![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi dat donkere. Vind zilver onder zilver ook zo standaard...dit gaat een stuk dikker staan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zelf denk ik ook dat dit dikker gaat staan dan zilver, vind dat zilver en antraciet altijd goed combineren ![]()
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 28-11-2010 at 21:45. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
x2.
|
||||
|
||||
![]() zal idd erg netjes staan! die Gti achterlichte staan overigens ook erg netjes
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ohja Nigel had haast om snel bij die velgen te komen, wagentje loopt echt heerlijk.
![]() Dacht toch dat dit wel een mooie snelheid is voor een 2Ltr 8v MKIII Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Haha, voor een originele 8v loopt hij best netjes op het rechte stuk
![]()
|
|||
|
|||
![]() Die originele hella lichten staan toch wel het mooist
![]() Lekkere topsnelheid ook, best vlot voor 115pk's !
|
|||
|
|||
![]() Mooiere mk3 kan je niet hebben als dit!!!!
standaart en laag. PRACHTIG!!!! ![]() Heel Net Setje wielen, dat zal wel toppie eruit zien als het eronde zit in de zomer ![]() Misschien zien we elkaar dan eens langs rijden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je ![]() Ik verheug mij ook al op de zomer zodat ik de S3's eronder kan plaatsen... Vandaag een car in the snow foto gemaakt ![]() ![]() Morgen even op keuring met de wagen, ze zullen blij zijn met zo'n vies ding ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nummerplaat past nu wel mooi bij de kleur!
Hahaha. Gr en tot vanavond!
|
||||
|
||||
![]() Wagen is weer goedgekeurd voor een jaar
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Had niet anders verwacht ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je "kadootje" heb ik gisteren al aan je ma gegeven toen ik in de buurt was, zodat je meteen kunt klussen als je thuis komt!
groeten Frank
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de uitstekende service Frank
![]()
|
|||
|
|||
![]() erg mooie auto, toch wel heel mooi zo'n 5 deurs.
was ook altijd groot fan van je corrado. succes, ben benieuwd naar de wielen! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je ![]() Om de een of andere manier hebben 5 deurs mij ook altijd wat meer getrokken dan 3 deurs. Ben zelf ook heel erg benieuwd hoe de wielen gaan staan! Laat het betere weer maar snel komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() En toen stond ik stil..... Afgelopen week ging ik even weg met de GTI. Ik reed op een kruispunt af en schakelde terug van de 3 naar de 2, en toen bleef het koppelingspedaal op de bodem liggen
![]() ![]() Vandaag eens gekeken wat het probleem was en mijn vermoeden klopte, de hevel was doorgebroken die het druklager normaalgesproken naar binnen duwt... ![]() Toen ik de hevel eruit had kon ik goed zien waarom hij was doorgebroken.. Een of andere beunhaas heeft hem ooit geprobeerd te repareren door hem te lassen ![]() ![]() Dus daarna maar even gaan shoppen. Een nieuwe pal, nieuwe afdekdop voor de versnellingsbak, nieuw interieurfilter, revisiesetje voor de dakantenne en een nieuw raammechanisme aangezien de bijrijderskant niet funtioneert. ![]() Daarna het interieurfilter vervangen. Ik heb ook een halve emmer aan blaadjes en modder uit de waterbak kunnen halen ![]() ![]() En na het schoonmaken en plaatsen van een nieuw filter kan ik weer ademhalen in de auto ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Pech gehad, maar dit keer dus wel mooi opgelost zoals het moet. Wat kost zo'n onderdeel nou helemaal, dat mensen zich de moeite nemen het te gaan lassen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Jeeh, al die bladeren. Was wel een keer nodig Nigel!
![]() Maar dat stangetje ![]() Maar komt weer goed zie ik met al die spullen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is meestal tijd en moeite waarom ze zulke reparaties uitvoeren op die manier.. Maargoed, het blijft hopeloos ![]() |