![]() |
|
||||
|
||||
![]() anders ik inderdaad wel! posten dat ding..
hier een ergenis wat betreft m'n schade reparatie op de station verzekering heeft een foutje gemaakt die ik dus niet ga betalen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Oeh, lekker dood lopen ergeren over van alles en nog wat! Heerlijk, heb er ook nog wel een paar...
Mistlampen voeren aan de voorzijde... ![]() Totaal niet opletten bij een stoplicht, en dan heb ik het niet over 1 stoplicht, maar letterlijk elk stoplicht. ![]() Mensen zonder enige vorm van rijvaardigheid en bij bochten het presteren om voor de helft op de andere weghelft terecht te komen. ![]() Mensen op de autoweg, die er totaal de gedachten niet bijhebben en al half slingerend tussen de lijntjes proberen te rijden. ![]() En zo kan ik helaas nog wel even doorgaan...
|
||||
|
||||
![]() aansluitend op mijn ergernis hierboven,topics met gezeik over banden.iedereen moet tegenwoordig getrokken banden,al zijn de velgen zo smal dat je zelfs 365 kwijt kan zonder aanlopen.als je zo'n hekel aan banden hebt wou ik ook zo cool zijn om ze compleet weg te laten.in de oorlog ging dat ook prima heb ik begrepen......
|
||||
|
||||
![]() +1
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Valt me op dat veel nieuwe (vooral) grotere auto's tegenwoordig geleverd worden zonder knipperlichten..........of die vieze vette speknekken in hun pauperbakken denken dat ze God zijn en geven gewoon nergens richting aan.....
Ooh ja, en van de nieuwe serie Clio/Laguna's is de dagrijverlichting irritant fel.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sowieso Renault... Heb je de nieuwe al gezien? ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd. Ik hang dan altijd op de claxon. Bijvoorbeeld als ik op ze sta te wachten bij een rotonde en ze die dus wel verlaten. Dan kijken ze aan alsof ik een marsmannetje ben...
|
|||
|
|||
![]() Meriva/agila/wagon r+ rijders....hmpfffaaaargh.
|
||||
|
||||
![]() Mongolen die zien dat je met een takel wagen op de baan bent met een wagen op de plateau en 1 in de "bril" volle zwaailichten en flikkerdingen op en toch nog eventjes proberen tussen mijn camion en de geparkeerde autos rijden.... Wacht toch even een minuutje stelletje @%*^$£¥!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() dat sommige truckers niet even de moeite doen om hun combi in de ronte te slingeren om het ijs van het dak te krijgen , dan hoef ik niet meer te slalommen om een kwart kantemeter ijs te onwijken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bam, raak! ![]() http://www.autojunk.nl/2013/02/gemakzucht |
|
||||
|
||||
![]() Heb liever dat de mensen wat meer doorrijden, dan op alles letten in het verkeer, richting aangeven hier, een verkeerd afgestelde lamp daar. Doorrijden mensen doorrijden.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd |
|
||||
|
||||
![]() Dat ik een inbreker niet heb betrapt, dat is pas een fucking ergernis. In ieder geval nu al mijn grootste ergernis voor 2013!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hier nog 1..
en dat na het plaatsen van een nieuwe radio na diefstal de versterker ook maar besloot het niet meer te gaan doen..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() 2 x per dag de ruiten krabben
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Herkenbaar, en in mijn geval ook aan de binnenkant ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
+1 ![]()
|
||||
|
||||
![]() eigen rechtertje spelen noemen ze dat ook wel eens volgens mij
![]() |