![]() |
|
||||
|
||||
![]() vandaag in Emmen deze superfoute, maar oh zo stoere bus....
MET V6! ![]() ![]() V6 logo-tje was van Ford, en volgens Alain worden die wel vaker gebruikt in busjes dus zal ook wel een ford blok geweest zijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan wel eens kloppen, les was eerder af. En dan roep je niet ff? Denk dat je met de benenwagen was? Nog bier deze week? |
|
|||
|
|||
![]() hallo allemaal,
gisteravond was ik druk aan mijn werk, zie ik bij de haan benzinepomp tegen over de zaak een onwijs lage golf2 in matzwart zonder handgrepen en het dak zwart/wit geblokt. aan de bestuurders kant hing nog een olie koeler, ik vroeg me af of iemand deze golf kent? hij rijd in de omgeving hendrik ido ambacht en zwijndrecht. |
|
||||
|
||||
![]() ik verplaast hem even naar ons grote gespot topic.
|
|
|||
|
|||
![]() oke bedank
|
|
|||
|
|||
![]() Vandaag weer eens een golfje gespot. Kwam hem 2 keer binnen 10min tegen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hele mooie gele 412ls oettinger op 17/18 porkers gespot voor het oranjehotel in leeuwarden
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag op de Mamelisserweg (dat is de weg komende vanuit Vijlen) richting de provinciale weg N278 (dat is de provinciale weg Maastricht-Vaals), kwam me vanuit tegenovergestelde richting een bruin-metallic kleurige Audi 50 tegemoet!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() 15 sept. 20:30 afrit haps Hans bekkers ... in een lancia ? kreeg een sms van onbekend nr dat ik niet zo moest "douwen" met die bora in de bocht ....
![]() sorry hans ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren in Aken in een smal tussenstraatje stond overigens een Audi R8 geparkeerd, heb ik nu voor het eerst in het echt gezien, en vooral ook even de tijd genomen om te kijken hoe het er onder die glazen motorkap uitzag. Prachtige wagen trouwens!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb er toevallig afgelopen week nog eentje gezien op school nadat ik effe wat langer was blijven hangen om met Ruben wat bij te praten. Blij dat ik nog niet meteen naar huis ben gegaan. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, lekker geluidje zeg! Ik heb van die MK1 G60 nog wel een foto genomen trouwens. Morgen eens uploaden.
Maar nog bedankt voor het kleine ritje. Binnenkort die van mij omlaag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb geen clio velgen, maar ben daar wel geweest, was 't tussen 10 en half 11?
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond rond 19.30 VeeGub nog gespot in Bergum, wat lag die laag op het asfalt...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt, u bent ook gespot! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zag een uurtje geleden in op de Ruyterlaan in Enschede een blauwe kever, zonder bumpers en met porsche(?) velgen..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Weet bijna zeker dat hetclio of Zender velgen waren . Weet wel zeker dat het jouw auto niet was. Zwarte bumpers en een flink stukkie lager. Was trouwens tussen 8:30 en 9:00 schat ik. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() wie had dat nou ged8 bij een auto van edwin... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
berserker...
|