![]() |
|
|||
|
|||
![]() Érg mooie jetta!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks man !!!! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heimwee naar de jetta 2 Misha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik vond het een erg mooie auto, als ik deze nu zie krijg ik inderdaad weer allemaal flashbacks en ideeën ![]() niet dat ik geen plezier heb met mijn mk1 hoor, maar een keer wat anders vind ik persoonlijk nooit verkeerd
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks mischa ! En jouw oude jetta mk2 was ook erg gaaf |
|
||||
|
||||
![]() dus geen inruil mogelijk ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Je hebt pb misha !
|
|
||||
|
||||
![]() Zo de zilvere jetta heeft een nieuw baasje en is in goede handen , zal hem nog wel tegenkomen op meetings.
|
|
|||
|
|||
![]() van harte Misha welkom trug
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
he ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee ik was al een tijdje geleden afgehaakt ![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuke Jetta zo,
ik had alleen even een heel smal randje gepolijst om het accent tussen de velg en band te leggen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad dat klopt doe ik ook bij het volgende setje, thanks for the compliments |
|
||||
|
||||
![]() zo ja hoe moet ik beginne de blauwe jetta is verkocht en de zilvere ook de witte heb ik nog en gaat niet de deur uit . Wel gaat de zoektocht verder naar een mooie in goede staat verkerende golf 2 gti of gti 16v of g60
|
|
||||
|
||||
![]() Je blauwe Jetta zal wel in goede handen zijn, ik heb hem vandaag eens in het echt mogen bewonderen bij mijn school in Eindhoven
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks man mis hem zeker wel maar heb nog een mooie jetta hoor !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er zeker niet verkeerd uit.... Ik was toenderijd tijdens mijn speurtocht naar een Jetta ook wezen kijken bij een witte 1.6 coupe, zag er lang niet zo goed uit als deze!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo effe gehobbyt aan de witte / gele mistlampen (niet helder) gemonteerd en witte zijmarkeringslampen en nieuwe apk en de schroefset weer op zomerstand gezet, morgen volgen de fotos |
|
||||
|
||||
![]() Fantasties apparaat....!!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks Larsv5, hier een voorproefje ![]() |