![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie US uitvoering! Maar die achterlichten vind ik persoonlijk niet zo mooi er bij staan.. kzou toch voor een setje US-lichten gaan!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx man! en de achterlichten komt goed, ga zeker een keer gebeuren! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit jongen!
Erg leuk mk2 tje |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx Frans! ![]()
|
||||
|
||||
![]() goed bezig!! wat een nette auto, jammer van het westyfront maar dit is toch het mooiste!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Toch mooi hoor zo met die ronde lampen. Westmoreland had mooier geweest maar ja... dan moet het wel een echte zijn. Of op zn minst een passende.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Wielen zijn zo goed als verkocht via iemand hier op de forum! ![]() Nu dus eerst op staal of iets anders en dan na de winter op: - Teledials 16'' wel de 7J of hoger en de hoge ET's - oude Ronal Turbo's zonder de tekst. - of ''gewoon'' oud en vertrouwd BBS RS in 15'' of 16'' weet nog niet wat, maar heb de hele winter de tijd! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Kon geen winter wachten!
![]() Sinds vandaag eigenaar geworden van een set: - Teledials 16'' in 7J en 8J met rondom ET52,3! ![]() Die ET waarde was het belangrijkste aangezien de meeste Teledials ET23 zijn! En dat vond ik te ver naar buiten steken, nu kan hij gewoon plat! ![]() En ze worden waarschijnlijk wit gepoedercoat! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wit poedercoaten lijkt me niks. Krijg je weer een setje velgen dat veel witter is dan de witte auto.
Persoonlijk zou ik ze in alpineweiss laten spuiten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() kan ook gecoat worden in een kleur die meer op alpinewit lijkt...
![]() leuke aankoop!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja idd zou ook de zelfde kleur nemen ! krijg je beetje zelfde effect als misha's oude jetta2 ![]() ![]() gewoon wit zal het net niet zijn denk ik! |
|
|||
|
|||
![]() ja precies kan altijd nog kijken, anders kan ik ze gewoon bij de spuiter laten doen!
Maar goed.. wordt pas begin volgend jaar denk ik! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar matchend krijg je 't nooit. Had hiervoor bij Peter navraag gedaan ivm. de RS-en, en de witte coating is altijd 'n hele slag anders dan alpine wit. En als ik Salih 'n beetje "ken", gaat dat storen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd en anders laat ik ze gewoon zo, ook dat zal niet misstaan neem ik aan! ![]() ik kijk wel, gaat zeker goed komen! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mwahhh... de meeste zijn juist et 52.3 als je 16 inch hebt dan. 15 inch is een ander verhaal. Alleen de 86er turbo had 16 inch teledials met et23.3 verder alles erna met teledials was et 52.3 Wel mooie wielen ![]() Ik had hier 7 en 8j 16 et23.3 ![]() en hier aan de voorkant 7j et 52.3 en achter 7j et 23.3 ![]() Heb nog wel een setje gepolijste et23 liggen voor je ![]() |
|
|||
|
|||
![]() weet ik P.A je krijgt eigenlijk hetzelfde idee als een 8J C2 wiel vooraanzicht het zelfde maar achter aanzicht iets breder. Daarom de keuze voor deze in de 7J en de 8J!
![]()
|
|||
|
|||
![]() hehe! APK zit er op na 3 weken, morgen eerst maar even wassen. Want na 3 weken in weer en wind mogen jullie raden hoe hij eruit ziet.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ga voor zwart/bruin ![]() De teledails gaan mooi staan, ik ben benieuwd!
|
|||
|
|||
![]() Thnx Nigel!
Hou het maar gewoon op wit. ![]() En de Teledials gaan zeker goed staan, daar ben ik niet bang voor! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hetzelfde als de mijne:-/ Gefeliciteerd met je apk!