![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nice ride!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb eventueel nog een compleet zwart leren interieur voor je,
mocht je interesse hoor ik het wel. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hm.. dat zou wel gaaf zijn natuurlijk! PM me je vraagprijs maar even, en bij voorkeur ook wat foto's. Nog even een kleine update: het verbreed staal ligt nu bij de straler, en gaan daarna gelijk door naar een vriend van mij die ze gaat poedercoaten. Ik denk dat ze dezelfde kleur als de passat krijgen (door gebrek aan inspiratie), maar ik sta nog open voor opties.. Dus als er iemand suggesties heeft, laat ze hier maar achter ![]()
Last edited by Matheo : 25-11-2008 at 13:10. |
|
||||
|
||||
![]() nou.. ik stond net op het punt om een brug te gaan huren om de uitlaat weer eens recht te hangen toen de hel los brak. (rook onder motorkap en goed wat herrie
![]() Ik ben er nu eindelijk wel achter wat ik verloren was met het afrijden van de trein naar e38 in Engeland, 1 van de 2 ophangbeugels van de voorpijp, doordat die scheef ging hangen raakte de rest lek en is de pakking aan het spruitstuk naar zijn grootje geblazen. Redelijke easy fix dus, maar ik had erger verwacht (had ook al bijna een rvs spaghetti besteld..). Morgen de passat weer eens ophalen bij de garage (nieuw beugeltje gebakken) met hopelijk een lek-vrije uitlaat.
|
||||
|
||||
![]() bekend probleem
![]() wie rijdt er dan ook zo laag ![]() ohja ik ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou die RVS spaghetti kan toch nog steeds, bestellen we ze gelijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehe, it's all in the game. we zouden binnekort eens ergens af moeten spreken voor wat foto's.. moet binnekort nog langs Marko denk ik. @maus: kan zeker ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zekers ![]()
|
||||
|
||||
![]() e zijn je wielen onderhand al klaar?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bijna.. andrew zou ze na het weekend terug hebben. duurt al wel even, maarja.. voor niks is niet duur eej. ben wel benieuwd, andrew heeft uiteindelijk maar een ral-kleur gekozen waarvan ie dacht dat het in de buurt kwam van de kleur van mijn passat.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lijkt me leuk ja moet je tegen die tijd oid maar laten weten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kwam er net achter dat ik nog geen foto's had gepost van de velgen terug van de poedercoater.. niet echt spectaculair op de foto, maar in het echt wel weer een stuk netter.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hele dikke Passat!!
|
||||
|
||||
![]() Heb hem woensdag in het echt gezien.
![]() ![]() René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() Mijn oldie ziet er nog mooi uit ,wel mooi dat je hem hetzelfde gelaten hebt .
Succes ermee . Gr Richard |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zit onderhuids al redelijk wat werk in hoor, dus helemaal met rust heb ik hem niet gelaten. Kwa uiterlijk was ie al vrij aardig naar mijn zin. Heb nog wel wat ideeen natuurlijk, maar de cabrio staat er ook nog.. Wie weet komen er nog wel wat veranderingen aan... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nogmaals bedankt! Super dat je voor spoiler-koerier wou spelen ![]() Was ook leuk om nog eens een forummer te spreken!
|
||||
|
||||
![]() Dik zo .. die steelies een kwak breder en het ziet er nog een pak ruiger uit!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
AMEN ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() weer eens wat anders.. Moet ze nog wel een beetje opknappen, maar staat zo al best goed!
![]() 14" RSL mohags in 7 en 8J. Betere foto's volgen.