![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo ff wat weer wat aanvulling:
![]() ![]() ![]() die Groene Vari van Tornado, (de post hierboven nog met witte velgen en inmiddels op oranje velgen, dit zijn overigens niet dezelfde velgen) een vr6 synchro, persoonlijk de mooiste en compleetste variant MK3 ooit gezien: ![]() Had er o.a een regensensor van een 3bg op gebouwd: ![]() Hier nog een paar van onze boodschappenkar: ![]() Zo de laatste van de variant op azev's: ![]() Aankomend seizoen, het front geheel donker, de zwarte C2's weer terug en nog lager. ![]() Last edited by variejantje : 10-02-2010 at 21:25. |
|
|||
|
|||
![]() Ben benieuwd, heb al vaak foto's van jou variant bekeken, vind 'm erg dik!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is geen vr6 hoor ,maar een 4 cilinder synchro!
|
||||
|
||||
![]() Je hebt gelijk, het stukje tekst heb ik uit mijn variant topic van een ander forum geknipt, in Heerde afgelopen jaar beter kenneis gemaakt met auto en bestuurder.
Hier meer info: http://www.mk3love.com/forum/viewtopic.php?t=257 |
|
||||
|
||||
![]() en dan mag de mijn ook niet ontbreken natuurlijk
afgelopen zomer met 16" azev a ![]() wintermodus ![]() zomer 2010, ff passen alvast voor nieuwe wielen, ja ik weet het, er zit een verkeerde maat band op, de 165/35r18 nankangs zijn besteld ![]()
|
||||
|
||||
![]() dit is die van mij:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Knappe auto Piet! Als het meezien de jetta word morgen verkocht ,komt er bij ons nog een variant erbij ![]()
|
|||
|
|||
![]() Onze variant. net 3 weekjes in bezit. Eigenlijk nog niks aan gedaan.
183dkm 3e eigenaar. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nette auto zeg!! Mooi ook dat alles in die chique kleur is meegespoten! Maar mis je nou eens stukje zijskirt aan de bestuurderszijde?
|
||||
|
||||
![]() Nee zo te zien enkel de afdek strip, die dingen gaan zo lekker "bobbelen"
|
|
|||
|
|||
![]() Klopt. De afdekstrip is eraf. Moet daar even een nieuwe voor bestellen.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo, weer wat aanvulling voor het variant topic ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nog een paar ![]()
Golf 3 Variant Function > Fashion Last edited by Tuffel : 17-02-2010 at 21:53. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
welk front? slotplaat bedoel je? die is gelijk, vento lampen passen er zo in |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij dan ook mijn bolide, mag natuurlijk niet ontbreken
![]() op z'n nieuwe Borbet BS velgen: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaaf ding zeggg ! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vond het altijd een hele mooie auto ,maar met dat oranje vind ik dus helemaal niks !
![]() O ,ja dit is onze nieuwe aanwinst , een '96 variant 1,6 74 Kw ,met Clima ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice !
Staat er netjes bij. Spatlapjes kan ie goed hebben. Heb je er verlagingsveren onder ? |
|
|||
|
|||
![]() Knappe variant! Wat zijn dat voor velgen, staan 'm goed.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zit een TEC schroefset onder , kan nog wel lager , maar voor de vrouw is dit mooi genoeg ![]() Quote:
Zijn 17 inch Ronal velgen , maar welk type weet ik niet , ze worden binnenkort wel gespoten ivm stoeprandschade (aandenken van de vorige eigenaar ![]()