slang eraf, nieuwe erop. poaar tientjes verder en je kunt weer jaren vooruit |
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig man!
Powerflex, I LOVE THEM in de stabi's! wat een bizar verschil is het. welke dikte heeft je stabi? Groetjes !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat had inderdaad ook een optie geweest kunnen zijn. Wat de dealer ervoor vraagt is ook te gek. Maar hopelijk blijft deze ook een tijd zitten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ga de powerflex bussen deze week maar eens even bestellen. Heb er nog nooit mee gereden dus ben erg benieuwd. Ik vraag me wel af of powerflex in combinatie met airride geen problemen geeft. Verder heb ik gewoon de originele stabilisators van de v6 4motion. Voorzijde 21mm achterzijde weet ik zo de dikte niet van. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok cool man, ik heb 22 op mijn polo H&R. standaard stabi rubbers, powerflex zit onder de hele auto behalve daar, moet eens opzoek naar een golf 3 setje!
|
||||
|
||||
![]() vandaag weer even bezig geweest met het inbouwen van US-module en SML's. Verder heb ik ook de lampjes gewisseld, 3000K xenon, gele h7 voor groot licht en geel/oranje ledjes als stadslicht. Nu vind ik alleen de stadslichten iets teveel oranje kleuren. Dus nog even opzoek naar een setje gele H6W lampjes.
En dan kan de bumper er voor de zoveelste keer af om even de lampjes te wisselen ![]() ![]() hopelijk blijft het komend weekend droog dan kan ik de auto eens grondig poetsen want het is nogal nodig met al die pekel en andere zooi. Maar voorlopig alvast het plaatje met de vieze auto ![]() ![]() ![]() Last edited by _AK_ : 09-05-2015 at 17:25. |
|
||||
|
||||
![]() looks nice!
|
||||
|
||||
![]() Het staat mooi je verlichting
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks guys
|
|
||||
|
||||
![]() 'oranje' achterlichten en oranje knipperlichten gemonteerd.
![]() verder zijn mijn powerflex rubbers eindelijk binnen gekomen dus van de week eens even kijken of ik die erin kan zetten. Last edited by _AK_ : 15-03-2015 at 19:27. |
|
|||
|
|||
![]() je kan misschien ook gewoon je stadslichtlampjes eruit laten. gezien je us-lights en je SML's al meer dan voldoende licht geven
![]() achterlichten staan m ook erg goed, weer eens wat anders dan die 'standaard' US achterlichten die iedereen inmiddels al heeft xD
|
||||
|
||||
![]() Het liefst zou ik de stadslichtjes in het geel hebben, ik krijg ze alleen niet gevonden. Dus ga ik proberen om witte met lampenlak geel te maken. Hopelijk worden ze niet te warm en blijft de lak zitten. Maar dat moet ik dan nog maar even af wachten. En anders gaan het toch witte worden in combinatie met witte xenon.
|
|
||||
|
||||
![]() Zo eindelijk de PU-rubbers van Powerflex erin zitten. Draagarm loshalen aan de bijrijders kant van een vr6 is wat lastiger als de andere zijde aangezien de bout tegen de carterpan aan komt en dus eerst het subframe moet zakken zodat deze er onder door kan. Ook gelijk de spoorstang vervangen en daarna de auto uit laten lijnen. Het stuurt een stukje strakker nu en ik kan niet gelijk zeggen met de originele vering die ik nu nog heb dat het comfort er op achteruit is gegaan. Dus ik ben dik tevreden
![]() ![]() |