![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nee man, ouwe oplichter die Ruud
![]() Als iemand netjes de zaken afhandelt is hij het wel ![]() En verkoopt geen rotzooi...!
|
|||
|
|||
![]() - Binnenverlichting met tijdvertrager (16v)
Heeft mijn Edition ook en is een 8v ![]() - Kofferbak bekleding stof. Heeft normaal te maken met nieuwe en oude type. Oud = stof, nieuw = schuimachtig. Of er moet verschil in GTI of 'gewone' uitvoering zijn. Is dit topic voor optie's af fabriek of gewoon leuke goodies etc. aanvulling op de bestaande optie's? Want de fisher box is toch geen orginele VAG produktie?
|
||||
|
||||
![]() In princiepe alle goodies die voor golf 2 zijn.
Liefst originele items maar leuke opties zijn welkom.
|
||||
|
||||
![]() wat ik me persoonlijk nog afvroeg, ik heb in imjn golf 2 alle airco delen nog in het interieur maar het bakje onder bij m'n dashboard kastje en bij mijn zekeringe en deurbakjes is allemaal met een soort velours is dit ook origneel of?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Binnenverlichting met tijdvertrager (16v)
Dit heeft mijn gtd uit 1989 ook
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij is dat wel origineel, ik heb lang moeten zoeken naar die delen ZONDER die velourse bekleding. ( deel onder het dashboardkastje en voor de airco ) Kwam toen vaak alleen maar met die bekleding tegen.
|
||||
|
||||
![]() Naar mijn weten zijn die delen alleen bij airco-uitvoeringen geflockt.
|
||||
|
||||
![]() oke thnx..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik sta hier eigenlijk wel van te kijken dat ze dit al hadden, rijd iemand hier mee?
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er nog geen een gezien maar zullen er best zijn (geweest)
|
|||
|
|||
![]() hoogte verstelbaar stuur is er ook nog..
en mfa computer.. |
|
||||
|
||||
![]() heeft er mischien iemand een onderdeel nummer van die geluidsfading optie?
Ben er al een tijdje naar opzoek |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zal morgen eens kijken watvoor nr erop staat, heb er wel een paar liggen.. |
|
|||
|
|||
![]() motor afdekking onder de motor
|
||||
|
||||
![]() heeft er iemand eigenlijk een foto van hoe een orginele radio eruit ziet?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk is aan thnx man!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey John Hier nog een linkje met foto's van radio's,merken,en bouwjaren wanneer deze zaten gemonteerd in een Golf 2 ![]() succes,met je zoektocht naar een originele VW-Gamma Radio ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bedankt
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja ik ook wel. In mijn Golf ligt namelijk het VW-Aktiv systeem nog erin zag ik. Die wil ik toch wel graag weer aan de gang hebben als de wagen weer op de baan komt.