![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes mattie zit schot in de zaak geweldig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, we zijn weer een stukje verder. Pedalen zitten erin, nieuwe pedaalrubbers, schakeletij werkt allemaal. Koppelingskabel erin. Revisieset voor schakelmechanisme gemonteerd. Ook heb ik de inlaat buis pasgemaakt en ingekort enz.. Ff een foto:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben inmiddels toe aan het brandstof gedeelte. Opvoerpomp in de tank gemonteerd. Alleen nog ff intapen en de hogedrukpomp moet nog ondet de auto. Jir moet nog even een mooi plekje voor gezocht worden.
![]() Last edited by Johan1982MK1 : 21-08-2012 at 12:11. |
|
||||
|
||||
![]() Nice! Ziet er allemaal heel goed uit.
Ik ben bezig met info te verzamelen over dezelfde ombouw (danwel 1.8 16v KR). Maar jij gaat dus gewoon met je originele zekeringkast rijden?
|
||||
|
||||
![]() Ja ik hou de originele kast met de oude torpedo zekeringen. Motorboom moet toch apart gezekerd worden.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ben benieuwd of ze nu nog kunnen slapen achterin met een dikke spaghetti gruppe A van voor naar achter. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, vandaag in de electra gezeten..
![]() Best nog een heel werkje, alles ligt waar t moet. ![]() Uitlaat komt maandag evenals de korte aandrijfas en dan mid volgende week kijken of we m aan de loop kunnen krijgen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk project. Ga zelf dinsdag kijken bij een G3 met ABF, deze moet in mijn Jetta II komen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok ook leuk. Ik zou eerst ook de abf nemen. Maar je moet er net ff tegenaanlopen vaak. Wordt leuk icm met het lage gewicht van de auto. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo. Uitlaat us binnen. Hangt er iok al onder. Morgwn ff finetunen (rechthangen e.d) en dan nog wat kabels aansluiten en proberwn te starten
![]() Tievallig iemand ervaring met instelbare brandstofdruk regelaars?? Oja ff plaatje bij het praatje. Zal morgen ok ff een plaatje schieten waarbij de uitlaat onder de golf hangt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yes. Ik denk vanmiddag. Ff een pakking scoren voor tussen spaghettie en katvervanger en een setje nieuwe uitlaatrubbers. Vanavond kabelboom aansluiten. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo en de uitlaat hangt. Past goed. Heb 1 steun moeten omlassen omdat deze niet mooi uitkwam. Nieuwe uitlaat rubbers dus hangt goed en raakt nig niets. Zal later misschien nog wel komen..
En een foto erbij natuurlijk. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie pijp johan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Johan! Ik ben erg benieuwd!
|
||||
|
||||
![]() lukt het wat met de kabelboom johan?
enne,of je moet minder gaan zuipen,of om een ander toetsenbord ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ evert: thanks
@ kwaroks thanks. Vanavond nog niet begonnen met de kabelboom. Maatje van me die allr stekkers e.d heeft moest overwerken vandaag.. En de Uitlaat viel net ff tegen en wou m er goed onder hebben zonder gerammel. Dus t lasappataat erbij en 1 steun omgezet. Zit nu goed. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
doe maar een pul minder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kabelboom moet goedkomen. Was her en der wat in geknipt. Naar heb alle pinouts doorgemeyen. Moet kloppen. Moet nog een plus naar de pomp maken en een plus voor de injectoren. Alles is massa geschakeld. Ben zelf ook benieuwd. Zit ook nog met de brandstofdruk. Zit nu tussen de retour. Toetsenbord kan kloppwn ben op mn telefoon aant tikken met mn groot klauwen. ![]() |