![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice Nico!
|
|||
|
|||
![]() gaat lekker zo, dikke Touran zeg!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Vandaag nog ffkes verder gedaan .
Begonnen met een kader te maken voor de valse bodem op te steunen en de kleppen een plekje geven : ![]() Dan tank en compressor op hun gewenste plaats gezet en al eens een stukje uitgezaagt : ![]() Stukjes uitgezaagt voor de afwerking binnenin : ![]() En om het vlakke in de plaat een beetje te breken een kadertje bovenop de plaat en getest met het glas erop : ![]() Komende dagen nog wat randjes opschuren en dan kan het lapje alcantara erover . Met tijd ga ik de tank nog laten spuiten en eventueel de zijpanelen ook in alcantara doen . |
|
|||
|
|||
![]() Nog ffkes door gedaan :
Enkel nog wat afwerken aan de binnenkanten en rond de compressor maar dat is voor morgen ofzo ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dikke Touran !
|
|||
|
|||
![]() Vandaag eindelijk eens de tijd gehad om richting de carrossier te bollen achter mijn stukken .
De stootlijstjes waren ze vergeten , dus die zijn voor in de loop van volgende week . Wat er wel gespoten is zijn de achterlip , motorafdekplaat en vooral voor mij het belangrijkste mijn gril Voorlopig enkel fotoke van de grill , de rest moetk nog uitpakken : ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Rest van de stukken :
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voorlopig foto'ke van het front al .
Nummerplaat moet juist nog beter/anders vastgemaakt worden . ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Erg mooi, ook wel praktisch met dat air
![]() Hoe heb je die verhoging in de kofferbak vastgezet? Wil ook zoiets maken maar heb geen zin om in de auto te boren. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Met 4 puntjes silicone voor in de bouwsector ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Betere foto van de neus :
![]() Foto'ke van de achterkant met meegespoten lip : ![]() En materiaal voor komende update's : ![]() |
|
|||
|
|||
![]() netjes hoor,
kenteken niet gewoon in het midden erop zetten? of met zuignappen, dit is ook niet wat imo ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Eens beginnen met de tekst te lezen en niet enkel naar de plaatjes te kijken dan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ideale family cruiser, erg mooi (en laag)
|
||||
|
||||
![]() Echt vette wagen zo nico, front is nu veel mooier! Achterlip is ook niet verkeerd.
|
||||
|
||||
![]() Heb je geen problemen met de keuring en verzekering in België? Want ik meen dat ze in België nog al moeilijk doen qua verlaging en zo.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Airride moet er van onder voor de keuring . Verzekering maakt eigenlijk niet echt iets uit daardoor . |
|
||||
|
||||
![]() Ook niet als je een ongeval krijgt met de airride? Omdat hij gekeurd is zonder de airride.
|
|||
|
|||
![]() Mooie Touran,leuk om je topic te volgen.Ziet er echt super uit...
|