![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo kon vandaag de achterbank bij de bekleder ophalen. De pasvorm van de hoes was zo slecht dat ik m zelf niet gemonteerd kreeg. Is een stuk aan de achterkant opgezet en aan de zijkanten moest er een stuk worden aangepast. Maar ziet er wel weer goed uit nu.
![]() ![]() zo was t dus; ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo hee, dat word weer super zeg! Erg mooi werk
![]() Waar heb jij deze stoel delen vandaan? ![]() Ik zoek deze in zwart (of zwart stof) Voor mijn 924 stoeltjes. Bedankt
|
||||
|
||||
![]() super gaaf dat je in dit geval 2 aparte kuipen als achterbank hebt!
Zal wel lekker zitten..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je aan 3 cm beenruimte genoeg hebt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja beenruimte is nog het minst een probleem, je zit echt kaarsrecht. Dus zelfs als je genoeg beenruimte hebt ben je na een uurtje daar zitten gebroken.
Net even de auto in t zonlicht kunnen rijden; ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb de interieurdelen via ebay gekocht. Maar pasvorm was slecht. heb veel moeten aanpassen en zelfs delen laten aanpassen om het mooi te kunnen monteren. Achteraf was laten bekleden niet duurder geweest. |
|
||||
|
||||
![]() Bekleding ziet er super uit zo!
Nu misschien nog een keer naar vloerbedekkingalternatieven kijken? Of schoner, of net een andere kleur misschien.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Weer een mooie aanwinst voor de vitrinekast. Moet de body nog vastzetten en wat lampjes en stickers erop maar wel leuk zo. |
|
||||
|
||||
![]() Zo.. ook maar weer eens een kijkje nemen hier op 't forum.
Je bent weer druk bezig zie ik.... met iets heeel anders. Je wielen komen nu wel beter tot z'n recht ![]() Zonder gekheid, ziet er zo op de foto's wel mooi uit! Groeten uit Brabant. |
|
||||
|
||||
![]() Thanks Edwin, vind m zelf ook in t echt wel mooi inmiddels
![]() Heb vanmiddag na een maand wachten waarvan twee weken bij de douane mn nieuwe pook binnen. De oude was echt niet mooi en de nieuwe had ik nog niet eerder gezien. Oud: ![]() Nieuw: ![]() pasvorm is veel beter zoals je kan zien, en het mooiste ervan; ![]() Last edited by stn1 : 14-01-2010 at 19:14. |
|
||||
|
||||
![]() leuk detail
![]()
|
||||
|
||||
![]() ja, ben nu bezig met de steenslagbeschermstickers (10xwoordwaarde bij scrabbel!) eraf te pulken.... Waren helemaal gebarsten en lelijk geworden. Alleen die aan de rechterkant gelukkig. Heb nieuwe gekocht en hoop dat ik de oude eraf krijg.
Ben al 4 uur bezig geweest op die waardeloze stickers. de kleine achter het achterwiel is eraf. Maar die voor het achterwiel is wel erg groot. Warm maken helpt niet echt... de sticker lost op dan. Maar niet genoeg om m met stickerverwijderaar te verwijderen. Moet m echt met mn nagels milimeter voor milimeter weg krabben. Met een karamelschijf denk ik de lak te snel te beschadigen dus dat is geen optie. Heb t allemaal met de hand gedaan. Hoef de komende weken mn nagels niet te knippen zo was het, mooi hoor. ![]() dan twee uur later; ![]() dan weer twee uur verder; ![]() en verder maar weer... ![]() ![]() ![]() en tada; ![]() aan de voorkant zie je de aftekening wel zitten maar daar komt straks natuurlijk een mooie heldere nieuwe sticker tegenaan. Last edited by stn1 : 15-01-2010 at 20:05. |
|
||||
|
||||
![]() Zijn verschrikkelijk irritante, avondvullende klussen, maar het resultaat is er wel naar!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo dat was wel even wat werk zeg, maar het resultaat mag er zeker zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() interieur is goed opgeknapt!
en die stikker pff wat een klus maar zijn kleine dingen die het wel afmaken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() tjonge en pijn in je vingers
|
||||
|
||||
![]() Stickerverwijderaar?? (8x woordwaarde
![]() En heb wel eens gehoord nagellak remover maar dat heb ik zelf nog nooit aan gedurft ![]() Verder dikke porsche vent ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat een pokkeklus
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik had last van een vervelende rammel linksvoor als de auto stationair draaide. Dus vanochtend het binnenscherm er maar even uitgehaald en gekeken wat het kon zijn. Zag niks los hangen, dus maar even tegen de claxons getikt.... zo gevonden dus. Een van de claxons, degene die het meeste water vangt natuurlijk helemaal doorgerot. Binnenwerk lag er los in. Heb hem eraf gehaald en rammel is weg. Qua geluid maakt het niks uit, de andere deed het waarschijnlijk al jaren niet meer
![]() |
|
||||
|
||||
![]() non de pie
die is flink doorgeroest Zijn die toeters erg duur of lastig te vinden dat je er niet een ander voor in de plaats zet? |