![]() |
|
||||
|
||||
![]() deze week bezig geweest aan het uitbreiden van de garage
omdat in een ruimte van 2.6m x 5 m niet prettig werken is gelijk maar een stuk van 5 X 5 m bijgezet. hopelijk snel nog vorderingen van de golf !!! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog een kleine update!!
de motor is open om te reviseren... aan de golf zelf is nog niet veel gedaan wegens tijdsgebrek (voorlopig toch) als de beton gegoten is ga ik er weer volop invliegen !! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo nog even een kleine update!!
![]() afgelopen dagen nog in de weer geweest om de garage "op punt te zetten" en daarna terug verder gedaan aan de golf kheb de remklauwen terug samen gestoken en gemonteerd ik was 1 z'n dakhemelklipje kwijt en op de autocross hier een boel gekregen uit een crossauto ![]() vrijdag de wielkasten achteraan in de antisteenslag gezet en vandaag ook de gehele onderkant met de verfborstel gedaan met als resultaat een brok antisteenslag in men haar !! ![]() hopelijk heel snel nog een update !! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tijd voor nog een update !!
De benzinetank heb ik ook maar een laagje antisteenslag gegeven ![]() De trommelremmen ging ik normaal reviseren maar ik deed ze open en zag dat ze onlangs nog maar vernieuwd waren. deze trommelremmen komen uit de donorwagen die ik aangeschaft had dus dat was een + punt ![]() Ook samen met men vriendin het hemeltje gestoken die ik ook bij de donorauto bij heb gekregen er zaten hier en daar wat plekken op dus heb ik deze maar gebruikt als een test om te kijken of het wel goed ging lukken en ja hoor !! ![]() de plooien die erin zitten zouden normaal weggewerkt kunnen worden met het lijmen. Maar omdat deze hemel er toch terug uit moet lukt het hopelijk met het nieuwe hemeltje véél beter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Sam.
En inderdaad kun je mer lijmen alles fijn op spanning trekken. Ik heb Bizon-tix gebruikt. Op de hemel en het plaatwerk instrijken dan asntal minuten laten drogen en dan plakt het als geen ander. |
|
||||
|
||||
![]() De laatste tijd niet zoveel tijd gehad om nog aan de golf verder te werken maar toch nog iets gedaan
![]() mijn vriendin en ik hebben het definitieve hemel gelijmd maar ben in de fout gegaan :s aan de voorkant is er een stuk carrosserie waar de zonnekleppen en de spiegel aanhangt en ik dacht dat het mooier zou ogen door deze ook mee te lijmen maar dit is fout gelopen (zie foto) nuja met de zonnekleppen en de spiegel eraan valt het hopelijk niet teveel op ook heb ik begonnen met 1 B-stijl te lijmen en deze is zéér goed gelukt ik hoop tegen eind van het jaar het interieur af te hebben. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Waar haal je die klemmen voor het hemeltje te spannen?
|
||||
|
||||
![]() Office depot
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alleen die linker ring waarmee je voering vast zit ff vernieuwen, die dingen roesten door en dan ligt alles in 1 keer onderin de trommel...
|
|
||||
|
||||
![]() De hele topic doorgelezen, maar wat wordt deze Golf I weer een plaatje zeg...respect.
|
|
||||
|
||||
![]() @golfmk1abf deze heb ik besteld bij conrad
@Audi1981 ga ik eens voor kijken (zag bij men broer zen 3 al dat deze bijna doorgeschoten was) @VW-WOBSHOP dankje, ik doe alles rustig aan en hoop alles zo goed mogelijk te doen...
|
||||
|
||||
![]() Dit weekend nog een beetje bezig geweest
de andere B-stijl is nu ook gelijmd en de matten zitten er in volgende keer de A-stijlen lijmen en me dan bezig houden met het dashboard. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kleine update de a en b stijlen zijn gelijmd en net geen lijm meer over gahad voor de 2 C-stijlen ![]() Hopelijk vlug nog updates ![]()
|
|||
|
|||
![]() Net gedaan die hemel !
Ben benieuwd nr het totaalplaatje van deze wagen ! |
|
||||
|
||||
![]() Deze week geprofiteerd van de vakantie en nog wat gewerkt aan de golf.
