![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog een klein nieuwtje.........
Foto repo van de show word dit jaar gemaakt door niemand minder dan........... OLIVER VERHEIJ Bekend van de ![]() Hij zal de hele dag foto's maken van wat er allemaal te zien en te doen is.
|
||||
|
||||
![]() Oliver...de nieuwe Lennart?
![]() Geintje... zullen wel weer superfoto`s worden!
|
||||
|
||||
![]() ik kom ook een kijkje nemen is wel eventjes rijden maar zag er mij best goed uit vorig jaar zo te zien
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik ben er oook bij! vorig jaar dikke meeting!
|
|
||||
|
||||
![]() Hopen dat het weer ook een beetje meewerkt.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja Lennart is er dit jaar ook bij........alleen die heeft een hele andere functie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vast en zeker de gehaktballen bakker.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben er zeker weer bij net als vorig jaar. leuk voor de gtd en de kleine.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
![]() zeer benieuwd naar je Einser.
![]() Quote:
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hej dik kop !!! denk dat ik zondag dan ook maar even moet komen kijken ![]() als de gy die gtd aan gaat duwen ![]() ![]() heb ook nieuwe wiellen er onder dus kan je meteen is even kijken hoe het moet ![]() zie je daar, Gr jeroen ![]() P.s ik ben er ook bij probeer ook nog wel ff 2 cabrio's mee te nemen...
|
||||
|
||||
![]() ik ben er ook met der zweier....toch nog een meeting pakken dit jaar
![]() baal er wel van dat ik op het moment niks beters heb........ had me dit seizoen heel anders voorgesteld maarja shit happens when you party naked ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan zul je nog even anderhalf uur door moeten rijden ![]() ![]() Het weer schijnt wel heel behoorlijk te worden !!!! We komen trouwens met de Fun of met de Cor van Marcus BBS ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook aanwezig met de Audi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben er ook bij, hopelijk met mijn nieuwe aanwinst.
|
|
|||
|
|||
![]() wie gaan er allemaal vanuit het zuiden omg rotterdam enz deze zondag,
naar VW OUTLAW. Voor de mensen die willen meerijden zondag 30 augustus rond 09:30 aanwezig bij de bp DE VINK op de a20 uurtje of 10:00 zullen we dan naar heesd rijden altijd gezellig. marco ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zal ik dan maar het initiatief nemen
Verzamelen bij tankstation BP genaamd: De Vink. deze ligt aan de A20 net voorbij Rottedam richting gouda/Utrecht. Tijd omstreeks 09:15 --> 09:45 uur verzamelen Tijd vertrek 09:45 uur. wie sluit er aan? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
Nope ![]() ![]() Last edited by Alberto : 28-08-2009 at 17:26. |
|
||||
|
||||
![]() Zo..
Dat feest in die tent zit er ook weer op.. krijg gewoon hoofdpijn van jannes koossie marianne 3j,s jan smit enz... Ga nu richting het industrie terrein om te starten met de opbouw.... Zal weer zeer doen denk ik.... ![]() Mensen allemaal tot morgen..!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik krijg ook altijd hoofdpijn als ik de dag ervoor uit een feesttent kom... Ongeacht welke muziek. ![]() (Zou echt niet weten waar dat aan ligt ![]() Succes met de opbouw en tot morgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vieze Zoeplappe ![]() @Alberto: Verkoop jij de gehaktballen ?? Wel een paar bewaren voor klanten he ![]() Tot morgen !!