![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Nielzzz: Hoe was het trouwens zaterdagavond? Ik las dat het wel goed geweest moet zijn. Enne... waar blijven jouw foto's?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het was wel een tankje benzine waard, was echt goed, niet geheel mijn stijl maar wel de moeite... Ik ben hard bezig met de foto's, kost ff wat tijd om alles weer een beetje mooi op te maken enzo. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Niels ,schiet nou eens op met die fotoos man..
![]()
|
||||
|
||||
![]() kan toch zo lang niet duren. effe je resize macrotje in photoshop toepassen op de hele map foto's en dan de zooi er op knallen
|
||||
|
||||
![]() Zit ook al tijden te wachten hier
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() BTW Gerk,ik heb gisteren de eerste twee tonen uit de trombone gekregen. (Vraagje:Moet je nu wel of niet je wangen vullen met lucht?)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik hoorden het toen ik terug kwam, lekker gezellig was het wel man, volgend jaar weer hoor met een kompleet interieur, we zien elkaar dn wel. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet je wangen vullen met lucht.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Tsja en dan moet er natuurlijk ook nog gewerkt worden... dus. Ik ben ermee bezig, sorry dat het zolang duurt. Ik voel nu wel een bepaalde druk op mijn kleine schoudertjes rusten... maar het komt goed, bijna klaar!!
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd... leuke foto's geworden?
En ik heb je even voorbij zien komen maar verder niet... we zien elkaar wel op de volgende ACN! |
|
||||
|
||||
![]() Mijn site ligt er even uit (kut host!).
Hopelijk gaat tie vandaag weer online……… |
|
||||
|
||||
![]() Hij doet 't weer!! Yeah!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nice...very nice...net alsof we weer in de jaren 70 zijn... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() GVD!! Ik heb zojuist alle AirMighty.com webspace volgepropt en kan dus niks maar ook helemaal niks meer uploaden!! :frown:
![]() ![]() Bij deze dan toch maar ff een paar foto's, ik zal morgen eens even kijken of ik hier iets aan kan gaan doen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nou de rest gaat dus nog volgen ![]()
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 22-06-2004 at 19:14. |
|
||||
|
||||
![]() Hee Niels vette fotoos man! Ik heb anders voor tijdelijk nog wel 20gb voor je.
|
||||
|
||||
![]() Ja klopt er was een knakker van de tribune gevallen! Echt heel erg weird gezicht. Ik snap niet hoe dat nou kon! Na een kwartier is die persoon met brancard afgevoerd. Viel wel wat mee geloof ik, niet dood tenminste. 10m kan wel kloppen ongeveer. Zal zo de krant ook ff lezen. Heb je me vanochtend nog horen toeteren met de zwaailamp aan gerk?
JeeWee
|
||||
|
||||
![]() Sinds een paar minuten staan er op www.veedub.nu ook weer zo'n 220 foto's van Budel bij
![]() Later deze week volgt er nog een serie en je bent vrij om zelf ook up te loaden natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() eh wouter waar was je op budel! Was mooi man heb een goed voorbeeld gezien voor jouw kubel, die groene die een burnout gaf, heftig!
JeeWee
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Life is full of choices..... En zo moest ik dit jaar kiezen tussen Waldrock en Budel. Lang geen makkelijke keuze en een goede keuze naar tevredenheid kon ik dan ook eigenlijk niet maken. Waldrock is het dus geworden en daar heb ik me uitstekend vermaakt, dat zeker wel! Maar als ik alle foto's van Budel zo bekijk dan weet ik donders goed dat ik heel wat gemist heb ![]() Aankomende zondag maar even naar de regiomeeting van Keverclub afdeling Friesland in Rijperkerk. Wellicht treffen we elkaar en praten we even weer bij! Die groene Kubel is inderdaad fantastisch! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx Wout... maar ik heb al een oplossing gevonden... ![]() Maar ik moet dit voor de toekomst wel ff veranderen, dit is waardeloos zo! Gaat goed komen!! ![]() Bij deze nog ffies twee pics dan maar!!: ![]() ![]() Greetingz, Niels
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 22-06-2004 at 19:20. |