![]() |
|
||||
|
||||
![]() heeft imo ook geen veranderinge nodig nette golf!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() de 100ate post in tread,
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooie Golf.. vind de Breedstaal eronder super vet staan!.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd het nevadabeige had een nieuw laagje nodig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Erg DIK!!! |
|
||||
|
||||
![]() fotokes van mijn ex-golf 2 kes ( auto's/foto's dateren ondertussen wel van 2003)
golf gti 8v 107pk 1990 full option en mijn 16v toen (geprepareerde 2.0 16v) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja klopt de Vr6 heeft een golf 4 dash. en is ook van een vriend. Dat zijn mijn Artec wielen geweest 9 en 9.5 x 16 ![]() En de wielen staan zeker zeer dik. Helaas geen duidelijke foto.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mijn vorige Golf (1.6 motor) GL uit 1991:
Van: ![]() ![]() Naar: ![]() ![]() Heb deze een jaar en 2 maanden (dus 14 maanden) in bezit gehad en toen verkocht. Mijn huidige Golf (GTI 16v Fire & Ice): ![]() ...is nu 3 weken in mijn bezit. Verbreed staal ligt momenteel bij de spuiter (hart gaat in kleur van de auto en rest wit). Last edited by KJ-Golf : 21-03-2010 at 23:41. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mag gerust bij dikke mk II's van mij hehe |
|
||||
|
||||
![]() Mijn 1600tje naast de 7 serie van maatje van me, word eerdaags voorzien van een rolbeurtje en andere velgjes.
![]() ![]() Oja.. en die bokjes.. dat is hem niet geworden.. Grtz |
|
||||
|
||||
![]() Mijne mag er nu ook wel bij dacht ik zo
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is potjandorie een dikke Golf!!
|
||||
|
||||
![]() idd,die van thijs is echt super geworden.
vind die biezelwerks ook wel wat hebben.
|
|||
|
|||
![]() golf mk II diesel!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat zit er op je motorkap?
|
|||
|
|||
![]() door de foto glanzend te maken is de kap een beetje rare kleur geworden! maar is gewoon blank geschuur en ff laten roesten'
![]() |
|
||||
|
||||
![]() oke,ik dacht dat het houtfineerplakspul was
![]()
|
|||
|
|||
![]() haha nee nee dat doe ik mijn golfje niet aan! komt een maat van mij heeft die foto wat aangepast maar nou is hij wel mooi blinkend alleen die kap ziet er nu raar uit!
maar weekend maak ik ff foto ![]() |