![]() |
|
||||
|
||||
![]() hehehehe
|
||||
|
||||
![]() D’r was een bus met bejaarden en die maken een tochtje. Komt er op een gegeven moment een oud vrouwtje naar voren schuifelen in die bus en die zegt tegen die chauffeur: ‘chauffeur, d’r zit een ouwe man met een bril op achterin de bus en die zat net met zijn hand onder mijn rokken’.
‘Oma’ zegt die buschauffeur, die helemaal geen zin heeft om zijn bus aan de kant te zetten, ‘waarom komt u niet in die stoel hier vooraan zitten. Dan zal ik er wel voor zorgen dat hij u niet meer lastig valt’. Nou, zo gezegd, zo gedaan. Een paar minuten later komt er weer een oud vrouwtje naar voren strompelen en die zegt: ‘chauffeur, d’r zit een ouwe man met een bril op achterin en die zat net met zijn hand onder mijn rokken’. Nou, dat wordt die chauffeur toch wel te gek, dat die stopt die bus, loopt naar achteren en inderdaad, d’r zit een oude kerel met hele dikke brilleglazen achterin de bus. Die zit op de grond en die voelt met zijn handen om zich heen. Zegt die chauffeur tegen hem: ‘Meneer, vertelt u mij ’s wat u aan het doen bent?’. ‘Chauffeur’ antwoordt die ouwe, ‘ik ben mijn toupet kwijt. Ik had hem net twee keer te pakken, maar iedere keer glipt-ie weer door mijn vingers’. |
|
||||
|
||||
![]() Hahahaha
|
||||
|
||||
![]() Een man was zijn gazon aan het maaien toen hij zijn aantrekkelijke
blonde buurvrouw buiten zag komen en naar haar postbus lopen. Ze opende de bus, sloeg ze weer dicht en stormde terug naar binnen. Wat later kwam ze terug buiten, ging naar de bus, opende ze en sloeg ze dicht. Duidelijk kwaad liep ze terug naar binnen. Toen de man zich klaarmaakte om de kantjes te maaien kwam het blondje voor de derde keer buiten, liep naar haar bus, opende ze en sloeg ze nog harder dan tevoren dicht. Door haar optreden in de war gebracht vroeg de man haar: "Is er iets mis?" Waarop het blondje: "Zeer zeker is er iets mis. Mijn stomme computer blijft maar melden: ER IS POST VOOR U!!!"
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Een vrouw ging naar de winkel waar ze volgende spullen kocht:
* 1 liter melk * 1 doos eieren * 1 liter fruitsap * 1 pak koffie Terwijl ze haar boodschappen op de lopende band aan het zetten was, stond er een dronken man achter haar, kijkend hoe ze al haar spulletjes klaar zette. Terwijl ze dit aan het doen was, zei de dronken man heel kalm : "U bent een alleenstaande vrouw" De vrouw was een beetje ontdaan door deze opmerking, maar tegelijk was ze ook geïntrigeerd door de rake intuitionele opmerking van die dronkaard, want ze was inderdaad alleen. Ze keek naar haar boodschappen op de band en zag dat er niets speciaals was die er op wees dat ze vrijgezelle was. En zoals vrouwen zijn, nieuwsgierig tot op het bot, vroeg ze uiteindelijk: "Weet je wat, je hebt gelijk, maar hoe weet je dat ?" De dronken man antwoordde : " Je bent lelijk " |
|
||||
|
||||
![]() De basisvraag is WAAROM ?
In deze drukke tijden is het moeilijk om de tijd te nemen om zich de werkelijke vragen te stellen. En nochtans . ... WAAROM kan je een pizza vlugger bij U thuis hebben dan een ziekenwagen ? WAAROM is er een parkeerplaats voor gehandicapten voor een schaatsbaan ? WAAROM bestellen mensen een Double Cheesburger, een grote friet en een Cola light ? WAAROM kopen we hot dog worstjes in een doos van 10 en de broodjes in een pak van 8 ? Daarenboven heb je je nooit afgevraagd WAAROM het woord 'afkorting' zolang is ? WAAROM je om WINDOWS te sluiten op de startknop moet drukken ? WAAROM citroensap kunstmatige smaakstoffen bevat en het produkt voor de afwasmachine gemaakt is met echte citroenen ? WAAROM voeding voor honden nieuw is met verbeterde smaak : wie heeft dit getest ? WAAROM ze de naalden voor euthanasie steriliseren ? U kent zeker wel de onverwoestbare zwarte dozen in vliegtuigen : WAAROM maken ze het ganse vliegtuig niet in dit materiaal ? Als vliegen zo veilig is WAAROM noemt men de aankomsthal op het vliegveld dan 'Terminal' WAAROM dragen Kamikaze piloten een helm ? Hoe heeft men de panelen 'VERBODEN OP HET GRASVELD TE LOPEN' in het midden van het grasveld kunnen zetten ? WAAROM heeft die oen van een Noach die twee muggen niet doodgeklopt ? WAAROM krimpen schapen niet als het regent ?
|
||||
|
||||
![]() en waarom zit er een slot op de deur bij een tankstation dat 24 uur per dag open is?
|
|
||||
|
||||
![]() waarom betaal je belasting over je salaris. en ook nogeens over producten die je koopt
|
|
||||
|
||||
![]() Wil je met me kussen, NEE, dan blijf je toch lekker een kikker!
|
||||
|
||||
![]() Voor de maandagmorgen
Fun tongue-twister, translation from Dutch to English... Drie heksen bewonderen drie Swatch-horloges. Welke heks kijkt naar welk horloge? En dan nu in het Engels: Three witches watch three Swatch watches. Which witch watches which Swatch watch? En dan nu voor de gevorderden: Drie transseksuele heksen bewonderen drie Swatch-horlogeknopjes. Welke transseksuele heks kijkt naar welk Swatch-horlogeknopje? Wederom in het Engels: Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watches which Swatch watch switch?
