![]() |
|
||||
|
||||
![]() sinds ik ziggo HD heb ben ik van de reclames af,kijk wat ik wil zien gewoon later terug,en zonder om de 5 minuten gestoord te worden door geblaat over inlegkruisjes,vetverbranders,wasmiddel,soep en dergelijke bullshit waar ik toch nimmer nooit in geinteresseerd zal raken.
|
|||
|
|||
![]() die tijd komt vanzelf Gerben
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() oja das waar ook,ik transformeer binnenkort naar vrouw
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wacht maar af kerel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat een heerlijk topic is dit toch
![]() ik erger me overigens aan dremels, die k.tdingen houden het nog geen jaar bij me uit, ben nu al aan me 5e toe gelukkig allemaal nog onder garantie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kapot schoppen zulke ratten!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was dat toevallig in hoensbroek? had toen ook ruzie met een astra anywayz dat ze kleven, moeten ze zelf weten, maar omdat bij een rolstoelbus te doen gaat wel heel erg ver ![]() kenteken toevallig?
|
||||
|
||||
![]() wat wil je met het kenteken dan,kijken of ie nog apk heeft op rdw.nl?
![]()
|
||||
|
||||
![]() in ieder geval melden aan de politie o.i.d. dat ze die aan moeten pakken ofzo?
|
||||
|
||||
![]() Dacht ik het niet!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieve...ihard.html#more Ergernis Nr. 58766: De overheid. |
|
||||
|
||||
![]() rick!
hoe zit t met dat tuig bij de ijsbreker? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen idee, laatste keer dat ik er was was met dat "Bouwdorp" Dus dat is al een aantal jaar geleden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha daar ergerde ik me ook aan, aan bouwdorp. Ik presteerde het altijd om een spijker in me voet te krijgen....
|
|||
|
|||
![]() Was in Hoogerheide, West-Brabant! Ik heb geen kenteken kunnen noteren want het ging allemaal nogal snel, haha! Snap ook niet wat zo'n gek bezielt op zo'n moment, zo iemand ziet van buiten ook niet wat ik mankeer .. Maar ja, zulke lui hou je toch altijd denk ik, hebben het al weleens eerder gehad dat er een raar figuur in een volle winkelstraat naast ons kwam rijden met z'n vinger omhoog .. Levensgevaarlijk!
|
|
|||
|
|||
![]() Ik had het vorige week. We hadden op het werk een bus met koppeling eruit. Dus ff op sleeptouw. Zouden we bij een brug op rijden. Schiet de kabel los! Ff stoppen en weer vastmaken niks aan de hand. Dus wij verder. Niet erg snel ging dat omhoog natuurlijk!
KOmen er gewoon 2 auto's vol om ons heen in de bebouwde kom bij een brug op. Geen zicht op wat er van de andere kant komt. Mn collega en ik beide raam op en een vinger omhoog. WTF je ziet toch dat we op sleeptouw zitten o.i.d.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zouden ze er wat mee doen denk je?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wordt gewoon op de grote stapel met aangiftes gelegd, helaas! ![]()
|
||||
|
||||
![]() there is no such thing as a grote stapel aangiftes ben ik bang voor....
|
||||
|
||||
![]() Hekel aan mensen die gigantisch op me bumper kleven, vervolgens boos beginnen te toeteren en seinen en middelvinger opsteken, puur alleen omdat ik langzaam en voorzichtig over een drempel heen moet...(ik rem op tijd af, zodat ze het wel op tijd zien)
verlaagde auto in 't Gooi is een drama :P
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Superb of ocatvia?