![]() |
|
||||
|
||||
![]() De Fridolin staat helaas nog in een hoek, omdat de werkplaats nog niet echt tof is.
Iederekeer als je wat wil gaan doen, stuit je op problemen, of kun je spullen nog niet vinden. Maar daar komt nu stilletjes aan wel verandering in. Alle materialen liggen klaar, om de muur langs de brug te kunnen verwijderen, en tegelijk de lichtstraat te kunnen plaatsen. Ook zal de vloer (voor tijdelijk) opgeknapt worden. De laatste weken heb ik diverse kasten en stellingen gekocht om alle materiaalen goed te kunnen sorteren, en netjes te kunnen opslaan. Ook heb ik extra gereedschap bij gekocht, om makkelijker te kunnen werken. waaronder een zetbank/walsbank, klepveertangen voor motoren revisie, en een motordrager, die je op de binnen schermen kunt laten steunen. Verder heb ik de laatste maanden groot onderhoud moeten uitvoeren, bij ons gehele wagenpark. De LT staat klaar, voor apk Hiervan heb ik de laatbak opnieuw gelakt, de andere vooras is geplaatst, distibutie, waterpomp, enz vervangen. De t4 westfalia: ditributie, waterpomp enz, 1 verstuiver ![]() Dus ik zit niet stil ![]() Gr Ruud Last edited by Ruud : 23-04-2011 at 22:08. |
|
||||
|
||||
![]() Dat zegt ook niemand Ruud
![]() Ik ben heel benieuwd, hou je ons op de hoogte van je vorderingen?
|
||||
|
||||
![]() Zal ook wel helpen als je oude huis verkocht is lijkt me
![]() Snap er niks van dat dat nog steeds niet verkocht is ![]() Maarja jouw kennende zal het wel goedkomen met de fridolin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hello , Ruud, please see Your personal message.
|
|
||||
|
||||
![]() Het begint stilletjes de goede kant op te gaan met de werkplaats.
De laatste weken, is de tussenmuur verwijderd, het dak gerepareerd, en de vloer vlakgemaakt. Er is een mooie ruimte ondstaat om lekker te kunnen sleutellen. En de lichtstraat boven de brug, zal nu wel heel vlug geplaatst worden. ![]() Ook is er weer nagedacht over de fridolin. En ben ik begonnen aan een frame, om de motor te kunnen laten draaien. Tevens is er na lange tijd, weer een onderdeel gekocht voor de fridolin, (de motorsport shifter van mitta) zodat we in stijl verder kunnen bouwen. ik heb de laatste weken de lt, en de golf 3 gti verkocht, zodat ik me beter op het fridolin project kan concentreren. oude situatie. momenteel situatie ![]() Gr Ruud Last edited by Ruud : 05-06-2011 at 14:13. |
|
||||
|
||||
![]() blijft een mooie werkplaats ruud!
maar moet je de dakconstructie ook nog aanpassen voor de brug of is dat alleen een tussenvloertje wegbreken?! succes iig nog ff met je projecten! |
|
||||
|
||||
![]() Dakkonstruktie moet ook aangepast worden, want alle balken die boven de brug liggen, worden momenteel nog onderstut met 2 stempels.
Ik ga vandaag alles al op maat zagen, en morgen begin ik met het grint te verwijderen van het dak. Gaat helemaal goed komen. Gr Ruud |
|
|||
|
|||
![]() en dan een mooi paus koepeltje op dak?? of komt er een complete verdieping op...
|
|
||||
|
||||
![]() Gisteren aan de lichtstraat begonnen.
En het vorderd zo goed, dat het vanavond al geheel klaar is. ![]() ![]() gr ruud Last edited by Ruud : 05-06-2011 at 14:14. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit! handig ook zo'n brug als stijger
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() En het project is weer van start
![]() Helaas heb ik nog geen vette foto's, maar er is de laatste dagen al weer hard gewerkt. De motor staat nu gemonteerd op een test steun, en als morgen de vliegwielbouten binnen zijn, kan de bak ook gemonteerd worden. Vandaag gelijk maar 15 liter longlife 5w30 olie gehaald (slik), en een filtertje natuurlijk. en wat liters koelvloeistof. En een a4 radiateur voor de proefopstelling, compleet te maken. Eens zien wat we dit jaar nog kunnen berijken, met het project. Gr Ruud |
|
||||
|
||||
![]() nice
![]() ben benieuwd,succes verder...
|
||||
|
||||
![]() ook erg benieuwd.. en benieuwd naar de nu nog missende vette foto's
![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() ![]() en nog veel succes met de aankomende vorderingen maar dat moet goed komen, we wachten de foto's weer af ![]() en ehhh gaat er 15L in dat w12 blok ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice!! keep us posted!!!
|
||||
|
||||
![]() De eerste las/slijp werkzaamheden, zijn weer gedaan.
![]() Dit weekend, is de rolkooi afgemaakt, (Een dwars balk, voor de gordels aan te kunnen maken, en het kruis aan de bijrijderskant) Het koste wat moeite om het netjes, en ooglijk te maken. En natuurlijk demontabel, zodat de motor er nog in en uit kan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op naar de volgende klus ![]() Gr Ruud |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() eindelijk , er komt weer vordering in .
Goed bezig , al is het nog een hoop werk voor hij klaar is . |