![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mwa, hoef je toch niet zo zwaar op te nemen.
Ze kunnen goedkoop stucen maar voor de rest heb je er geen zak aan, kosten Nederlanders alleen maar banen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik was vanlaatst in de supermarkt om escargots te kopen. Kwam ik thuis zaten er 10 slakken in een huisje. Bleek om Poolse escargots te gaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() erik,wat is je punt? Het ging mij erom dat als je ze staand begraaft ze ook hutjemutje in 1 gat kunnen,maar humor kan tegenwoordig niet meer zie ik al.
|
||||
|
||||
![]() moet je hier s'zondagsmiddags eens bij de Jumbo binnenlopen..
90% is pool..kopen bijna niks enkel wat bier ,brood,en grote verpakkingen Mars/Snickers..wasmiddel, gehaktballen uit blik etc parkeerterein staat vol met ex nederlandse auto's met een pools kenteken..(geen wegenbelasting meer.verzekering..who knows?).. in de logistiek,transport,productiewerk,autosloperijen-spuiterijen,groenvoorziening,grondwerk,schoonmaak ..overal niks anders dan polen en dat geeft niks..als ze ons kwamen helpen omdat we het zo druk hadden maar hoeveel nederlanders zitten thuis in de WW of bijstand of in veel gevallen met NIKS?.. denk er om dat niet iedereen daar voor gekozen heeft...voordat er dadelijk gelijk met Tokkie termen en uitschot of luie donders gegooid word.. maar zolang de beter gesitueerden (lees werkgevers en uitzendburo's en de louche huisbazen)er nog steeds rijk van worden zal dat niet veranderen werk vind je in ieder geval ,ook al heb je Mbo/Hbo of zelfs jaren ervaring niet of nauwelijks meer zo,duidelijk?..ik zeg alleen maar wat 70% van de nederlanders denkt en vind.. verwijder het bericht nu maar anders... de realiteit komt altijd hard aan..ook al is hij soms 'erg vervelend'... |
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als het zou bestaan....
|
|||
|
|||
![]() Mensen die ouwe koeien uit de sloot halen, kan ik me kapot aan ergeren!
Krijg gisteren een berichtje van een forumgenoot: ''Ik hoop dat je ooit eens het lef heb om recht in me gezicht te zeggen. Ipv op het forum de flinke vent uit te hangen met je uitspraken. Nu niet gaan janken mij een moderator dat ik je bedreig. Ik vraag alleen of je ooit een keer zo bij de hand wil doen recht voor me neus.'' Dit is zijn 2e reactie op een post van mij. De 1e reactie gaf hij 1 jaar geleden nadat ik een post geplaatst had in zijn topic. En na een jaar dacht hij ''hé, laat ik nog eens lekker gaan zeiken/bedreigen'' echt te triest! Ik ga geen namen o.i.d. noemen, maar het is wel vermoeiend zeg...
|
|||
|
|||
![]() Mensen die ouwe koeien uit de sloot halen, kan ik me kapot aan ergeren!
Krijg gisteren een berichtje van een forumgenoot: ''Ik hoop dat je ooit eens het lef heb om recht in me gezicht te zeggen. Ipv op het forum de flinke vent uit te hangen met je uitspraken. Nu niet gaan janken mij een moderator dat ik je bedreig. Ik vraag alleen of je ooit een keer zo bij de hand wil doen recht voor me neus.'' Dit is zijn 2e reactie op een post van mij. De 1e reactie gaf hij 1 jaar geleden nadat ik een post geplaatst had in zijn topic. En na een jaar dacht hij ''hé, laat ik nog eens lekker gaan zeiken/bedreigen'' echt te triest! Ik ga geen namen o.i.d. noemen, maar het is wel vermoeiend zeg...
|
||||
|
||||
![]() ik erger me aan mensen die het geduld niet hebben en dus 2maal posten!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik erger me suf aan mensen die mij op een blunder betrappen... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ^Daarnaast erger ik mij aan moraalridders zonder gevoel voor humor^
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wanneer ga jij in de politiek ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Misschien irriteren we ons dan weer iets minder aan de politiek ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mischien toch niet zo'n gek idee een forummer in de kamer ,ook wel goed voor de belastingregeling op oldtimers |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zou wel willen...maar ik denk dat ons Mark daar niet op zit te wachten.. aan de andere kant was er in de jaren 90 iemand met een eigen visie was kaal en kwam uit Rotterdam ..en we weten allemaal wat daar mee gebeurt is (en Ruud de Wild).. maar ik heb wel wat ideetjes hoor.. laat je zelf niks wijs maken dat bepaalde dingen onmogelijk zijn op politiek of sociaal economisch gebied...als het echt moet ...kunnen ineens de gekste dingen ooit moesten er in heel Europa overal dezelde briefjes geld uit de muur komen..van de ene op de andere dag.....en was uiteraard vooraf ook een heel werk..maar dat lukte ook.. de 'rest' moet dan zeker mogelijk zijn ...vul zelf maar in.. |
|
||||
|
||||
![]() natasja froger in welcome home super programma maar dat mens
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
LOL, dat zegt mijn vriendin nu ook heel de tijd. |
|
||||
|
||||
![]() Mensen die niet fatsoenlijk Nederlands kunnen praten/typen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() mensen die op marktplaats iets aanbieden voor 35 euro. en als je ze dan mailt er 50 voor willen...
|
||||
|
||||
![]() Dat verdomme alles onder je neus vandaan gejat wordt, 2 minuten niet opletten, koppelen ze zo een dubbelasser van de auto af. Honden zijn t.
Als iemand in de buurt van hulsberg/schimmert een dubbelasser met blauwe huif ziet, kenteken 05-bx-xd (als t er nog opzit) let me know
Last edited by golfje_295.000 : 01-03-2013 at 13:12. |