![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes Marco netjes..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Nog niet ronnie
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou dat klusje viel ff tegen, vanavond heb ik alles pas in de owatrol gesmeerd, maar het zit erin
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() goed bezig!
|
|||
|
|||
![]() heeft de oud ijzer boer dat ding nou nog niet opgehaald ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had er geen belang bij, zat niet genoeg ijzer meer aan... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha ![]() gaat helemaal goed komen, je bent lekker bezig!
|
||||
|
||||
![]() Gister was ik de hele dag van huis, dus ik moest vandaag ff wat schade inhalen. Afgelopen week aan de achterkant rond de motor en bak al het plaatwerk dat kaal was gekomen geconserveerd en vandaag heb ik dat ff netjes in zwart afgewerkt. Nu is alles weer egaal in 1 kleur. Ben tot aan de bokken, dan is nu eerst de voorkant aan de beurt. De rest kan ik later ook nog wel bij dus dat laat ik voor eerst nog even zitten. Het begint namelijk wel verschrikkelijk te jeuken om eindelijk weer eens met de kever te rijden, en er ligt nog een hele berg werk te wachten om het voor elkaar te krijgen.
Hoe het nu dus is:
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig geweest met de kwast.
|
||||
|
||||
![]() Alweer even stil hier, maar er word gerust gewerkt. Zoveel zelfs dat ik geen tijd heb om het hier te posten
![]() Heb inmiddels al meer geverfd dan op de foto's, maar maak lang overal geen foto's van. Alles wat er nu af ligt word keurig ontroest, behandeld en in zijdeglans zwart afgeschilderd. Dan ziet van onder straks alles er weer netjes uit. 'Nieuwe' versnellingsbak. Deze is goed, moet alleen van buiten even netjes gemaakt worden voor -ie er onder gaat. Ik hou me niet alleen bezig met kwasten naast het sleutelen. Ben momenteel de motorruimte aan het spuiten, dus kon ik mooi in de droogpauze even wat foto's posten. Zoveel mogelijk netjes gladgeschuurd. Had laatst al eens ontroest en behandeld, dus dit was nu vrij gauw klaar. Lijnjes ingeplakt. En toen had ik thuis geen spuitcabine... Geen probleem natuurlijk, en met een beetje creativiteit... Wandje vanaf de bovenkant naar boven geplakt, en daarvandaan over een loshangende stroomkabel de achterwand en plafond strak (zover dat ging) naar de vloer aangetrokken. 2 zijwandjes erin, waarvan 1 openslaand en voilá, we hebben een spuittentje. Met statisch plastic, dat scheelt in het stof. Vandaag een paar ouwe natte lakens op de vloer gelegd om daarvandaan ook het stof te voorkomen, en boven in de tent de scharnieren opgehangen. Het resultaat valt me tot nog toe alles mee, het glimt keurig, redelijk strak en weinig stof ![]() ![]() Fijne chaos in de schuur ook momenteel... Vandaag gelijk cobus even gebeld, die komt vrijdag al langs voor nieuwe bedrading in de motorruimte, dan kan ik de ruimte verder afmaken. Hoop zsm mijn motorplaatwerk gecoat te hebben en wat delen te laten parelstralen. Carter moet nog schoon gemaakt worden en de versnellingsbak, dan kan alles er weer onder. Heb afgelopen week een hoop onderdelen besteld, zodra die binnen zijn ga 'k denk ik een weekje vrij nemen om een en ander af te maken ![]() ![]()
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 05-04-2010 at 13:56. |
|
||||
|
||||
![]() En klaar, hij staat weer in de kleur. 't is niet zo strak als met 'n spuitpistool, maar ben toch erg tevreden
![]() M'n schoenen zien er ook eindelijk weer eens knap uit ![]() ![]() Foto's van de verse verf komen morgen of misschien straks als 't wat aangedroogd is.
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig, met het juiste bier ![]() |
|
|||
|
|||
![]() weer goed bezig geweest kerel!!
p.s. die rode schoentjes staan je enig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bij deze dan de foto's, net ff het tentje afgebroken en alle tape en plastic verwijderd. Beetje overspray (geen afzuiging natuurlijk
![]() ![]() Sneakje in de tent, had ik niet meer gepost gister. Eenmaal uitgepakt ![]() Klepscharnieren ook meteen maar ff meegenomen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er niet verkeert uit hoor,.
Succes verder. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Ja laat ik dan hier ook maar weer eens wat posten. Heb niet heel veel gedaan de laatste weken, even wat andere klusjes tussendoor gehad. Maar vorige week is er nieuwe bedrading in de motorruimte van de kever gekomen, dus dat ziet er weer keurig uit. US-knippermodules zijn er toen ook in gemaakt. Verder weer 'n doos vol onderdelen gehad, werk zat voor de boeg! Ingeschreven voor 29 mei de uitlijndag, dat word nog ff flink doorbeunen hier!
Vanavond is de andere versnellingsbak eronder gekomen. Hoorde vanmiddag dat michel wel even langs wou komen, dus toen moest ik vanmiddag nog aan de beun om de bak schoon te maken. Zo begonnen. Halverwege ![]() Netjes schoon weer ![]() Zo vanavond er onder gebeund, nieuwe aandrijfashoezen erop. Nu de onderkant nog schoonmaken en ff nieuwe olie erin. In ieder geval al een veel beter aangezicht, en hij ligt niet meer in de weg ![]() En zo ziet dat er momenteel uit ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Knap stikje wurk âlde!
![]() Als je hulp nodig hebt je bier op te drinken dan hoor ik het wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan moet je ff wachten tot ik weer nieuwe voorraad heb, maar voor 'n biertje ben je altijd welkom ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Last edited by Split52 : 22-04-2010 at 09:22. |
|
||||
|
||||
![]() Hals!!
![]()