![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij ben ik de enige die die wielen echt geen pan vind..
|
||||
|
||||
![]() Nee hoor..
|
||||
|
||||
![]() Zeker niet.
|
||||
|
||||
![]() En volgens mij komen nu alle auto's en mensen die je al jaren probeerde te ontwijken door een week eerder te gaan nu ook een week eerder. Volgend jaar maar tijdens de meeting zelf. Lekker rustig......
|
||||
|
||||
![]() Wij dachtennet hetzelfde tjaap!
Nog iemand die kerel gezien met zijn blauwe polo 6n met bumper en spoilers, auto 5 velgen en overal gummy's trok met zen 1.4? Erg jammer |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Leg je ze neer. Heb je een wok.
|
|||
|
|||
![]() Toch een pan dus
|
|
||||
|
||||
![]() Lol
|
|||
|
|||
![]() Vond het dikke wielen onder bengee zijne, maar vond ze toch maar pover afgewerkt voor wat ze kosten... (1500-1800/stuk in 18")
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helaas staan al zijn foto's op Privé. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is echt leuk gedaan!
Vandaag heerlijk rondgereden en genoten van de verschillende smaken van elke auto eigenaar. Enorm druk, voor het eerst sinds 2008 dat er geen kaartjes meer waren om met de auto in Reifnitz te komen. Verder heeft de politie de boel heerlijk onder controle, gewoon niet te gek doen en je hebt nergens n probleem. Morgen weer n dag! Last edited by Dirk : 09-05-2013 at 20:55. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
02-05-2013, 17:24 ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat schrijf ik al jaren hoor, vroeg of laat gaat het ginds grondig mis en belandt er eentje tussen de menigte. Ik heb het ooit meegemaakt in de U.K. tijdens Ford Fair (grootste Ford meeting van Europa) waar een +350PK Cosworth een burn-out meende te doen maar helaas het publiek in schoot. Resultaat; zeven mensen zwaargewond, vijf lichtgewonden en enkele die in shock waren... Gelukkig konden wij tijdig wegspringen of we hadden ook kwetsuren opgelopen. Maar wanneer je zulks schrijft dat het gevaarlijk is enzo dan gelooft niemand je en ben je een zuurpruim. Ik zeg; je moet het eerst hebben meegemaakt vooralleer je beseft dat ..... ![]() Wat de bedragen betreft; is toch overal zo dat ze hun prijzen de hoogte in jagen tijdens grote evenementen? Kijk maar naar vakantiereizen voor en na het hoofdseizoen, scheelt vaak bijna de helft goedkoper wanneer je buiten de drukke maanden gaat. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 1 t/m 4 mei geweest.. Laatste dag daar 3 mei begon idd het sjonniegehalte aardig hoog te worden. Ook op Faak al pauper apparaten met neon enz. Precies op tijd weg. Iemand 3 mei 'savonds die K herseloze dronken T oostenrijkers in de afgetrapte polo gezien die achteruit tegen die kerel uit PORTUGAL reed met z'n S4. Dat bedoel ik maar. Kom je ff daarvandaan gereden. Sta je daar, ken je amper of geen duits, allemaal van die dronken droeftoeters om je heen te gillen. Regel maar ff maar zo'n persoon zonder z'n gebitje te vergruizen. Maar al met al mooie dagen gehad, vreselijk dikke auto's gezien. Volgend jaar weer btje eerder en op tijd wegwezen..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.autodrift.co.za/Events/Worthersee-2013.aspx
De eerste feature van Autodrift over Wörthersee, waar ik de foto's voor heb mogen leveren. Dus voor mij ook de eerste keer worldwide! Gr Ronnie Dubstone Photography