![]() |
|
||||
|
||||
![]() even een vuurkorf van old kubel parts geMcGyverd
![]() ![]() ![]() ondertussen is de vloer en tunnel met zwarte stof bekleed, en heb ik de kleppen gesteld. tevens is er een doosje van 400euro binnegekomen met rem delen erin .... ![]() dat is voor binnekort om te hobbyen .... planning is om in het najaar de motor aan te pakken . ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wielen zijn binnen
![]() hebben wat TLC nodig maar dan heb je ook wat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Damn Peter...
Mini vertelde me al van de kubel... Ziet er strak uit.. Ben wel benieuwd naar the wheels!!! grtz..Vic
|
||||
|
||||
![]() Hahaha Thanx, wielen hoop ik binnekort eronder te zetten (retro mania)
Stijn Ben je vandaag nog thuis gekomen ? ![]() Hartelijk bedankt voor de knipperlicht glaasjes ![]() ![]() ![]() jullie krijgen de groetjes van Debora ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer krijgen we nou pics van de Kubel met z,n nieuwe schoenen???
ben zeer benieuwd!!
|
||||
|
||||
![]() Thanks Peet! Balen dat ik 'm niet echt netjes aan t lopen kreeg, vind ik jammer. Half werk zo.... Even carb schoonmaken en dan beloof ik dat 't goed komt!
Graag gedaan die glaasjes, goed doel!
|
||||
|
||||
![]() Stijn , maakt niet uit hij loopt weer stuk beter !
Retro hans : hier een schoen: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tering, dat blinkt.
Peter, zin in nog 4 stuks? ![]()
|
||||
|
||||
![]() nice.. baas boven baas, he...
|
|
||||
|
||||
![]() mooi wiel.. wel érg veel camber zo he?
![]() wanneer gaat het gebeuren? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He,wat,hoe? erg veel camper ? Vond die van jou ook erg mooi marc ! zin wel stijn ..........maar tijd ....... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja, maar foto doet veel
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() maar wanneer komen ze er onder dan? |
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg: erg mooi wiel Peter!!
zeer benieuwd hoe het eindresultaat er uit gaat zien!!
|
||||
|
||||
![]() Nice wheels, ben benieuwd naar het totaal plaatje, ziet er iig al goed uit zo!
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop dat ik de velgen vrijdag klaar heb,2 velgen per dag moet gaan en dan is het wachten op de trommels (5x130 en 5x110 ) maar we wachten op de tap M14x 1,5 voor de schroefdraad.
Zaterdag hopelijk de remmen samen met nico ![]() Hoop voor retromania alles compleet en netjes te hebben... ![]() dus alles nieuw van remmerij incl de cilinders,lagers,nieuwe gordels,witte knippellicht glaasjes etcetc Last edited by sixpack : 08-05-2007 at 21:29. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie bekende wieltjes,ik heb toen mijn trommels bij Frankys wv shop gekocht kant en klaar geboord voor de Opel wieltjes.
Ben benieuwd als ze erop zitten. |
|
||||
|
||||
![]() Net als ik, maar dan van CSP.
|
||||
|
||||
![]() waarom M14? Ik ga gewoon M12 bouten gebruiken op de bus, hoef je de velgen ook niet uit te boren
|
|
||||
|
||||
![]() de porsche steek was ook al m14
![]() |