|
||||
|
||||
![]() hehehe, die is wel lachen!
|
||||
|
||||
![]() Help! mn tong werkt niet mee!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Korsakoff.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() pfff.... Niet te doen man!! :frown:
(wel geinig!)
|
||||
|
||||
![]() DE BESTE MANIER OM VRIENDEN TE MAKEN IS HEN HUN HOROSCOOP
TOESTUREN... Ram: 21 maart - 19 april U bent het pionierstype. U bent snel boos, ongeduldig, steekt uw neus in andermans zaken en u geeft slechte adviezen. Kortom, u hebt een karakter om op te schieten. U hebt borsthaar op uw rug en u heeft een slechte intieme hygiëne. Stier: 20 april - 20 mei U bent praktisch en volhardend. U hebt een angstwekkende vastberadenheid en u werkt te hard. Men vindt u koppig en kortzichtig. U bent communist... Stieren zijn ongeschikt om mee samen te werken. U kunt niet relativeren. U gelooft in smurfen. Tweelingen: 21 mei - 20 juni U bent snel en intelligent. Iedereen houdt van u want u bent biseksueel. Echter, in het algemeen verwacht u veel te veel voor veel te Weinig Met andere woorden: u bent goedkoop. Tweelingen staan algemeen bekend als sletten en neuken zich dood. Kreeft: 21 juni - 22 juli U bent sympathiek en u luistert altijd naar andermans problemen. Andere mensen vinden u een watje. U stelt alles uit, dus u Bereikt niets in uw leven. Kreeften zijn uitkeringstrekkers. U heeft problemen met uw haarkleur en lengte. Leeuw: 23 juli - 22 augustus U heeft een grote groep vrienden. U manipuleert en bedriegt hen. U bent jaloers en paranoide. U kunt niet tegen kritiek. Mensen die u niet bevallen maakt u zwart. U maakt uw eigen waarheid en u gelooft daarin. Leeuwen zijn onbetrouwbaar Maagd: 23 augustus - 22 september U bent het nette type en u houdt niet van rommel. Men wordt van uw schoonmaak woede. U houdt van dieren: u neukt mieren en u zift muggen. U bent koud en ongeinteresseerd en u valt in bed direct in slaap. Maagden werken in een bibliotheek. Weegschaal: 23 september - 22 oktober U bent het artistieke type en u kunt niet zo goed lezen. U weet het verschil tussen kunst en nep niet. U bent homoseksueel. Uw kansen op werk zijn nihil. Weegschalen gaan dood door een geslachtsziekte. Men neemt u niet serieus. Schorpioen: 23 oktober - 21 november U bent het ondernemende type. U hebt een vlotte babbel. U Behaalt uw successen vanwege uw totale gebrek aan ethische normen en waarden. U hebt problemen met uw gezicht. Schorpioenen worden vermoord Boogschutter: 22 november-21 december U bent optimistisch en enthousiast. U hebt de vervelende Gewoonte op uw geluk te vertrouwen omdat u absoluut geen talent hebt. Boogschutters zijn aan de drugs of aan de verkeerde drank. Men lacht u uit. U maakt carrière in karaoke. Steenbok: 22 december - 19 januari U bent conservatief en u bent bang om risico's te nemen. U ligt het liefst de hele dag in bed. U bent lui. Er is nog nooit een belangrijke steenbok geweest. Op feestjes bent u niet weg te branden. Steenbokken zijn nog saaier dan Maagden. Waterman: 20 januari - 18 februari U bent het nieuwsgierige type. U bent roekeloos en onhandig. U verbaast u telkens opnieuw over de kleinste dingen. U leert niet van eerder gemaakte fouten. Men denkt dat u debiel bent. U heeft zweetvoeten en u gebruikt geen deodorant. Vissen: 19 februari - 20 maart U heeft een levendige fantasie. U kunt fantasie en werkelijkheid echter niet uit elkaar houden. U denkt dat u gevolgd wordt door De CIA of de KGB... U heeft geen zelfvertrouwen, u bent een lafaard. U doet Vreselijke dingen met kleine dieren.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee, ik kan mij hier wel in vinden
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ook wel...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moeder wandelt langs de slaapkamer van haar dochter en hoort een
eigenaardig gezoem. Zij opent de deur van de kamer en vindt haar dochter naakt op het bed met een vibrator. Verbijsterd vraagt zij : "Wat ben je daar aan het doen?" Het meisje antwoordt: "Ach ma, ik ben al 35 jaar en woon nog altijd bij jullie. Ik vrees dat ik niet dichter bij een huwelijk zal komen dan dit..." Enkele dagen later hoort VADER een vreemd gezoem in de logeerkamer. Nieuwsgierig opent hij de deur en vindt zijn dochter naakt op de sofa, 'bezig' met de vibrator. "Wat doe je daar nu ?" vraagt de vader."Ach pa", zegt het meisje, "ik ben al 35 jaar, ik woon nog altijd thuis en zal wellicht nooit trouwen en, dit hier, is voor mij het alternatief voor een echtgenoot." Weer een week later hoort MOEDER weer een raar gezoem, maar dit keer komt het lawaai uit de living. Ze haast zich naar binnen en vindt haar man op de sofa met naast hem de werkende vibrator, terwijl hij Feyenoord - PSV volgt op TV. "Zeg", roept moeder, "wat spook jij daar uit?" "Zie je dat niet ? Ik kijk naar het voetbal met mijn 'schoonzoon' |