![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het was al laat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dank u allen!
Ben er ook heel erg wijs mee! Er zijn nog wat verbeterpunten maar dat komt volgend seizoen wel. @Rinus, interresant ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook al last van slijtage op je carter, als ik jou was zou ik een aantal bumpstops plaatsen. Zodat de auto niet zo ver kan veren, dat ga ik ook doen zodra het nieuwe carter er onder hangt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben niet zo'n fan van bumpstops.
Wanneer je een keer vol door de bocht gaat en er zin een kuil oid in de weg dan tetter je dr zo af. |
|
||||
|
||||
![]() Je kan inderdaad beter zorgen dat er genoeg veerweg is.
|
||||
|
||||
![]() Morgen een turbo kitje halen voor de golf.
Eens kijken of dat wat wil op t VR blok ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vertel?! Specs??
|
|
||||
|
||||
![]() Alles er op en er aan doe je goed Douwe 👍
|
||||
|
||||
![]() je krijgt het nog druk maat deze winter
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi douwe
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is tie al onder weg
![]()
|
|||
|
|||
![]() Had het kitje voor Douwe gespot en wat onderhandelt voor hem, want Douwe ken allinig maar frysk lullen..
![]() Als het goed is nu op de terugweg met de kofferbak behoorlijk vol Garret GT3076HF Turbododel ecu met afstemming tot 1.7 bar.. SRI uitlaatspruitstuk 3" downpipe IC etc etc wordt dus een serieus mk2 ![]() Douwe zal straks wel wat fotootjes plaatsen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Idd samen met Sikke onderweg naar huis mogen we de Friesen kennende morgen wel een filmpje verwachten toch van een af blazende VR6 hehehe
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt helemaal! Doordat Paul helemaal ziek werd van mijn vragen ![]() Dit voor een dusdanig mooie prijs dat ik t niet kon laten liggen ![]() Gelukkig spreekt ie ook nog een leuk woordje over de grens dus heb ik de onderhandeling maar aan hem over gelaten, zo had ie er toch nog drukte van ![]() Setje is 1400km oud en de inlaatzijde van de turbo is brandnew. Garrett Gt3076HF. Korte inlaat met gasklephuis MMHP 470cc injectoren. Uitlaatspruitstuk. Intercooler traject. Ecu met Turbodoedel software, 1.7bar, 425pk. Externe wastegate. Decompressieplaat. 76mm downpipe. En verder alle kleine toebehoren. Paul, heuul erg bedankt voor je hulp en taalkunsten ![]() Sikke Aant, heuul erg bedankt voor de gigantische roadtrip ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Geen dank ouwe... prijs was erg netjes.. mooi en goed spul...
Gaat een serieuze mk2 worden dus ![]() ![]() Klap s wat fotos erin Douwe
|
||||
|
||||
![]() Last edited by Dokter D : 14-12-2014 at 18:36. |
|
||||
|
||||
![]() Super update. Ben benieuwd!!
|
|
|||
|
|||
![]() Mooi mooi mooi... kunnen we samen porsches pesten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gerrit!!!
|
||||
|
||||
![]() mooi, compressor wiel wel iets te pakken gehad?
en zou wel met 1.7 bar niet gokken op de standaard zuigers en drijfstangen met enkel een decompressieplaatje ![]()