Als eerste heb ik de achterbank erin gestoken en de voorste zetels. Dan de afschermkapjes eerst onvet en dan met schoenpoets ![]() Daarna heb ik de linkse C-stijl gelijmd. De rechtse kon ik nog niet doen want deze hangde nog vol lijm omdat ik met het laatste van de pot deze had ingesmeerd en het vol brokjes zat. Om dit af te krijgen heb ik stickerverwijderaar van HG gebruikt Eerst met de kwast ingesmeerd en met een driehoekschraper alles afgeschreept. Als alles eraf was draaide ik de stof om en die was helemaal vuil (glibberige lijm). waarschijnlijk is dit doorgedrongen ofzo ik weet het niet. ik had eerst wat geprobeert en zag goed resultaat ![]() ik heb de Cstijl dan maar gelijmd en als deze gelijmd was ingesmeer met die stickeroplosser en direct daarna afgewreven met een wondersponsje. het verdween als sneeuw voor de zon ![]() ![]() Als het gedoorg was ben ik begonnen met mijn hoedenplankdragers te stofferen, ik had 2 lapjes bijgekregen bij mijn hoedenplank... deze er dan aangehangen en de hoedenplank er eens opgelegd ![]() Als we in de hubo waren zag ik er geluidsisolatie liggen met van die nopjes. deze heb ik tegen het schutbord gehangen, maar ik ben bang dat het vocht zal opnemen ? En vandaag dan mijn deuren er terug aangehangen en begonnen met de driehoeksruit te kuisen? Dan de ruit terug in de rubber en in de deur gestoken alleen krijg ik die er niet helemaal in, heeft iemand tips oid? Ik zou deze inspuiten met siliconespray... Nu genoeg getypt hier volgen de foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk wordt hier geleverd zeg
![]() Quote:
Quote:
Dank u is toch een zeer goed hulp middel gaan we ook doen.
|
||||
|
||||
![]() Na bijna 2 maand terug een kleine update!
deze winter niet veel verder gedaan aan de golf... mijn budget is een beetje op na de aanschaf van een andere auto om rond te rijden (spijtig genoeg vond ik geen mooie VW) dus is het maar een peugeot 106 geworden ... maar ik zit nu droog en geraak overal (in tegenstelling tot mijn brommer) ![]() De motor ging ik laten doen door mijn stiefvader omdat ik daar nog niet zoveel verstand van heb maar enkele dingen mocht ik zelf doen. zoals de culasse afhalen en alle kleppen demonteren, proper maken , roderen en terug alles monteren. De motor zit nu bijna helemaal in elkaar ![]() Ik heb via een kennis wat stukken kunnen laten zandstralen en deze worden gepoederlakt ook. Ik ging ze normaal gewoon spuiten maar dit was mooi meegenomen en qua onderhoud is het ook beter vind ik. heb vandaag mijn 2 "proefstukjes" mogen afhalen en bekijken en ziet er fantastisch uit !! hopelijk zijn ze allemaal snel klaar en kan ik beginnen met de achteras terug te monteren hopelijk zo snel mogelijk terug enkele updates (na enkele vakantiejobs dan !) :p ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() na (bijna) 1 jaar een update
![]() Het golfje staat nu terug op haar 4 wielen. Nieuwe achterasrubbers gestoken en de achteras er terug onder gehangen. Volgend weekend kijken om alle raam en deurrubbers te bevestigen. Ik heb ze van de eerste keer nieuw gekocht omdat de oude er "vies" uitzagen maar sommige zijn nog goed en ga ze opbergen. Ook nieuwe deurpaneeltjes erbij gekocht en ze zien er super uit. Het begint stilaan te korten tegen ik ermee kan rijden... Foto's volgen nog ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ondertussen zijn we 1 jaar later en is er al een heleboel gedaan aan de golf.
De motor ligt er terug is en is zo goed als aangesloten, maar heeft nog niet gedraaid. Nieuwe stalen benzineleidingen zitter eronder ( beulwerk om deze passend te plooien) Het interieur is zo goed als klaar, juist nog de tietenteller vastzetten. De zijschermen en motorkap zitten er al terug op. Alleen een vraagje over de knipperlichten: Als ik de knipperlichten aanzet hoor ik de relais knipperen en oppeens knippert deze echt snel... Is de relais stuk of zit het probleem ergens anders ? Fotos volgen nog.
|
|||
|
|||
![]() super project
van die knipperlichten zou ik even bij mijn auto moeten kijken want dat weet ik zo ook niet |