![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien ligt het aan mij, maar ik dacht dat dit topic voor alle byzondere, apparte, mooie, prachtige, lelijke of rare advertenties was en niet ALLEEN voor advertenties om af te zeiken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nouwww voor die lage prijs, of je nou over 50, 100, 150, of 200 euro praat, voor dat geld heb je gewoon een erg leuk 2ehands setje. Denk aan pioneer, jvc, of kenwood. Maar dan moet je wel de moeite doen om er op te wachten op marktplaats, en er aktief naar op zoek te gaan. Een van mijn favoriete bezigheden trouwens.... marktplaats afstruinen naar leuk spul ![]() |
|
||||
|
||||
![]() daar zijn er meer van
![]() Koopjesjagen is een prima tijdverdrijf! Heb zelf een kenwood HU en Harman Kardon speakers in de auto, ook voor weinagh, moet je maar net tegenaan lopen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmm ok. Ik heb namelijk eerst even een aantal andere topics in deze groep gelezen en dacht dat de paar topics die ik gepost heb wel een rijke aanvulling voor een leuk gesprek zouden zijn toch. ![]() Effen heel wat anders he, Had jij niet een topic waar jij je bbs had opgeknapt? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jah hier ! Je weet het dus precies hoe het moet !!! ![]() En trouwens, prijskwaliteit is slecht van caliber want het is echt te duur, en het is rommel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet iedere hork wat op marktplaats staat hoeft hier neergezet te worden...
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan is het jou schuld dat ik hier nu zit ![]() ik heb een tijd terug zitten zoeken op google naar bbs opknappen of bbs restaureren.. mooi werk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Rijdt er een dwerg in die auto ofzo
![]()
|
||||
|
||||
![]() @Bob: LOL
|
||||
|
||||
![]() Ligt meer kabels onder de kap als dat er verlichting aan hangt....tjemig wat een warboel..hij heeft wel soortgelijke decals als op de "djedda" uit The Fast & The Furious......dat dan weer wel....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() hij heeft wel kamei luchthappers.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() prachtig exemplaar....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Autostyle is wel blij geweest met deze fanatieke bodybouwer.
Je kan er opzich nog wel wat van te maken als je die plastic zooi deraf trekt. Geen foto's van het interieur, zit fire and ice interieur in? Zonde :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die is gewoon masterlijk!, ik durf er niet in te rijden maar vind wel ![]() (ik moest toch een beetje aan johnny flodder denken hahaha) |
|
||||
|
||||
![]() dussss.. Spuit het dan tenminste nog in de kleur en zet er dikke velgen onder..... Dit slaat alles
|
|
||||
|
||||
![]() net ff de prijs geïnformeerd en is 1400 euro zonder de audio
|