![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je ze binnen??? COOLIO !!
|
||||
|
||||
![]() ![]() allemaal blablabla...foto`s zeggen meer dan honderduizend woorden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wow! alles ook al geplaatst?
|
|
|||
|
|||
![]() Ziet er leuk uit !!
|
||||
|
||||
![]() neem je de cabrio mee 26 maart??
|
|
|||
|
|||
![]() @christiaan: samen oprijden? weet niet of er op nog meer plekken verzamelen is?
en versterker ziet er netjes uit! alleen koeling ![]() |
|
||||
|
||||
![]() een gepimpte versterker, dat kan je wel aan Peter over laten.
Zo rond deze tijd gaat Peter ook nog aan m'n wielen beginnen denk ik.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() deze tijd als van komende periode..... niet vandaag ei
|
|
||||
|
||||
![]() noice
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vanmiddag nog aan de klus geweest. De origiele kofferbak mat is er al ff uit, had er een MDF plank ingelegd. Hier heb ik vandaag een gat in gezaagd, ter hoogte van het reservewiel. Heb ook een 5e Tramont velg,deze ligt dus nu iets verzonken achterin. Plaat gemaakt tegen de achterbank, waar nu mijn bling bling versterker tegenaan zit, en dan ook nog een subkist erbij. Kofferbak is nu vol ![]() Heb helaas nog geen foto's. Moet de bekabeling nog even netjes wegwerken, en dan zal ik wat foto's maken.
|
||||
|
||||
![]() Na bijna 4 maanden niks gedaan te hebben, heb ik afgelopen zaterdag, samen met marco, de auto eindelijk weer afgemaakt. C.V, alarm, alles zit erin, en werkt prima! Radio e.d. zit er ook allemaal in, en aangesloten. Ben weer blij
![]() Mocht er nog iemand schema's zoeken van een alarm, kijk hier maar eens... , daar heb ik het schema wat ik nodig had, ook vandaan gehaald... Marco, bedankt..... Heb zondag weer heerlijk rondgereden... Binnenkort maar weer is ff de Tramonts eronder zetten, en wat pic's schieten...
Cabby Last edited by Marco : 25-07-2006 at 17:12. |
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan !
Was echt blij dat het nu allemaal gelukt is en het werkt als n ...... alarm ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het is de bedoeling om dit jaar weer naar Oostenrijk te gaan met de cabrio. Heb 2 dagen voor de heen, en 2 dagen voor de terugreis in gedachten. Grotendeels binnendoor naar Oostenrijk. Dakkie open, muziekje aan, en lekker rijden.
De dingen die ik eigenlijk nog wil doen voordat ik ermee naar oostenrijk ga - Uitlaat repareren (einddemper is "op") - Alarm afstellen (als je bijna tegen de auto gaat staan, gaat ie al af) - Beurtje geven - olie temp/druk meters werkend maken - cd wisselaar inbouwen En over de inrichting van de kofferbak na gaan denken. Er moet ook een beetje bagage mee naar Oostenrijk, en nu is er niet echt veel plek. Ook zit ik eraan te denken om de Tramonts in de bingo te doen, en de originele wielen er weer onder te leggen, met een platter bandje...