![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gub, BBQ+overnachten.
|
|
||||
|
||||
![]() Mr. Nas, BBQ + Overnachten in hopelijk een tentje, als ik die ergens kan regelen :P
|
|||
|
|||
![]() Quote:
met leuk weer ![]() bij regen @home ..... ![]() maar met de BBQ ben ik er zeker ![]() ![]() ![]() Quote:
broer ff vragen om de jetta marco ![]() ![]() @ johan voor hulp ( in het weekend ) weet je me te vinden ![]() Last edited by voklswien : 31-08-2007 at 15:02. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klasse kerel! ![]() Maar als het weer minder is, regel ik sowieso een flinke tent. Geloof me, supergezellig en kunnen veel mensen in. Ook verlichting daarin aanwezig. Echt top geregeld! Bij slecht weer word een bbq sowieso lastig, maar de lokale kroeg/eetcafe heeft een geweldige buffet regeling!! Schoonouders hebben daar veel vaker zo'n tent gehad, probeer daar wel een foto van te vinden Maar anders vakantiewoning voor 1 nachtje niks voor jullie? Ruimte zat voor 4 volwassenen, tv en alles zit erin! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vakantiewoning incl. garage
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik bekijk het nog even
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jij hebt toch de camper ![]() ![]() ![]() wel graag zo snel mogelijk op geven ivm met planing / bestelling van johan |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus jij wilt met het gezin gebruik maken van de vakantiewoning? Of begrijp ik dat dan verkeerd? |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom ook met de BBQ ,maar slaap ook @home ,i.v.m de werkende vrouw en kids
![]() Kom ik zaterdag gewoon met de rode jet ,en zondag met de witte ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik bijf wel slapen ........ ik neem mijn groote koekepan wel mee ( doorsnee 1 meter ) ![]() Last edited by voklswien : 01-09-2007 at 12:41. |
|
||||
|
||||
![]() Reserveringen tot nu toe:
Dimi, Ann en Charlotte in de pipowagen Alberto, Rika en Hylco in de vakantiewoning Benjamin en Anita in de camper Johan en Sietske in de tent Nog beschikbaar: Trekkershut voor 4 personen Slaaphokje aanliggend de grote schuur, 2 personen In huis zelf, 2 slaapkamers nog beschikbaar Wees er op tijd bij! |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij kwam Gub ook slapen, Johan! En tent kan altijd nog wel neem ik aan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gub blijft zeker! Alleen wist nog niet hoe of wat, dus kan dan ook niks reserveren. Waarom staan jullie nog niet op de lijst!? Kan ik jullie noteren? |
|
|||
|
|||
![]() 1. Gijs
2. johan8vplus 3. Michel 4. Jettameister+ frau en Charlotte van uit belgie + BBQ + overnachting 5. Bernd !!!!! + Anne van uit duitsland + BBQ + overnachting 6. gtitdi 7. bolfvariant 8. JurjenV 9. LuNaTiK (Berend) 10. VeeGub + BBQ + overnachting 11. LuNaChIcK (Ytske) 12. JETTARACING + BBQ 13. Jetta MaNiA + BBQ + overnachting 14. Oane + BBQ 15. 16. 17. 18. 19. 20. 90. 91. 92. Ebut + BBQ 93. volkswagenaar 94. -Arnaud- 95. alberto . + BBQ + overnachting 96. mooney.nl 97. Edition-Blue 98. Beetlefreak 99. Mister Cool + BBQ 100. Benji met D.E. bus + BBQ+ overnachting Nog beschikbaar: Trekkershut voor 4 personen Slaaphokje aanliggend de grote schuur, 2 personen In huis zelf, 2 slaapkamers nog beschikbaar voor BBQ graag opgeven !!! kom op mensen Last edited by voklswien : 02-09-2007 at 10:06. |
|
||||
|
||||
![]() Hoelaat ligt de BBQ in de planning dan?
|
||||
|
||||
![]() Ik kan evt wel op de bbq komen of mag dat zonder jetta ook niet?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als jij de op tijd aanmeld zal dat geen probleem zijn .anders kom ik toch zaterdagavond ook in de golf ..........
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
lijkt mij geen probleem ( ik kom trouwens ook in de golf ) maar johan weet hoe groot het er is op de camping kwa BBQ en bak en braad is het geen probleem ( koekepan van 1meter door snee kan genoeg op ) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En ik heb ook een grote pan mee, de camping skottel braai
![]() En gasstel uiteraard ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
van 13 okt 'smorgens 10 uur tot 16 uur op 14 oktober ? er komen duitsers die bakken de hele dag door ![]() Quote:
potje HAK zeker met gekookte aardappels ![]() ![]() Last edited by voklswien : 02-09-2007 at 10:05. |