![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waarom plak je niet gewoon een groot honda-logo op de achterruit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een ge-airbrush-te asbakje voor in het rechter achter zijpaneel, mag je zo hebben voor dit geniale project
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk,dat zijn pas dikke VW's
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kleur: Bokito bruin? En succes met het meest moeilijke project. Misschien daarom een idee om de achterbank van de rallye te vervangen voor een ballenbak? Tot nu toe vind ik de optie om er een echte rallye auto van te maken een zeer goed idee. Eventueel ook in combinatie met een country onderstel.
|
||||
|
||||
![]() Country onderstel is niks waard, is niet veel anders als een paar blokken hout van enkele decimeters hoog :S
|
|
|||
|
|||
![]() Toch niet zo gek als je dit soort auto's als 'partsspender' gekocht had toch ??
Ben blij dat ie gesloopt is . . . volgens mij had iemand anders binnenkort natte voeten gehad ![]() Ik laat Carglass dus voortaan met een gerust hart mijn geplakte ruit vervangen door 1 met een rubber ![]() Maar ja . . . welke delen zullen er nu op de Rallye verschijnen ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het is zelfs zo 'niks' waard dat delen ervan niet te vinden zijn . . . dus als je er nog 1 weet te staan . . . ik hoor het graag !! |
|
||||
|
||||
![]() ...Tja...
Wel een topic wat het volgen waard is, al blijf ik het zonde vinden van de auto die er voor gebruikt wordt. Er zijn er waarschijnlijk genoeg die hem willen ruilen tegen een GTI, en dan heb je natuurlijk pas echt de goede basis, voor een foute auto. (en jou maakt het volgens mij niet zo heel veel uit wat de basis is) Maar goed, vrij land, jouw auto, jouw geld, jouw tijd, dus leef je uit, en laat ons mee genieten! Mijn voorstel: Ongeblazen 1.6 diesel erin met het uiterlijk van een "porsche killer". Dubbel DTM einddemper of sierstuk. (die natuurlijk net niet recht hangt) Stoel hoezen met geborduurde draak. (mogen best een beetje te ruim zijn) Neon onder de auto. nightrider lampjes in de grill. Ruiten sproeiers met led verlichting. Lexus look achterlichten, of natuurlijk van die prachtige led lampen. De angel eyes koplampen om de verlichting op orde te krijgen. Natulijk hoort er dan een draak op de zijkant voor "de fast en de foerius loek", wat dan weer lekker aansluit bij de stoelhoezen. Vergeet ook niet de sticker met een mannetje pissend op een flitspaal. Een flink vel plak carbon zal zijn weg in je project ook wel weten te vinden. De audio hoeft niet van kwaliteit te zijn, maar moet wel oog verblindend om aandacht schreeuwen, en het liefst veel boxen op je hoeden plank. (en dan natuurlijk, om het af te maken, een nummerplaat die lekker mee trilt) Om de je monster onder controle te houden zouden meters op je a stijl ook niet mogen ontbreken, draden trekken is niet nodig, want ze hoeven natuurlijk niet werken. kortom idee-en genoeg! Succes, en ik blijf het zeker volgen!
|
||||
|
||||
![]() Ducktape booskijkers
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Na het idee dan nu ook de oplossing: http://www.stickerland.nl/product_i...products_id/911 Complete gumball 3000 stickerset, en dat voor maar €10,-
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() De rest is ook echt de moeite waard . . . Voor die € 3 kan je deze ook niet laten liggen . . . ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nog nieuws en pics hier????
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vooral blijven volgen dus en vooral je mening blijven geven ![]() Er zijn al genoeg 'h.t.f.u.a.G.T.I.' topics dat het gewoon tijd werd voor iets verfrissends ![]() ![]() De boze PB's vallen nu weer mee, dus we gaan vrolijk verder ![]() Quote:
Geaccepteerd ![]() Ze vragen echt alleen nog de hoofdprijs voor die rommel !! Ik dacht vooraf dat die tropen wel voor een habbekrats te vinden zou zijn, maar helaas . . . ik ben straks net zo veel uit als dat ik hem had laten restaureren !! Alleen had ik dan ook 6 pagina's volgekregen met de meest uiteenlopende reacties ?? Het dak zal wat lastiger worden om te herstellen, maar ja, dat is niet anders . . . de rest is altijd weer terug te bouwen in originele staat !! Tis wat werk, maar ja, daarom heet het toch ook hobby ?? De spiegels heb ik gisteravond even met Histor kleur "Egelantier" bewerkt en ik moet zeggen . . . met de juiste kleur zithoezen gaat het nog wat worden ook !! De ruimte is nu even beperkt, ik MOET eerste de auto van mijn vriendin op orde hebben en dan zal ik eens wat nieuwe foto's schieten, samen met de groene waar ie nu achter staat . . . kunnen de mensen gelijk zien dat ik sommige Rallye's wel intact moet laten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe dan ook zo'n stalen gepopnageld plaatje boven je uitlaat.
Ik heb misschien nog wel een Sebring van 2 x 90 mm liggen met bevestigingspunten van ijzerdraad afkomstig van de G60 destijds, interesse? ![]() ![]()
Owned VAG cars and their colours: Seat Ibiza 2.0 GTI 2001-2006 VW Golf MK3 2.8 VR6 2006 VW Jetta MK1 1.5 2006-2007 VW Corrado 2.9 VR6 2007 VW Golf MK2 1.6 2007-2008 VW Golf MK2 1.8 G60 2008-2009 Last edited by kiwi-gti : 07-08-2009 at 19:05. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb ngo wel een setje 3spaaks 4x100 15" voor je liggen. of zal ik ze toch eerst maar eens meenemen naar kunst en kitsch misschien zijn ze inmiddels wel een fortuin waard ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Een Rallye grass-edition? Om niet elke dag water te hoeven geven kan kunstgras natuurlijk ook. ![]() Last edited by MipMip : 04-08-2009 at 19:52. |
|
||||
|
||||
![]() Wel Logo's achterop gemaakt met van die golf 4 lettertjes eej...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tis wel RETRO . . . Foto ?? Ik heb heel misschien een leuk setje gevonden . . . wel 3-spaaks, maar toch hebben ze wel iets ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een beschadigde velgrand? ![]()