![]() |
|
|||
|
|||
![]() hahaha grappemaker, dat jij nou zo mager bent
en ook in de jetta wilde ik al zo'n ding
|
||||
|
||||
![]() Heb net het hele topic even zitten doorlezen, vind dat ie er dik op vooruit gaat! Vind de sebrings tot nu toe het mooist staan, ben wel héél benieuwd hoe die hackmesser's gaan staan
![]() Gr. Rutger
|
||||
|
||||
![]() Ah, hier heb je wel wat foto's van de velgen staan. Zien er inderdaad wel goed uit!
Dus je had inderdaad gelijk ![]() Auto ziet er ook netjes uit! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik niet dan ?? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
iemand een toffee ?
|
|||
|
|||
![]() toen ik gister avond effe eten ging halen bij de griek ( aanrader trouwens! ) zag ik je auto staan, ziet er echt super uit!
ben benieuwd met de nieuwe wielen, als de mijne klaar is van de zomer moeten we effe fotoshootje doen ![]() gr |
|
|||
|
|||
![]() ja die griek is idd goed, alleen niet als je hem 7 dagen in de week ruikt
was jij met die golf III?
|
|||
|
|||
![]() haha ja dat begrijp ik, nee ik was lopend samen met mijn vriendin, woont in de straat daar achter
|
|
|||
|
|||
![]() achter de griek? daar wonen alleen maar ouwe lui, of rijd zij in een opel(ding of suzuki)van haar ouders? dan weet ik wel wie je bedoelt
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee !!! Heb je misschien wel een dropje ?? |
|
|||
|
|||
![]() een tik tak dan?!
|
|||
|
|||
![]() wheels of gold
![]() tijdelijk tot de adapters binnen zijn(zijn besteld), dan gaat het er zo ongeveer uit zien ![]()
|
||||
|
||||
![]() porsches zullen wel lekker staan straks. Wat voor dikte adapters heb je gebruikt? Ik heb met 15mm voor al dat het wiel gelijk met het scherm staat. Achter is een 7j geen probleem natuurlijk. Ik heb achter 8j et23 met 15mm en dat is lekker gevuld. Met een wielkastverbreder kun je nog wel extremer gaan.
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb 15mm adapters besteld, idd om het lekker te vullen
zoals we nu gemeten hebben komt het gelijk met het scherm nou zegt de één dat het makkelijk gaat maar zoals ik bekeken heb gaat het maar net (vlak op de trommel hou ik 1,8 cm over, dus als je 15mm dikke adapters heb hou je 3mm over) maar benieuwd hoe het er straks uit gaat zien en hoever het nog naar binnen valt
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hé Marijke . . . 3mm is 3mm . . . dus gaat het toch makkelijk !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja 3mm is ruim hoor. Heeft alles nog goed de ruimte. Ik heb voor 165/45/15 met een 7j et 8 dan. Past goed en je kan nog goed laag. Achter dus nu 8j et 8. Vorig jaar had ik achter 7j et 8 en toen kon ik nog heel laag, viel gewoon echt een cm binnen de wielkast...
7jet8 met 165/45 achter ![]() 7j et 8 met 165/45 voor ![]() kan dus heel goed. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En het staat zo . . . . ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() voor proefje
![]()
|
||||
|
||||
![]() More please....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Laat maar zitten . . . . al dat roestige porsche spul zie je hier in veelvoud ronddraaien . . . . flikker de zooi dus maar gewoon op marktplaats !! PS : wel ff de link van de ad doorsturen, kan ik ook meebieden voor onder Eef d'r "G" . . . ![]() |